Anoniem: 386752

Topicstarter
Beste mensen,

ik heb thuis nog een oude xbox arcade staan, die het gewoon super doet en waar ik geen klachten over heb. Het heeft echter geen Harde schijf. Ik vind het zonde om dan een heel nieuwe xbox te moeten kopen.

Maar ik vraag me af of ik zo een Harde schijf wel voor zo een oude xbox kan gebruiken of niet?

http://www.mediamarkt.nl/...,10259,203042,154273.html

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:29
Nee, deze is voor de slim. Je moet zon oude stijl hard disk hebben en die worden volgens mij niet extreem veel meer gemaakt/verkocht.

pricewatch: Microsoft Hard Drive 250 GB, Xbox 360

Ook een stukje duurder dan die voor de slim helaas....

overigens kon dit volgens mij ook wel in het X360 topic, maar daar ga ik niet over 8)

[Voor 14% gewijzigd door KingKoning op 10-06-2011 09:32]

Anoniem: 319451

werkt dit ook zonder problemen op een niet omgebouwde 360? *klik*

is ook 250gb, en de transfer cable is los te bstellen die hier niet standaard bij wordt geleverd.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-05 12:27
ik vraag het me af. Voor dat geld zou ik liever tweedehands een 'echte' kopen.

• ZicoDon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:13
Een HDD kost zo'n 100 euro. Voor rond de 50-60 euro meer heb je een Nieuwe SLIM...

FIFA - Feyenoord - Darten - Fotografie

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-03 22:49

crizyz

ne.t.weaker

@ ts, heb je het nou over een xbox 360, of over een xbox? Is mij niet helemaal duidelijk namelijk.

@ Damir: Nee hoor, iedereen heeft het wel over een x360, maar de ts zelf niet (hij linkt wel naar een x360 hdd, maar dat kan hij ook fout hebben he).

[Voor 50% gewijzigd door crizyz op 13-06-2011 02:48]

Crizyz op Steam

• Plisson
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:18
crizyz schreef op maandag 13 juni 2011 @ 01:52:
@ ts, heb je het nou over een xbox 360, of over een xbox? Is mij niet helemaal duidelijk namelijk.
Misschien moet je het morgenochtend nog een keer doorlezen :P

Je kan denk ik het beste naar de MediaMarkt gaan en kijken of ze de oude nog verkopen. Zag een tijd geleden dat ze de oude voor 60 verkochten.

• yesjohn
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-06 14:05
@crizyz

Hij heeft het over een arcade versie. Dat is een x360

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-05 12:27
ZicoDon schreef op maandag 13 juni 2011 @ 01:37:
Een HDD kost zo'n 100 euro. Voor rond de 50-60 euro meer heb je een Nieuwe SLIM...
Nieuw ja. Een tweedehands hd heb je voor drie tientjes

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-05 21:40
Ik heb 2 maanden geleden het oude type HDD van 250 GB gekocht voor 50 euro bij een vestiging van Intertoys of Bart Smit in Apeldoorn. Je zou eens wat vestigingen van beiden in moeten lopen en misschien kom je die aanbieding daar nog tegen. Kennelijk proberen (of probeerden) ze hun voorraad kwijt te raken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 319451

de link met de HDD die ik hierboven aanngeef werkt perfect! 35 euro. Ik had zelf nog de 20gb hdd, en mijn intresse voor groter werdt door dit topic gewekt. aagezien ik hier in Amsterdam niet zo snel een 250gb kon vinden heb ik dus bovenstaande besteld. hij heeft niet het mooie chromen randje, heeft geen transfer cable, maar dit alles is geen probleem.

oude save games op usb stick gezet, nieuwe hdd op xbox, account recoveren, alles uit de download history opnieuw aanzetten en als laatste de savegames van usb stick terug geplaatst.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee