Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b1oodrage
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-05 15:46
dit is een beetje een noobvraag
ik heb hierover al een beetje gegoogled maar nu vraag ik me af is het ook niet mogelijk met een bios upgrade of in combi met een ati kaart?(heb hier dacht ik al eens iets gelezen dat dit mogelijk is)
bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:45
Je vraag is dus of je SLI kan op dit bord? Volgens de specs ondersteunt dit bord SLI standaard niet. Dan zul je ws met driverhacks moeten gaan werken. Crossfire (Ati dus) kan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:22

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit is geen noobvraag, het is een onduidelijke vraag zonder de eigen inzet die we op GoT verwachten :o

- je maakt niet duidelijk exact wat je vraagt
- het is op GoT de bedoeling dat je zelf doet wat je kunt voordat je een topic opent, en dat je vervolgens laat zien wat je zelf allemaal geprobeerd/gezocht hebt, wat je vond (links!) en wat dan onduidelijk blijft. Hier lijk je zelf geen moeite gedaan te hebben.
- een topictitel hoort op GoT informatief te zijn. Alleen de naam van een moederbord zegt erg weinig.

Omdat je niet de moeite gestoken hebt in dit topic gaat hij dicht. Ik zou je willen aanraden om alsnog zelf op zoek te gaan, en voordat je nog eens een topic opent dit stukje eens goed door te lezen:
Het algemeen beleid #quickstart

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.