Toon posts:

Zelf muziek maken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand nog goede programma's voor de PC waarop je zonder dat je een instrument kunt bespelen leuke muziek kunt maken?
Ik heb bijvoorbeeld al Rebirth en Fruityloops, maar ik zoek ook nog programma's waar je echt je eigen sound mee kunt creeren.
Heeft iemand nog goede ervaringen met dit soort dingen???

Verwijderd

Uhmm windows soundrecorder, maar dan moet je wel een mic. hebben ;)

• jellyshock
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-08 08:56

jellyshock

ik weet het niet hoor, maarrrr

Met rebirth en Fruityloops kun je perfect je eigen geluid maken hoor... Je moet gewoon je eigen samples maken en importeren, bijv in fruityloops. Je kunt dan geheel je eigen geluid creeeren

aAarGhh

Verwijderd

Buzz B-)

www.buzz2.com
www.jeskola.com
www.buzzmachines.com

Succes verzekerd. Is alleen wel ff kloten in het begin. Het is niet makkelijk. :)

Verwijderd

reason
rewire
cubase
logic pro audio
een berg aan plugins (timeworks etc)
en de nodige waveditor(s) (wavelab soundforge cooledit blabla)

Verwijderd

Op zondag 18 maart 2001 21:11 schreef SuB het volgende:
reason
rewire
cubase
logic pro audio
een berg aan plugins (timeworks etc)
en de nodige waveditor(s) (wavelab soundforge cooledit blabla)
Beetje CPU-Power en RAM niet te vergeten. :9

Verwijderd

Alle programma's van Steinberg natuurlijk.
www.steinberg.net :)

Verwijderd

Leer keyboard spelen, kun je volgens mij leuke dingen mee doen.

Ik speel zelf gitaar en heb nu zo'n line6 POD, en dat roeleert ook. (midi ondersteuning, FX tweaking, deep editing, ect.)

Verwijderd

Beetje CPU-Power en RAM niet te vergeten. :9
mwah nee eigenlijk. Meer een brute soundkaart met asio drivers. Vriend van mij heeft een pulsar 2 gekocht. Kaart kost iets van 3 rooie maar zijn latency is 1 terwijl hij maar een simpel pctje heeft, namelijk een p2 350 128mb 5400rpm hdd. Geluidskaart is dus meer waard als zijn hele pc :D

Verwijderd

Op zondag 18 maart 2001 22:55 schreef SuB het volgende:

[..]
latency is 1
F-f-f-a-a-a--t-t-t-t-b-b-b-o-o-o-y-y-y Slim effect krijg ik dan als ik 'm daarop zet. :)

Maar een standaard gebruiker heeft dat natuurlijk niet in z'n kast zitten. Zou der wel graag een willen hebben. :)

Verwijderd

ja en dan kan je nog een losse kaart erbij zetten met nog 6 xtra dsp chips erop en nog 1 en nog 1 etc :)

Geinig speelgoed hoor, terratec is trouwens best wel stront voor serieus werk.

Ook gaat hij een apart kastje kopen zodat hij echt met knoppen kan draaien en niet met de muis hoef te kutten.
Pagina: 1