Toon posts:

BIOS update install werkt niet op HP Mini 110

Pagina: 1
Acties:

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-05 13:53
He,

Ik heb een klein probleempje met het installeren van de F15 BIOS update op mijn HP mini 110.
De update heb ik van de officiële HP site gedownload, maar bij het installeren krijg ik een error melding.

Hierdoor kan ik niet het installatiebestand uitpakken en ook niet de update uitvoeren.
De update is belangrijk voor mij, aangezien het een batterij probleem oplost.

Voor meer info met plaatjes zie:
http://h30434.www3.hp.com...OS-F15-Driver/td-p/709355

Kan iemand misschien deze update downloaden, uitpakken en misschien ergens online kan gooien zodat ik het gelijk kan installeren?

Bedankt alvast.

motabeatz.com

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:09
Werken allebei de uitpak opties niet? Je kunt anders ook 7-zip gebruiken om de installer uit te pakken.

• Motabeatz
Ik heb hem geprobeerd uit te pakken met winrar, dan krijg ik een f15.exe bestand.
Daarna f15.exe proberen uit te pakken met winrar, maar dan moet ik een wachtwoord invoeren.

Ik zal het met 7-zip proberen.

motabeatz.com

• Nielson
Ah, je wilt die f15.exe ook uitpakken? Ja, daar zit een ww beveiliging op.

• Motabeatz
Nielson schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 11:21:
Ah, je wilt die f15.exe ook uitpakken? Ja, daar zit een ww beveiliging op.
Kan ik dat omzeilen of is er een standaard ww wat wordt gebruikt?
Vind het wel een beetje raar dat er een ww op zit vind ik zelf.

motabeatz.com

• Nielson
Gewoon F15.exe uitvoeren, dan krijg je in je temp directory een mapje 7zSxx.tmp waarin de losse files staan.

• Motabeatz
Nielson schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 11:50:
Gewoon F15.exe uitvoeren, dan krijg je in je temp directory een mapje 7zSxx.tmp waarin de losse files staan.
Ik kan hem alleen uitpakken via rechtermuisknop, maar dan heb ik dus een ww nodig.
Als ik uitvoer krijg ik een error melding.
Weet niet of het te veel moeite is, maar zou je misschien die bestanden in een zip bestand kunnen zetten en online zetten? Dan kan ik het als ik klaar ben met werk uit testen thuis.

[Voor 3% gewijzigd door Motabeatz op 09-06-2011 11:57]

motabeatz.com

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-05 21:44
nvm

[Voor 99% gewijzigd door GENETX op 09-06-2011 12:04]

• Nielson
NickySantoro schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 11:56:
Weet niet of het te veel moeite is, maar zou je misschien die bestanden in een zip bestand kunnen zetten en online zetten?
SP51731.zip - 3.5 MB

Maar hoe wil je nu flashen dan, met een dostool?

• Motabeatz
Nielson schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 12:07:
[...]
SP51731.zip - 3.5 MB

Maar hoe wil je nu flashen dan, met een dostool?
Ik dacht dat je het via windows kon doen, maar waarschijnlijk moet het dan via opstarten met usb.
Wat zou de snelste manier zijn op een netbook?

motabeatz.com

• Nielson
Ja, dat kan via Windows, maar dat gaf toch een foutmelding bij jou?

• Motabeatz
Nielson schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 12:27:
Ja, dat kan via Windows, maar dat gaf toch een foutmelding bij jou?
Ja klopt, maar dat was omdat ik die bestanden niet kon uitpakken.
Ik zal jouw bestand vanavond downloaden en dan laat ik daarna wel weten hoe het is gegaan. Thanks!

motabeatz.com

• Nielson
Als zoiets simpels als een self-extracting archive al foutmeldingen geeft zou ik eerst gaan kijken hoe dat komt.

[Voor 3% gewijzigd door Nielson op 09-06-2011 14:04]

• Motabeatz
update is gelukt. Nou kijken of die fixes hebben geholpen.

Ik zal nog even kijken wat er precies aan de hand is met de self-extracting archives. Bedankt voor de hulp! ;)

motabeatz.com

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee