Toon posts:

Firefox - kan logingevens niet wissen

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views

Anoniem: 283201

Topicstarter
Wanneer ik in Firefox op:

History - Clear Recent History - Alles aanvinken - Clear now klik,

dan is wel al men geschiedenis weg, maar als ik dan bv. naar mijn webmail ga, dan blijven mijn logingegegevens gewoon in mijn venster staan.

Personen die na mij komen kunnen dus gewoon inloggen op mijn webmail.

Hoe komt dit ? En hoe is dit te verhelpen?

• OK13
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-11-2022
Probeer dit eens: Firefox > Options > Saved Passwords > Remove All

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-04 13:15
Welke versie van FF gebruik je? Volgens mij deed je dat in 3 in
Tools -> Options -> Security / Passwords -> Saved Passwords

Maar je geeft niet aan welke versie je gebruikt en ongeacht de versie kan je dit prima vinden via google. Het is hier op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dit topic gaat dus op slot!

[Voor 46% gewijzigd door Rupie op 09-06-2011 11:31]

Desktop | Server | Laptop

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee