De GoT servers ....

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views sinds 30-01-2008

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Ik dacht, joh laat ik eens op die GoT servers spelen. (ik speel er verder nooit, alleen vroeger een paar keer gespeeld)

Dus ik join een server. Ik zie dat het CT team uit allemaal GoT'ers bestaat. Het T team bevat allemaal 'verschillende' spelers. Er is dus geen war ofzo. Ik wil net een gun kopen, beland ik in de console. 'Kicked by console'. Nah ja zeg. Ik join opnieuw. Zelfde verhaal. Als ik voor de 3e keer join heb ik nog wel de tijd om te vragen waarom ik werd gekicked. Geen antwoord. Ik vraag het nog een keer. Antwoord van Firefox: 'Bek houden of ik kick je voorgoed'. Even later wordt ik dan ook gekickt en gebanned. Tsss... waar slaat dat nou weer op :?

Dit is een nieuw record voor mij: gebanned worden zonder ook maar één gun aangeraakt te hebben *D
Firefox, als je wil trainen met je clan doe je toch lekker een slotje op de server? Zat er niet op dus ik mocht gewoon spelen. Waarom kick je me dan in hemelsnaam?

Ik dacht dat de GoT servers wel goed waren, met admins die weten wat ze doen enzo. Niet dus :r Firefox is weer typisch zo'n voorbeeld van iemand die zich heel wat voelt omdat hij de baas van de server is |:(

Nou ja, weet ik ook weer op welke server ik in ieder geval niet moet gaan cs'en :P

Verwijderd

Wat zijn eigenlijk de adressen van de got servers? hebben ze ook een Ut server?

Verwijderd

Ik ken niet de hele verhaal (denk ik) maar uh lekker belangrijk. Ik ben nog nooit op die got server geweest maar ik heb gehoord dat er bijna alleen maar duitsers opzitten.

Ga je toch lekker naar een andere betere server.

• Raymond v/d H
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-01 16:54
ah.. nu ga je iemand zwart maken... die er in principe weinig mee van doen heeft...

Want ik was het die jou eraf knikkerde..
Alleen omdat jullie zo vreselijk snel reconnecten... kom ik er dus niet eens op....

en sorry.. maar zou ik af en toe op m'n eigen server mogen spelen? blijkbaar niet dus...

en sja.. als je Vos gaat beledigen krijg je een ban... klinkt logisch, right ?

• kNarf_
oh uh sorry dan Firefox maar hij zei dus wel 'bek houden of ik ban je' dus ik dacht dat hij het was.
Maar nu weet ik nog niet waarom ik werd gekickt.

• kNarf_
en wat bedoel je trouwens met 'beledigen' ?

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op zondag 18 maart 2001 20:56 schreef Raymond v/d H het volgende:
ah.. nu ga je iemand zwart maken... die er in principe weinig mee van doen heeft...

Want ik was het die jou eraf knikkerde..
Alleen omdat jullie zo vreselijk snel reconnecten... kom ik er dus niet eens op....

en sorry.. maar zou ik af en toe op m'n eigen server mogen spelen? blijkbaar niet dus...

en sja.. als je Vos gaat beledigen krijg je een ban... klinkt logisch, right ?
dat vind ik een zwak excuus.. jullie hebben PUBLIC servers dus mag je als buitenstaander dr van uitgaan dat je kunt joinen.
Ik ken verder niet het hele verhaal maar dan zeg je toch ff dat er iemand van GoT op de server wil en vraagt of de persoon niet wil reconnecten. Als je helemaal niks zegt hoe moet hij dan weten dat er iemand van GoT wil connecten :?

Organiseer het anders wat beter, door bijv. een wachtwoord dr op te zetten die de GoT'ers kennen.. (maarja das mijn zaak verder niet)

Als jij zegt: 'HET ZIJN ONZE SERVERS' moet je ook geen buitenstaanders toelaten |:(|:(

Verwijderd

je werd gekickt omdat hij er zelf niet meer op kon.

Blijft nog een beetje lomp imo, reserveer dan gewoon 2 plaatsen ofzo en kick niet een player.

/edit blijkbaar heerst op de CS got servers net zon dictatuur als op GoT zelf.

• kNarf_
oh, dus ik werd gekickt omdat meneer er zelf niet op kon...
nu ben ik dus wel gebanned (niet dat mij dat iets boeit, maar het gaat om het principe).. alleen maar omdat ik om uitleg vroeg.

• Raymond v/d H
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-01 16:54
owh... ik vis dit nog maar even uit de logs...
L 03/18/2001 - 20:28:48: "[-=XLR8=-]<379><7086><TERRORIST>" say "zal ik je ff zwart maken op het got forum"
have fun...

en ja.. ik ben af en toe lomp ja.

Dus 't staat iedereen vrij te spelen want 't is idd een public... helaas wil ik af en toe ook zelf wel eens spelen... maf hè?

btw... dit zijn niet de meest handige opmerkingen om richting een admin te plaaten ;)
L 03/18/2001 - 20:28:34: "[-=XLR8=-]<379><7086><TERRORIST>" say "oh je doet maar stoer adminnetje"
Sja.. klinkt misschien raar... maar ik speel nog maar een paar uurtjes in de week... en op die momenten wil ik graag een plekje....

• kNarf_
wat wil je hier mee? ik ben niet onder de indruk ofzo :?
zielig hoor, ik moet de admin dus als een soort god gaan behandelen?? één verkeerd woord en je krijgt een ban...

• Firefox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

Jaaaaaaa... now ask yourself one question?
should I respond to this?

weinig nut, maargoed...

Stel je geeft een open feestje thuis, en er komen een heleboel mensen langs... daar zitten altijd wel figuren tussen met een enorme attitude. Okay, you GoT kicked... kan gebeuren, gebeurt wel vaker, en regelmatig door de server zelf, maar who cares. Hoe kom jij nou vervolgens helemaal binnen... ?? nah?

WIE HEEFT ME HIER GEKICKED, NOU ?
NOU?
NOU?

ik niet, en dan heeft het weinig zin te reageren, maar nee, jij gaat door met een stijl van "als ik die klootzak...."

idd, dit is MIJN server (sorry ray, sorry) rewind, ONZE server... _IK_ stop mijn tijd er in om het draaiende te houden, IK weil als ik de tijd heb ook nog even rustig kunnen spelen... Ik heb alle recht van iemand te eisen dat ie zich geen attitude aanmeet in mijn huis... en wat gaat meneer dan doen? Dreigen! Quote: "zal ik je ff zwart maken op het got forum"

Nou punk, GO AHEAD... dat is voor mij DE aanleiding om er voor te zorgen dat ik je dus echt nooit meer zie daar.

Als jij vindt dat dat stoer doen is... 20 anderen voor jouw plekkie in de rij vrind.

Laat het nou eindelijk eens tot die botte koppen doordringen dat niemand in de admin groep van deze CS server dit ook maar 1 sec langer zal tolereren dan nodig.

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

Verwijderd

blaat

• kNarf_
ik werd gekickt. ik wil weten waarom. logisch he? nu zit je mij als een of ander dom agressief figuur af te schilderen.
ik zat niet fout, de admin zat fout...

Verwijderd

kortom machtsvertoon firefox...
klinkt logisch toch, jouw server, veel tijd, dus jij mag mensen kicken als jij erop wil?
En dan het ook nog vreemd vinden als een user een beetje pissed reageert als je het doet, zonder dat HIJ ook maar een antwoord heeft gekregen waarom hij steeds wordt gekicked.
Het zijn de tweakers servers (dan bedoel ik dus niet in eigendom ofzo, maar vallen onder het t.net verhaal), jij hebt je tijd ervoor aangeboden, als je dat niet zint gooi je toch gewoon nog ergens een privé server neer?

• Palomar
  • Niet online
ik kan mij voorstellen dat iemand geirriteerd raakt als ie aldoor zonder reden gekicked wordt....
goed, dat Frank128 zegt dat ie je zwart gaat maken is niet helemaal netjes maar dat soort reacties lok je wel uit op deze manier ..
en voor de duidelijkheid, ik zit achter dezelfde internetverbinding als Frank128 en ik ben dus ook gebanned. Niet dat me dat iets boeit.. ik had gisteren ook wel genoeg van de GoT server.. zit een gast me de hele tijd te TK'en, vraag ik aan de admin (weet niet wie dat was) om er wat aan te doen zegt ie: "Ik kick niet op request". :?:? |:( Hij ziet toch ook de hele tijd "**** attacked a teammate".. maarja dat terzijde.. vind het sowieso al een boring server..

succes verder met JULLIE server enzo..

• Kees
  • Laatst online: 21:31

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Op zondag 18 maart 2001 21:19 schreef johnny appleseed het volgende:
kortom machtsvertoon firefox...
klinkt logisch toch, jouw server, veel tijd, dus jij mag mensen kicken als jij erop wil?
En dan het ook nog vreemd vinden als een user een beetje pissed reageert als je het doet, zonder dat HIJ ook maar een antwoord heeft gekregen waarom hij steeds wordt gekicked.
Het zijn de tweakers servers (dan bedoel ik dus niet in eigendom ofzo, maar vallen onder het t.net verhaal), jij hebt je tijd ervoor aangeboden, als je dat niet zint gooi je toch gewoon nog ergens een privé server neer?
1. Het enige wat het met t.net te maken heeft is dat het onder het vuurwerk-contract van t,net valt en dat t.net een paar hardwareonderdelen heeft geleverd en dat de clannaam 'Gamerz 'o' Tweakers' is.
verder is die hele server door ray en fox betaald (en dat is nogal wat) ook steken zij er nogal wat tijd in (toen ik gister om 4:30 naar bed ging zat fox nog met die server te kutten)..
Conclusie, het is hun server (zowel fysiek als 'psychologisch') en hun goed recht om te joinen wanneer zij dat willen, ook al trappen ze daarvoor een speler van de server..

en jah.. als je dan gekicked ent en je kot later weer binnen dan is het wel heel stom om je zo'n houding aan te meten, je had beter iets genuanceerder kunnen blijven....

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Kees
  • Laatst online: 21:31

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Op zondag 18 maart 2001 21:26 schreef rick_h het volgende:
ik kan mij voorstellen dat iemand geirriteerd raakt als ie aldoor zonder reden gekicked wordt....
goed, dat Frank128 zegt dat ie je zwart gaat maken is niet helemaal netjes maar dat soort reacties lok je wel uit op deze manier ..
en voor de duidelijkheid, ik zit achter dezelfde internetverbinding als Frank128 en ik ben dus ook gebanned. Niet dat me dat iets boeit.. ik had gisteren ook wel genoeg van de GoT server.. zit een gast me de hele tijd te TK'en, vraag ik aan de admin (weet niet wie dat was) om er wat aan te doen zegt ie: "Ik kick niet op request". :?:? |:( Hij ziet toch ook de hele tijd "**** attacked a teammate".. maarja dat terzijde.. vind het sowieso al een boring server..

succes verder met JULLIE server enzo..
bannen gaat op wonid, niet op IP, verder kan een CT'er niets zien als een T aan het teamwounden is.. helaas is het ook niet uit de logs te vissen.. beste wat je kan doen is gewoon vriendelijk aan die speer blijven vragen of hij op wil houden, admin heeft dan vanzelf door dat er iets fout is :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Verwijderd

Ik zoou wat minder zeiken en wat meer begrip hebben voor Fox en Ray en alle anderen voor hun werk. En vooral kappen met bedreigen want dat is een lachertje.
En als je altijd alles beter weet en het op dit forum op een belachelijk zielige manier wil duidelijk maken door andere mensen zwart te maken... eY begin je eigen server , etc etc.. (dit heb ik allemaal al eens gezegd) maar affijn, Jij je eigen server wij met zn allen erop en net zo hard kankeren als dat jij doet en dan als je het helemaal zat bent gaan we pas echt beginnen met kankeren.
Nou idee?? d8 het ook niet... so shut the frikin frik op!! :(

• Firefox

Firefox

Een Vurig Vosje

Op zondag 18 maart 2001 21:26 schreef rick_h het volgende:
( Hij ziet toch ook de hele tijd "**** attacked a teammate"
ffies nagevraagd... Nee, dat zag hij niet.
Die melding komt alleen bij je eigen team, en niet bij het team van de tegen partij. Jij was CT, de Admin in kwestie was Terror.
Hij kon dat op dat moment niet zien. Bovendien wordt heel vaak zoiets gevraagd omdat iemand zich ergert aan de speelstijl van een ander...
Ons beleid t.a.v. bannen vanwege TK is heel duidelijk dat het metname om moedwillige TW/TK moet gaan. "Deliberate TK". De admin die jij hierover aansprak had daar geen bevestiging van dat dat zo was. Kijk, als je perongeluk afentoe iemand raakt tijdens het spelletje, hey so be it. Da's het risico van spelen met Friendly Fire.

Ik zal niet beweren dat deze jongen niet doelbewust jou raakte, omdat hij het op jou had gemunt, maar omdat de admin er volstrekt geen oog op had. En voor iemand die niet dood is gegaan daardoor deed je wel behoorlijk opgewonden denk je niet?

• kNarf_
tss.. meer begrip tonen voor Fox en Ray en al hun werk. haha. Ik geloof best dat ze er veel tijd en geld insteken maar begrip tonen dat lokken ze niet echt uit op deze manier.

Gelukkig zijn er genoeg andere clanservers met GOEDE admins :)

Verwijderd

Is mij ook al opgevallen dat ze daar verschrikkelijk corrupt zijn op GoT. :D

Ongelofelijk, maar je moet op GP spelen of Demon, vooral bij die laatste is het newbie gehalte (dan heb ik het vooral over al die Duitsers op GoT) iets minder hoog. GP en Demon zijn bedrijven, daar kun je iets meer op rekenen. Er zijn ook altijd hevige ruzies op GoT en je bent niet de eerste die dit overkomt.

• Firefox

Firefox

Een Vurig Vosje

Jah, idd, van Linux weet ik beslist niet zoveel af als bijvoorbeels meloentje of een mgm... dus om nou te stellen dat ik een goeie admin ben... neuh, WindowsNT/2000 is meer mijn straatje... maar wat dat nou met jouw probleem te maken heeft?

