Toon posts:

Audio van PS3 naar 3,5mm

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• syith
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-05 19:27
Sindskort heb ik een Playstation en speel er met plezier op. Ik zit echter met een probleem: hoe krijg ik de audio van de Playstation 3 naar m'n boxen?

Ingang van de box kan alleen via een 3,5mm jack.
Het scherm waar ik de PS3 op heb aangesloten kan VGA, DVI en HDMI slikken.

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 31-05 14:40

Zuurstok

Passionately curious

hdmi = beeld
tulp stekkertje achterin je ps3 doen, koppelstukje kopen die het 1 3,5mm mannetje maakt, 3,5mm vrouwtje aan weerszijde koppelstukje kopen. 3,5mm mannelijk kabeltje kopen aan weerszijde.

problem solved :)

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-02 13:32
Edit: wat hierboven staat :P

Gewoon via die standaard kabel die je bij je ps3 hebt gekregen. Dan moet je alleen even een verloopstekkertje van die rode en witte pluggen naar je 3,5mm kopen.
Bij geluidsinstelling dan uiteraard even output wijzigen. (beeld kan je uiteraard nog wel gewoon via HDMI laten lopen :) )

[Voor 5% gewijzigd door nioz op 09-06-2011 22:53]

• syith
nioz schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 22:52:
Gewoon via die standaard kabel die je bij je ps3 hebt gekregen. Dan moet je alleen even een verloopstekkertje van die rode en witte pluggen naar je 3,5mm kopen.
Bij geluidsinstelling dan uiteraard even output wijzigen. (beeld kan je uiteraard nog wel gewoon via HDMI laten lopen :) )
Dus ik kan HDMI en de tulpjes tegelijk aansluiten?

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-02 13:32
Ja

• syith
tx :)

• SytseHartvelt
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-11-2022
Ja, zo los ik het nu ook op. Ik heb deze besteld.

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-05 12:51
Of als je beeldscherm een audio/koptelefoon uit heeft kan je die ook gebruiken, dat is mijn opstelling op dit moment.

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

heuveltje

KoelkastFilosoof

Jochem Boom schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 12:32:
Of als je beeldscherm een audio/koptelefoon uit heeft kan je die ook gebruiken, dat is mijn opstelling op dit moment.
Is vaak zelfs beter.
Je tv vertraagt je beeld vaak een beetje, en dat geeft iritatie als je geluid dan niet vertraagd is :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee