Toon posts:

Code deactiveren

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• NielsD91
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-02-2021
Ik leen van een kennis van mij even F1 2010! Hij speelt het spel nooit, maar heeft wel via de Games For Windows Live de code op zijn account geregistreerd. Nu wou ik ook online racen, want dat leek me leuk, maar die code staat op zijn account. Is er een mogelijkheid de code op zijn account de deactiveren en te activeren op mijn account, zodat ik online kan racen? Ik heb de Xbox Live site al een beetje afgelopen, maar ik kan nergens een duidelijk antwoord vinden.

[Voor 12% gewijzigd door NielsD91 op 09-06-2011 16:53]

• Obscure
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-12-2022

Obscure

Twinkie??

de codes die zijn ingevoerd kun je niet deactiveren. (helaas)

wat je wel zou kunnen doen is, je kennis vragen of je zijn windows live game account mag lenen. alleen dit kan lastig worden want dat kan hun mail account namelijk ook zijn.

of wat anders je kan de game F1 2010 ook zelf kopen, maar die is rond de 30 euro op verschillende sites.
maar neem aan dat je hemt niet wilt kopen als je hem kan lenen van een kennis.

• NielsD91
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-02-2021
Obscure schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 08:41:
de codes die zijn ingevoerd kun je niet deactiveren. (helaas)

wat je wel zou kunnen doen is, je kennis vragen of je zijn windows live game account mag lenen. alleen dit kan lastig worden want dat kan hun mail account namelijk ook zijn.

of wat anders je kan de game F1 2010 ook zelf kopen, maar die is rond de 30 euro op verschillende sites.
maar neem aan dat je hemt niet wilt kopen als je hem kan lenen van een kennis.
Bedankt voor dit antwoord. Om hem nu nog te kopen vind ik een beetje zonde, ik koop sowieso F12011 voor de SP en de MP. Ik kan wel even vragen of ik zijn mail account mag lenen, hij zit voornamelijk op steam! Bedankt..

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee