Toon posts:

UT SERVER

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik wil een UT server [standonly] in mekaar zetten , maar aan welke eisen moet deze voldoen??? even een voorbeeld

p3 350/128sdram 10gig hd/3com netwerkkaart/
en natuurlijk UT geinstaleerd en dat

allemaal, via chello, is dit een goede configuratie?? gaarne U reactie mvg jan

:z 8>

Verwijderd

Dat systeem zal het wel trekken, Alleen die verbinding niet ben ik bang. Ik heb @home en heb al last van lag op me server. Dit ligt echter niet aan de server, want als ik intern inlog hek nergens last van.

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Denk dat je er maar 2 mensen kunnen connecten van buitenaf. Hoogstens 3.

Met meer heb je al gauw pings in de 1000.

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Mijn ervaring is 4

• Fluxie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:33
Wij hebben gewoon een server gehuurd bij een hosting bedrijf... kost wel een aardige duit.. maar met 16 players nog steeds een gemiddelde ping van onder de 100.. :9~

meer weten: flux@religic.com

Art is not a mirror held up to reality, but a hammer with which to shape it

Verwijderd

ja klopt, en als het een beetje druk is zal je ook last van lag hebben met 2 spelers van buitenaf. 4 kan wel....En dan kun je nog met 2 ofzo intern inloggen, dat gaat wel. 6 spelers op die machine

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

ik heb hier een server draaien: PIII 450, 192 MB, Win NT4, stand alone UT server.

De server trekt maximaal 16 spelers (daarmee zit het aan 95-100% CPU load)

Max Players: 16
Max Spectators: 2
Max Netspeed: 20000

Server hangt aan 100 Mbit, maar dat is overkill. Als er 16 man aan het fraggen zijn dan zit ik op een upload van rond de 60 Kb/sec en een download van rond de 40 Kb/sec. Ping ? Tsjaa, met slechts 2 hops zit de server aan DUNet, dus die zijn wel laag. Sommige mazzelpikken (LPB's) hebben er sub-50 ping.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Pagina: 1