Later hè?

PS. Kan iemand deze onbeholpen prutser uitleggen waarom ie uberhaupt nog op dit gewauwel reageert? :?

• Palomar
  • Niet online
Op zondag 18 maart 2001 21:40 schreef Firefox het volgende:

[..]

ffies nagevraagd... Nee, dat zag hij niet.
Die melding komt alleen bij je eigen team, en niet bij het team van de tegen partij. Jij was CT, de Admin in kwestie was Terror.
Hij kon dat op dat moment niet zien. Bovendien wordt heel vaak zoiets gevraagd omdat iemand zich ergert aan de speelstijl van een ander...
Ons beleid t.a.v. bannen vanwege TK is heel duidelijk dat het metname om moedwillige TW/TK moet gaan. "Deliberate TK". De admin die jij hierover aansprak had daar geen bevestiging van dat dat zo was. Kijk, als je perongeluk afentoe iemand raakt tijdens het spelletje, hey so be it. Da's het risico van spelen met Friendly Fire.

Ik zal niet beweren dat deze jongen niet doelbewust jou raakte, omdat hij het op jou had gemunt, maar omdat de admin er volstrekt geen oog op had. En voor iemand die niet dood is gegaan daardoor deed je wel behoorlijk opgewonden denk je niet?
opgewonden :? volgens mij heb ik dr verder niks van gezegd.. heb nog ff doorgespeeld en ben daarna weggegaan. maarja dit is verder niet belangrijk, komt wel vaker voor op andere servers.. irritant maar valt verder kennelijk weinig aan te doen..

Verwijderd

mmmh... vuurvosje, ik denk dat hij dat niet bedoelt ;)
lijkt me verstandig om deze discussie te stoppen, voordat er een hangslot aankomt, gaat toch nergens heen.
Wordt toch alleen maar welles nietes.

Verwijderd

Op zondag 18 maart 2001 21:42 schreef Frank128 het volgende:
tss.. meer begrip tonen voor Fox en Ray en al hun werk. haha. Ik geloof best dat ze er veel tijd en geld insteken maar begrip tonen dat lokken ze niet echt uit op deze manier.

Gelukkig zijn er genoeg andere clanservers met GOEDE admins :)
Enige ding dat me opkwam toen ik je post las:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
ops sorry :D

Jij word gekicked, komt terug met de grootste bek en verwacht dan dat je rustig door kon spelen? I don't think so.

Ik zou Ray en Vos wel met respect behandelen.
THEY EARN IT, you don't.

Anywayz, je kan toch aanvoelen dat als je tegen admin gaat zeiken dat je binnen kortste keren weg bent?

En Raymond kickt altijd mensen als die erop wil, vinnik kunnen.
Zijn servers, hij wil erop, maakt ruimte, speelt erop.

Als je me een eikel vind: So be it.
Maar met een grote bek, en lame gedoe (deze post) kom je er niet.

[GoT]Dutch Commando
"Jij jij.. *KICK*"

• kNarf_
ja ik snap ut ook niet, met een goede admin bedoel ik iemand die niet zomaar kickt enz. dus waarom jij nu over linux etc. gaat zitten blaten :?

het boeit mij ook verder weinig, veel plezier nog op jullie toffe server *D

mzzl

• kNarf_
Op zondag 18 maart 2001 21:57 schreef Paestero het volgende:

[..]

Enige ding dat me opkwam toen ik je post las:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
ops sorry :D

Jij word gekicked, komt terug met de grootste bek en verwacht dan dat je rustig door kon spelen? I don't think so.

Ik zou Ray en Vos wel met respect behandelen.
THEY EARN IT, you don't.

Anywayz, je kan toch aanvoelen dat als je tegen admin gaat zeiken dat je binnen kortste keren weg bent?

En Raymond kickt altijd mensen als die erop wil, vinnik kunnen.
Zijn servers, hij wil erop, maakt ruimte, speelt erop.

Als je me een eikel vind: So be it.
Maar met een grote bek, en lame gedoe (deze post) kom je er niet.

[GoT]Dutch Commando
"Jij jij.. *KICK*"
hoho, grote bek? dat had ik helemaal niet. dus niet over iets gaan praten als je er niks van weet. wat jullie als een 'grote bek' zien, was puur iets om een reactie te krijgen (want het bleef stil toen ik iets vroeg)
Maar ja, boeien he...
Als jullie ooit nog eens op een andere server komen frag ik jullie nog wel eens :)

• IceStorm
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik denk dat iedereen zijn mening wel weer heeft ge-uit. Ga lekker een keertje tegen elkaar CS-en ofzo om het verder uit te vechten aub.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.