Subwoofer in auto vraagje

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 392413

Topicstarter
Beste... eeuhm Iedereen?

Misschien een domme vraag.

Ik ben dus van plan om een kleine subwoofer achter in me kofferbak te zetten.

Het doorvoeren van de signaalkabel zal niet teveel problemen opleveren binnendoor.
Dat heb ik al uitgezocht.

De vraag gaat alleen over het doorvoeren van de spanning vanaf de accu.
Ik heb een tijdje onder de motorkap en in de auto gekeken maar kan nergens (behalve de kabelslang van me koppelingskabel) een doorvoer vinden van cabine naar motorcompartiment.

Wat is hierbij het verstandigst om te doen?
De spanningskabel binnendoor en een gat maken van de cabine naar motorcompartiment.
Lijkt me niet een slimme actie want volgens mij zit je dan door het brandscherm heen?

Of moet ik de spanningskabel onder de auto langs monteren met een bescherming en vervolgens in de kofferbak een gaatje maken (en dicht kitten).

Het betreft hier een Peugeot 306 Belfort uit 1996.
Dit model: http://fondoscoches.com.es/images/wa...an-690112.jpeg

Ik hoop dat iemand hier verstand van heeft en hierover advies kan geven.

Dankuwel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-07 17:20

Sick Nick

Drop the top!

Binnendoor halen, er zitten genoeg doorvoer-rubbers in het schutbord en anders bij 1 van de andere rubbers erbij doen. Onderdoor is vragen om problemen, zowel qua afscherming als obstakels (als dat ergens achter blijft haken ben je best wel de sjaak).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• navlim
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02-2024
Ik zal morgen eens in mijn karretje kijken (306 XS, bij aankoop zat er namelijk al een sub in) waar en hoe die precies weggewerkt is.

Mocht je foto's willen kan ik die wel voor je maken.. ;)

[ Voor 18% gewijzigd door navlim op 09-06-2011 22:40 ]

Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Sick Nick schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 22:38:
Binnendoor halen, er zitten genoeg doorvoer-rubbers in het schutbord en anders bij 1 van de andere rubbers erbij doen. Onderdoor is vragen om problemen, zowel qua afscherming als obstakels (als dat ergens achter blijft haken ben je best wel de sjaak).
Ok, heb je ook nog tips/tricks over de plaats waar ik hem door kan halen?
Is het handig om hem langs me koppelingskabel te trekken?
Of zit daar dermate veel beweging in dat dat onverantwoord is voor zowel de koppeling als de kabel?

Bedankt voor het snelle antwoord overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
navlim schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 22:40:
Ik zal morgen eens in mijn karretje kijken (306 XS, bij aankoop zat er namelijk al een sub in) waar en hoe die precies weggewerkt is.

Mocht je foto's willen kan ik die wel voor je maken.. ;)
Check PM. :)