Toon posts:

Windows XP opnieuw installeren werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Anoniem: 410015

Topicstarter
Hallo,

Hopelijk kan iemand mij verder helpen ( na dagenlang te hebben gegoogled en van alles uit geprobeerd te hebben ).....ik wil Windows XP graag opnieuw installeren omdat ik problemen heb met een virus ( csrss.exe bestand is iets mee aan de hand ). Als ik mijn pc start met de windows cd, dan gaat in principe alles goed totdat ik de gebruiksovereenkomsten moet accepteren. Ik kan dan op Esc drukken om te stoppen, of op F8 om de installatie te doen. Druk ik op F8, dan gebeurt er helemaal niks. Met esc gaat windows gewoon terug, zoals het hoort. Ik heb echt van alles geprobeerd, maar kom er NIET uit. Als ik de windows cd vanuit mijn desktop open, dan kom ik in een venster met mogelijkheden, deze mogelijkheden werken ook allemaal behalve de optie om opnieuw Windows te installeren.....ik hoop dat iemand me hiermee verder kan helpen, bij voorbaat dank.

• Thombreeder
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-02-2022
Stomme vraag misschien: Werkt de F8 wel? Heb je dat getest binnen windows zelf(misschien kapot) Anders ff met ander toetsenbord proberen.

Had je ook al geprobeerd je virus dmv antivirus eraf te gooien?

Security essentials?
Malwarebyte?

Hou ons op de hoogte!

Topicstarter
Inmiddels opgelost, en het klopt inderdaad. Met een ander toetsenbord werkt alles prima en inmiddels heb ik ook WIndows XP opnieuw geinstalleerd en draait alles weer super! Het begon met het virus dat iets doet met het bestand csrss.exe, gedoe alom....maar anyway, thanx 4 the input, wordt gewaardeerd!

Grtz MisterBlack

Btw, ligt niet aan de f8 knop van mijn eigen toetsenbord, in die zin dat die wel gewoon werkt. Volgens mij doet WIndows er iets mee met het opstarten waardoor het tijdelijk een andere "functie" krijgt gedurende het opstartproces....hopelijk snijdt dit hout?

[Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 410015 op 09-06-2011 20:39. Reden: toevoeging]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Heeft je toetsenbord geen f-lock toets ?

Topicstarter
Wat is een f-lock precies en hoe kan ik dit checken? Ik las er wel iets over maar werd me al niet geheel duidelijk wat dit is.....

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:50
Anoniem: 410015 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 21:28:
Wat is een f-lock precies en hoe kan ik dit checken? Ik las er wel iets over maar werd me al niet geheel duidelijk wat dit is.....
Als je iig even noemt welk toetsenbord het dan is...

Maar je kunt het ook wel aan de icoontjes zien, als de toetsen bv zowel multimedia functies hebben als de bekende F1-12 opdrukken dan kun je vaak met de F-lock hiertussen wisselen.

Topicstarter
Ik heb een toetsenbord van microssoft. Verder staat op de f8 knop nog de functie "fwd" dus denk het wel. Sorry dat ik niet altijd even duidelijk ben, ben redelijk digibeet....wel bedankt voor het meedenken!
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee