Toon posts:

[PC] Dungeons of Dredmor

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Anoniem: 63800

Topicstarter
Dungeons of Dredmor
In ages long past, the Dark Lord Dredmor was bound in the depths of the earth by great and mighty heroes. Centuries later, the magical bonds that hold him in place are slowly loosening and his power grows ever stronger. The land needs a new hero.
Step into the Dungeons of Dredmor and embrace your destiny. Face monsters the likes of which the world has never seen – the terrifying Swarmies, the undulating Thrusties, and the menacing Brax the Salesdemon. Find treasures like gold, magical weapons and armour, and lutefisk. Worship at the alter of Inconsequentia, the Goddess of Pointless Sidequests. Discover the power that can be had by wielding a bizarre armament of devastating weaponry such as the Interdimensional Axe, the Plastic Ring, and the Invisible Shield (if you can remember where you left it). Wield shoes decorated by the Dwarven Glittersmiths, all of whom have now committed suicide because of their shame, and embrace the joys of destroying giant moustache-wielding brick demons with a mace decorated with tawdry, delicious bacon. While you’re at it, be prepared to die. A lot. In hideous, screaming pain that makes you throw your keyboard out the window.

The Dungeons of Dredmor await. Are you ready for them?

Trailer

Lets play van de beta

Linkjes
Dungeons of Dredmor official site
Dungeons of Dredmor Blog
Dungeons of Dredmor Twitter
Tigsource preview

Volgens de site staat de release date op zomer 2011.
Uit betrouwbare bron (email met de makers) heb ik begrepen dat het een kwestie van 1 a 2 weken is ze wachten momenteel puur op het tekenen van de papieren om de game te mogen versturen.

De prijs van de game zal een whooping 5$ zijn.
Dus ach in plaats van dungeon siege 3 koop die spel voor jezelf en 9 vrienden (-;

Momenteel heb ik het spel zelf nog niet gespeeld maar het filmpje wat ik geplaatst heb zal je een goede indruk geven van de game. Zelf kijk ik er heel erg naar uit.
Voornamelijk omdat indygames een lekkere lange lasting appeal hebben en ondaks dat ze niet de snelste zijn en niet de grootste studios hebben wel leuke goede updates brengen.

De game is turn based. En de dungeons zijn randomly generated.

[Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 63800 op 09-06-2011 10:46]

Topicstarter
q. Will there be multiplayer
a. No.
There will be a dungeon-sharing mode of some kind in a bit but I'm saving that for a future patch.

q.will the game become bigger?? (more lvls, modes, difficulty) if yes will we need to pay for it or free

a.Yes, and, no. Unless we do something dramatically major that actually makes it worth it, we won't be charging for DLC
So yes, there will be a bunch of free additional stuff going in.

q. will there be a sexy female avatar
a. I would like to have a female version of the hero in the game at some point. Er, probably not sexy.
it's mainly just bothered me that female players, who might like a female hero, can't have one, so I will try to get that fixed somehow

[Voor 109% gewijzigd door Anoniem: 63800 op 14-06-2011 18:10]

Topicstarter
Okay! New beta up. We have now changed from version numbers to Release Candidate Numbering. This is RC1.

ze komen dichter en dichter bij een release.
Hun doelstelling was eerst voor dnf launch toen dnf launch usa en toen dnf launch canada.

Helaas hebben ze dit niet gehaald toch denken ze deze week nog met een release te komen voor een whooping 4.99

• Andiaen
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-05 20:11
Ziet er best grappig uit en helemaal voor een prijs van 5 dollar.
Bedankt voor de info Semmy! Deze ga ik de komende weken in de gaten houden!
Heb jij een idee of het spel ook via Steam uitgegeven zal worden?

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 31-05 16:34

djunicron

*click-swoosh-thud*

Mmm... dit is misschien de moeite wel waard. Ik hoop alleen dat ze het dan ook via steam oid uit brengen, en niet als een los download pakketje.

Het enige is dat dit wel bijzonder langzaam speelt zo te zien, zoveel phuns en willkeurige opmerkingen zitten erin.
Thanks voor dit topic.

Topicstarter
ze hebben zelfs de FATALITY uitspraken erin zitten en heel heel veel humor.

Het is niet zeker waar de game uitkomt maar dat ze er een platform voor zullen hanteren lijkt er wel op.

Zelf hoop ik op steam (-: ik heb ze nog niks weten te onttrekken want ze mogen er vanwege de gold versies niks over zeggen

ik ben wat plaatjes met funnies aan het regelen zal ze zo posten.

[Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 63800 op 14-06-2011 17:42]

• Comp_Lex
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:20
Is deze roguelike leuker dan dungeon crawl?

Topicstarter
Comp_Lex schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 18:42:
Is deze roguelike leuker dan dungeon crawl?
veel leuker..

maar dat is mijn persoonlijke mening. ieder zijn ding toch (-:

en meteen maar wat nieuwe screens erbij.

Topicstarter
@GaslampGames Gaslamp Games
... one?
7 minutes ago via web

zouden ze hem er uit kunnen persen vandaag.

De laatste bug van de mayor en critical buglist en bijna alle minors zijn weg...

Topicstarter
Dungeons of Dredmor to be released through Steam on July 13, 2011
Gaslamp Games is proud to announce that we have partnered with Valve to release Dungeons of Dredmor on the Steam platform for the exceptional price of $4.99 on Wednesday, July 13th. Gaslamp Games is dedicated to providing classic dungeon crawling adventure in the spirit of classic roguelikes to both seasoned and casual players alike.

“Our business acumen department has been hard at work within our underground lava-fortress for the last several weeks devising a distribution system for our product, pushing tiny models of software packages and legendary beasts around a map of the middle planes with wooden dowels,” said Gaslamp’s Daniel Jacobsen. “However, after the tragic death of the Last Gryphon at the hands of the overzealous Gnomish Flying Couriers, we decided that we needed a more proven content delivery system.”

Dungeons of Dredmor will be available through the Steam distribution network in both Windows and OS X flavors.

Eindelijk is het dan zover.
Ze hebben de tijd die ze hebben moeten wachten op steam (die zijn niet zo heel snel)
gebruikt om nog wat oneffenheden te verwijderen

[Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 63800 op 30-06-2011 00:23]

• Lector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-06-2018
Dit is eentje die ik zeker even ga proberen. Rogue vroeger met veel plezier gespeeld. Alle latere rogue-likes wat minder maar deze lijkt potentie te hebben.

Topicstarter
Hij gaat eindelijk uitkomen.

Nog een uurtje of 8 volgens mij.

10pm PST

hier de soundtrack te krijgen http://www.gaslampgames.c...ek-day-one-soundtrack-up/

[Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 63800 op 13-07-2011 11:42]

• BjornE
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-05 18:16
Total Biscuit is er ook lyrisch over: YouTube: ‪WTF is Dungeons of Dredmor?‬‏ - YouTube

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811

Topicstarter
Het is gewoon ook een goed spel..

Hoe geweldig is het om gefeliciteerd te worden voor doodgaan.

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05:38
heb hem net ook even gekocht :)

hij is inderdaad wel erg grappig moet alleen nog even wennen aan hoe of wat

maar de tutorial is aardig om die even door te lopen :)

Systeem: Ryzen 9 3900X,RTX 4070 TI ,32GBVeng,Asro X570 PHANTOM GAMING 4 , Windows 11 Pro 64bits

• ravw
Zijn er nog mensen bezig

want wat is nu het beste om te behouden want ik heb een zooi stenen en kolen in me inv

ik speel als Zwaard vechter :)

[Voor 8% gewijzigd door ravw op 15-07-2011 12:02]

Systeem: Ryzen 9 3900X,RTX 4070 TI ,32GBVeng,Asro X570 PHANTOM GAMING 4 , Windows 11 Pro 64bits

Topicstarter
ravw schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 11:43:
Zijn er nog mensen bezig

want wat is nu het beste om te behouden want ik heb een zooi stenen en kolen in me inv

ik speel als Zwaard vechter :)
je kan je zooi verkopen door ze op brax te droppen.

En wat je wilt behouden ligt aan je professions

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Hah, leuk spel inderdaad, ik denk wel dat dit z'n €4,04 aan fun gaat opleveren.

Tot nu toe nog niet bijzonder ver gekomen, hoogste score is 4568. Het spel heeft me nu al diverse malen bijzonder weten te verassen, de ontwikkelaar deinst totaal niet terug voor oneerlijke onprettige verassingen zo te merken. Het is alleen misschien toch wel erg hardcore daardoor, de kans dat je werkelijk vele niveau's door komt is niet zo heel groot.

Jammer genoeg wel een aantal bugs. Zo kom ik af en toe weer terug in steam en is het spel simpelweg afgesloten. Ook het laden van een nieuw stukje geluid zorgt voor wat lag, en dat mag op een i7 vanaf een SSD toch niet mijns inziens.

• ravw
Anoniem: 63800 schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 13:50:
[...]

je kan je zooi verkopen door ze op brax te droppen.

