Toon posts:

iPhone 4 hangt herstelmodus loop

Pagina: 1
Acties:

Anoniem: 217295

Topicstarter
Beste,

Ik heb veel gegoogeld en geprobeerd maar ben ten einde raad.Ik heb een iPhone 4 in België gekocht en was nooit gejailbraiked,ik heb het toestel dan eens laten vallen en de achterrkant was eraan voor de moeite,ik heb deze dan laten vervangen het toestel vroeg om te herstellen via iTunes en dit deed ik dan ook,maar daar krijg ik altijd de error 1013,op de iPhone blijft dus heel de tijd het logo van iTunes staan,ik heb dan via de terminal een file aangepast die de 1013 error zou moeten oplossen (iets met gs.Apple ofzo)dit heeft echter allemaal niet kunnen helpen,via een jailbraik krijg ik het toestel dan wel wakker maar dan blijft hij heel de tijd zoeken naar netwerk zelfs zonder sim,ik zou heel graag de iPhone orgineel hebben.heeft er iemand nog raad voor mij?

Alvast hartelijk bedankt.

Topicstarter
iTunes ziet de gsm dus als een gsm in herstelmodus,maar ik zie geen serienummer of modeltype of wat dan ook.

• KingTenteehje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-06 11:26

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

Als je bij google typt: "itunes error 1013" krijg je verschillende hits hoe je dit op zou moeten lossen. Ik heb dit probleem ook gehad doordat ik in mijn system32 folder aan het rotzooien ben geweest. Jij geeft aan nooit een jailbreak te hebben gehad dus zou dit bij jou niet het geval kunnen zijn. Dit geeft aan dat het in de iphone zelf zou moeten zitten. Mijn advies kijk eens rond op google naar mensen met dezelfde problemen als jij, er zijn er genoeg.

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-05 15:20
Probeer eens te herstellen in DFU mode. Gebruik eventueel een van de filmpjes op YouTube als het niet lukt.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Topicstarter
De dingen die vermeld staan voor de 1013 error zijn dus via terminal die file aanpassen,of instellingen op forewall enzo dit helpt. Echt niet,ik heb het toestel nu wel zelf eens gejailbraiked maar ondertussen is hij wel weer in herstelmodus,is herstelmodus hetzelfde als dfu? Want wat ik ook doe het iTunes logo blijft er staan..

• KingTenteehje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-06 11:26

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

heb je het toestel van tevoren ooit zelf gelaibreaked, dan bedoel ik voor het probleem zich voordeed? Zo ja, heb je toevallig toen ook een aanpassing gedaan op je systeem, door een ini bestand te editen?

[Voor 13% gewijzigd door KingTenteehje op 09-06-2011 21:40]

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Anoniem: 217295 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 21:37:
De dingen die vermeld staan voor de 1013 error zijn dus via terminal die file aanpassen,of instellingen op forewall enzo dit helpt. Echt niet,ik heb het toestel nu wel zelf eens gejailbraiked maar ondertussen is hij wel weer in herstelmodus,is herstelmodus hetzelfde als dfu? Want wat ik ook doe het iTunes logo blijft er staan..
Je probeert te downgraden zeker? Dat kan niet zomaar. Je kunt een van twee dingen doen:
• Restoren met een custom ipsw waar geen baseband firmware in zit, of
• Normaal restoren en na de error gekregen te hebben even met TinyUmbrella 'm uit recovery mode trekken.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-05 15:20
@TS: Herstelmodus is niet hetzelfde als DFU. Bij DFU merk je niet dat de telefoon aanstaat (zwart scherm), maar als je hem aan de computer hangt komt iTunes wel met de melding dat er een iPhone in recovery is aangetroffen.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• Queenfanmichel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-06 15:41
Gewoon je iPhone in DFU zetten en weer herstellen via iTunes.

DFU is niet hetzelfde als restore, bij restore krijg je een iTuneslogo en de usbkabel te zien dit zie je niet in DFU daar blijft het scherm zwart.

DFU zie handleiding:

http://forum.iculture.nl/wiki/DFU

Topicstarter
Ik heb hè toestel in DFU mode gezet (scherm blijft dan indd zwart ;) bedankt hiervoor ) maar ook hier krijg ik de 1013 foutmelding,ook heb ik geprobeerd om er oudere fw op te zetten maar hier krijg ik dan ook dadelijk de melding dat deze sw niet dient voor dit toestel :(

• matinez
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
In je host file deze regel uitzetten;

Aan:
74.208.10.249 gs.apple.com

Uit:

#74.208.10.249 gs.apple.com

Herstel je iPhone met iTunes in DFU. Mocht je nog error 1013 tegenkomen probeer dan Fix Recovery. http://thefirmwareumbrella.blogspot.com/

• Queenfanmichel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-06 15:41
Vreemd maar blijkt een bekend probleem, probeer het onderstaande eens.

http://www.redmondpie.com...ng-iphone-4-to-ios-4.2.1/

Topicstarter
Niets hielp,ik heb het toestel opgestuurd.Nu maar afwachten.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee