Toon posts:

Deze video kan niet worden afgespeeld PSP Slim en Lite

Pagina: 1
Acties:

• 0108daniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Heey allemaal!

Ik heb een paar jaar de orginele PSP gehad, maar meestal gaf hij aan nadat ik een film op de PSP had gezet: Deze video kan niet worden afgespeeld.
Als de film net spannend werd kwam dat in beeld... dat werd ik zo beu dat ik een andere PSP gekocht heb namelijk de Slim en Lite.
Maar ook daar krijg ik dezelfde melding (niet op dezelfde plaats)
Ik dacht dat het dan aan mijn PSP zou liggen maar ook daar ligt het niet aan omdat ik het ook op de laptop geprobeerd heb.
Dus toen dacht ik dat het aan de software zou liggen (PSP9) maar ook dat kan het probleem niet zijn omdat sommige al MP4 zijn en ik ze gewoon in de map VIDEO doe op de PSP.
Ik las dat er veel meer mensen zijn met dit probleem maar dat niemand het antwoord wist.
Uiteraard heb ik op google gezocht maar geen oplossingen kunnen vinden.
Iemand die weet waar het aan ligt? of wat je eraan kan doen?

Oja het geheugenkaartje is al geformatteerd en de nieuwste firmware zit erop.

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-04 12:18
After getting "this video cannot be played" I spent hours trying to figure it out. Luckily I did. If your using PSP Video 9 to encode , you must set the setting in my profile to max resolution of 320x240 - and the screen width the 480x272 thus the image must stretch a bit but looks good still. Just set the video wizard setting on the left hand side, and as for the sliders you can use NEW FORMAT, WIDESCREEN and leave the others at their default. THE Reason you get that error is because the encoder sets 480x272 as the native resolution which sony does not want. so set my profile with the max resolution 320x240 and save it.
I tried 5 videos already and have not gotten 1 error.
played for 3 hours...
Probeer dit eens? klik

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:23
Foto & Video is niet echt de juiste plaats voor deze vraag. Daarom een schopje naar Hardware & Spielerij Algemeen :)

Sony A6500 || Sigma 8-16 f/4.5-5.6 || Sony 16-70 f/4 OSS || CZ 24 f/1.8 || CZ 55 f/1.8 || Sony 55-210 f/4.5-6.3 OSS

• 0108daniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Nee heeft niet gewerkt TrekDude101 :(
Dankje PowerUp!

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee