Ik probeer gebruik te maken van de LinkedIn API (met Oauth Authentication d.m.v. Zend Framework) om in te loggen op een website. Ik maak gebruik van deze class: http://www.formatix.eu/en/php-linkedin-api-zend-oauth.html
Ik krijg nu onderstaande foutmelding:
Ik probeer te ontdekken waar deze fout vandaan komt, maar ik kom er niet uit. ‘$uri is not a string’ is de uitkomst van de functie fromString() uit Zend/Uri/Http.php, maar ik kan niet ontdekken waar die functie wordt aangeroepen. De $uri die wordt gebruikt is helemaal leeg, dus ik ben erg benieuwd welke waarde wordt verwacht.
Ik loop dus nu vast bij het debuggen. Hoe kan ik ontdekken door welk script die functie wordt aangeroepen?
Ik krijg nu onderstaande foutmelding:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| Fatal error: Uncaught exception 'Zend_Uri_Exception' with message '$uri is not a string' in /home/(..)/public_html/Zend/Uri/Http.php:174 Stack trace: #0 /home/(..)/public_html/Zend/Oauth/Http/UserAuthorization.php(45): Zend_Uri_Http::fromString(NULL) #1 /home/(..)/public_html/Zend/Oauth/Consumer.php(145): Zend_Oauth_Http_UserAuthorization->getUrl() #2 /home/(..)/public_html/Zend/Oauth/Consumer.php(168): Zend_Oauth_Consumer->getRedirectUrl(NULL, NULL, NULL) #3 /home/(..)/public_html/zend_oauth/LinkedIn.php(65): Zend_Oauth_Consumer->redirect() #4 /home/(..)/public_html/zend_oauth/LinkedIn.php(124): linkedIn->connect() #5 {main} thrown in /home/(..)/public_html/Zend/Uri/Http.php on line 174 |
Ik probeer te ontdekken waar deze fout vandaan komt, maar ik kom er niet uit. ‘$uri is not a string’ is de uitkomst van de functie fromString() uit Zend/Uri/Http.php, maar ik kan niet ontdekken waar die functie wordt aangeroepen. De $uri die wordt gebruikt is helemaal leeg, dus ik ben erg benieuwd welke waarde wordt verwacht.
Ik loop dus nu vast bij het debuggen. Hoe kan ik ontdekken door welk script die functie wordt aangeroepen?
[ Voor 17% gewijzigd door StephanVierkant op 09-06-2011 14:53 ]