met papier mache kun je alles maken!!
Trafo.
Er stond een paar maanden geleden op tweakers een how-to gelinked over hoe bouw ik een ups.
Er stond een paar maanden geleden op tweakers een how-to gelinked over hoe bouw ik een ups.
"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter
Een trafo op een 12volt accu?
Is toch gelijkspanning
Hoekandatdan?
Is toch gelijkspanning
Hoekandatdan?
Kijk effe naar dit artikel.
"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter
Ik heb afgelopen week dit artikel ook nog eens doorgelezen. Had dus een dipje thuis in het net waardoor pc 5 minuten (!) niet meer aan wou (aaaarrrgggghhh)
Kan op het werk aan een UPS van 250 VA komen... van 200 gulden (normaal 300 gulden)
Dus ik dat artikel nog eens doorlezen.
Dat gaat dus over 115 Volt!!!
Ik in conrad gids nagelezen hoe duur die converters zijn (voor 300 watt) dat is net ff duurder dan een van 100 W (een paar honderd gulden dacht ik).
Naja, je hebt de link al, sucses met bouwen iig.
Kan op het werk aan een UPS van 250 VA komen... van 200 gulden (normaal 300 gulden)
Dus ik dat artikel nog eens doorlezen.
Dat gaat dus over 115 Volt!!!
Ik in conrad gids nagelezen hoe duur die converters zijn (voor 300 watt) dat is net ff duurder dan een van 100 W (een paar honderd gulden dacht ik).
Naja, je hebt de link al, sucses met bouwen iig.
je computer kan ook op 110 volt werken
Een beetje goede voeding is autoswitching en schakelt automatisch om als 'ie 110 volt ziet. Maar controleer dit eerst even voor je aan 't sleutelen gaat he
.
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Pagina: 1