Beste... eeuhm Iedereen?
Misschien een domme vraag.
Ik ben dus van plan om een kleine subwoofer achter in me kofferbak te zetten.
Het doorvoeren van de signaalkabel zal niet teveel problemen opleveren binnendoor.
Dat heb ik al uitgezocht.
De vraag gaat alleen over het doorvoeren van de spanning vanaf de accu.
Ik heb een tijdje onder de motorkap en in de auto gekeken maar kan nergens (behalve de kabelslang van me koppelingskabel) een doorvoer vinden van cabine naar motorcompartiment.
Wat is hierbij het verstandigst om te doen?
De spanningskabel binnendoor en een gat maken van de cabine naar motorcompartiment.
Lijkt me niet een slimme actie want volgens mij zit je dan door het brandscherm heen?
Of moet ik de spanningskabel onder de auto langs monteren met een bescherming en vervolgens in de kofferbak een gaatje maken (en dicht kitten).
Het betreft hier een Peugeot 306 Belfort uit 1996.
Dit model: http://fondoscoches.com.es/images/wa...an-690112.jpeg
Ik hoop dat iemand hier verstand van heeft en hierover advies kan geven.
Dankuwel.
Misschien een domme vraag.
Ik ben dus van plan om een kleine subwoofer achter in me kofferbak te zetten.
Het doorvoeren van de signaalkabel zal niet teveel problemen opleveren binnendoor.
Dat heb ik al uitgezocht.
De vraag gaat alleen over het doorvoeren van de spanning vanaf de accu.
Ik heb een tijdje onder de motorkap en in de auto gekeken maar kan nergens (behalve de kabelslang van me koppelingskabel) een doorvoer vinden van cabine naar motorcompartiment.
Wat is hierbij het verstandigst om te doen?
De spanningskabel binnendoor en een gat maken van de cabine naar motorcompartiment.
Lijkt me niet een slimme actie want volgens mij zit je dan door het brandscherm heen?
Of moet ik de spanningskabel onder de auto langs monteren met een bescherming en vervolgens in de kofferbak een gaatje maken (en dicht kitten).
Het betreft hier een Peugeot 306 Belfort uit 1996.
Dit model: http://fondoscoches.com.es/images/wa...an-690112.jpeg
Ik hoop dat iemand hier verstand van heeft en hierover advies kan geven.
Dankuwel.