Ik was gisteren i.v.m. de world IPv6 dag een op zoek gegaan naar voor IPv6 geschikte netwerkapparatuur. Toen ik in de pricewatch aan het zoeken was kon ik echter nergens filteren op compatibiliteit met IPv6, terwijl me dit toch wel een heel belangrijk selectie criterium lijkt. Bij deze dan ook mijn voorstel om protocol compatibiliteit (of iets van die strekking) toe te voegen aan het pricewatch filter voor netwerkapparatuur en al helemaal om het op te nemen in de specs.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
De feedback knop op deze pagina:Rataplan schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 11:54:
[PW] Uit de titel gesloopt en van Geachte Redactie naar Pricewatch geschopt
reviews: Tweakers.net FAQ
Verwijst toch echt naar :
Geachte Redactie
Ik snap bij nader inzien wel dat dit niet klopt, maar voeg dan een link toe aan de FAQ met de strekking "Ik heb een vraag/opmerking, waar kan ik terecht?"
Niet als topickaap bedoelt; Maar een ander filter-probleem waar ik me aan stoorde:
Bij de Netwerkswitches is niet te selecteren hoeveel poorten je wenst te hebben?
Bij de Netwerkswitches is niet te selecteren hoeveel poorten je wenst te hebben?
Zowel de vraag van de topicstarter als de vraag van de topickaper ;-) zijn reeds beide minimaal één keer eerder gesteld en beantwoord. Gaarne even de search gebruiken.
De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?
Dit topic is gesloten.