Probleem is als volgt, de beeldschermen 1 of 2 maakt geen verschil, knipperen in volledig random volgorde (maar wel tegelijk) en het houd niet op. Er zit geen patroon in het geknipper, soms knippert hij een minuut niet, en even later een paar keer achter elkaar. Het scherm flikkert gewoon van desktop naar zwart naar desktop in een fractie van een seconde. Echter is het zo dat als er geen ATI display drivers geinstalleerd zijn knippert hij niet (en dus wel Windows display drivers). Dus na een install van welke Catalyst driver dan ook, knippert hij weer met of zonder ccc maakt geen verschil.
Ingame knippert hij soms helemaal niet of sporadisch
Eerder heb ik een setup gehad met een 6000+ X2 waar deze videokaart toch altijd zijn werk wel goed heeft gedaan.
De specs:
Driver: 11.5
Mobo: ASUS M4A88TD-V EVO/USB3
Videokaart; Sapphire radeon hd 5770
Proc: AMD Phenom X4 965 Black edition
Zelf geprobeerd (zonder succes)
Drivers van de laatste 6 maand ofzo geprobeerd. Uninstall -> driversweep -> reboot -> install nieuwe.
Resolutie aanpassen om te kijken of er wat veranderd (en dat gebeurd niet)
Tweede beeldscherm aansluiten om te kijken of het op allebij de poorten gebeurd (en ja dat gebeurd)
Monitor kabels vervangen
Kloksnelheden vast gezet (ze gaan normaal in idle mode)
Videokaart 1 Mhz opgevoerd
Mobo drivers reinstalled
Mobo bios flashen
Earo uit gezet
Update:
Driver 10.6 geprobeert en 10.8 zonder succes.
En nog vast een paar dingen die me al ontgaan zijn. Tips en suggesties of natuurlijk de oplossing
=
Ingame knippert hij soms helemaal niet of sporadisch
Eerder heb ik een setup gehad met een 6000+ X2 waar deze videokaart toch altijd zijn werk wel goed heeft gedaan.
De specs:
Driver: 11.5
Mobo: ASUS M4A88TD-V EVO/USB3
Videokaart; Sapphire radeon hd 5770
Proc: AMD Phenom X4 965 Black edition
Zelf geprobeerd (zonder succes)
Drivers van de laatste 6 maand ofzo geprobeerd. Uninstall -> driversweep -> reboot -> install nieuwe.
Resolutie aanpassen om te kijken of er wat veranderd (en dat gebeurd niet)
Tweede beeldscherm aansluiten om te kijken of het op allebij de poorten gebeurd (en ja dat gebeurd)
Monitor kabels vervangen
Kloksnelheden vast gezet (ze gaan normaal in idle mode)
Videokaart 1 Mhz opgevoerd
Mobo drivers reinstalled
Mobo bios flashen
Earo uit gezet
Update:
Driver 10.6 geprobeert en 10.8 zonder succes.
En nog vast een paar dingen die me al ontgaan zijn. Tips en suggesties of natuurlijk de oplossing
=

[Voor 6% gewijzigd door Diggie9 op 09-06-2011 15:14]