En wat je wilt behouden ligt aan je professions
thx nu weet ik ook hoe ik die zooi moet verkopen :)
gooide ze altijd weg :)

maar dit is wel een grappige game inderdaad
En de prijs is ook eens iets wat me bevalt , zouden meer uitgevers moeten doen dan zullen ze ook minder klagen dat er te veel inde warez verspreid wordt .

[Voor 18% gewijzigd door ravw op 16-07-2011 08:30]

Topicstarter
djunicron schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 03:29:
Hah, leuk spel inderdaad, ik denk wel dat dit z'n €4,04 aan fun gaat opleveren.

Tot nu toe nog niet bijzonder ver gekomen, hoogste score is 4568. Het spel heeft me nu al diverse malen bijzonder weten te verassen, de ontwikkelaar deinst totaal niet terug voor oneerlijke onprettige verassingen zo te merken. Het is alleen misschien toch wel erg hardcore daardoor, de kans dat je werkelijk vele niveau's door komt is niet zo heel groot.

Jammer genoeg wel een aantal bugs. Zo kom ik af en toe weer terug in steam en is het spel simpelweg afgesloten. Ook het laden van een nieuw stukje geluid zorgt voor wat lag, en dat mag op een i7 vanaf een SSD toch niet mijns inziens.
klopt de chrash vanuit de sound library zou momenteel opgelost moeten zijn zo niet. kom even naar hun irc kanaal willen ze vast heel graag je dump zien..

En wil je graag dieper komen. En kwestie van doorduwen d-;
En zorgen dat je de juiste skills combineert. Permadeath uit zodat je niet DOOD is DOOD bent.
En misschien als treehugger (elvish) spelen inplaats van dwarf of going rogue

• Lector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-06-2018
Anoniem: 63800 schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 09:39:
Permadeath uit zodat je niet DOOD is DOOD bent.
Sorry maar een Rogue-like game spelen zonder permadeath? Zo'n type spel hoort zonder vergeving te zijn. Dood is Dood!

Ga zo maar weer eens een nieuwe ronde proberen deze keer kijken hoever ik kom als wizard.

Topicstarter
Lector schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 10:41:
[...]

Sorry maar een Rogue-like game spelen zonder permadeath? Zo'n type spel hoort zonder vergeving te zijn. Dood is Dood!

Ga zo maar weer eens een nieuwe ronde proberen deze keer kijken hoever ik kom als wizard.
in irc proberen we de makers al dagen over te halen er een optie voor random potions in te doen...
oftewel zie er maar achter te komen wat wat doet d-: op zijn crawl

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:24

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Ik vind dat de interface nog wel voor verbetering vatbaar is. Als je 'M'enu klikt, worden een voor een eerst alle panels gesloten en dan pas komt de menu op. De 'C'haracter panel kan niet verplaatst worden. Bij de shopkeeper heb ik liever dat zijn window open blijft zodat ik slechts hoef te right-clicken om te verkopen. Met veel troep wordt het anders nogal langdradig met dat drag&drop. Hoe minder je hoeft drag&droppen, hoe beter het is.. Het wordt anders zo'n gedoe met micromanagement.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Topicstarter
Trinsec schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 12:30:
Ik vind dat de interface nog wel voor verbetering vatbaar is. Als je 'M'enu klikt, worden een voor een eerst alle panels gesloten en dan pas komt de menu op. De 'C'haracter panel kan niet verplaatst worden. Bij de shopkeeper heb ik liever dat zijn window open blijft zodat ik slechts hoef te right-clicken om te verkopen. Met veel troep wordt het anders nogal langdradig met dat drag&drop. Hoe minder je hoeft drag&droppen, hoe beter het is.. Het wordt anders zo'n gedoe met micromanagement.
ach dit is geen micromanagement.
ga maar eens dwarf fortress spelen.

Wel zullen ze gauw een ui patch uitbrengen

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Een ander pijnpuntje vind ik dat de icoontjes wel erg klein zijn. Ik moet vaak herhaaldelijk kijken welke soort mace ik nu eigenlijk heb opgepakt, omdat er slechts een paar pixel iets lichter zijn op de verschillende modellen.

Het spelt schaalt goed naar 1920x1080, maar de item icoontjes zien eruit alsof ze voor 800x480 bedoeld zijn.

Maar goed, de makers zijn dus van plan actief te patchen? Dat is wel erg prettig! Zeker voor deze prijs. Ik had niet durven klagen anders hoor. Het spel is zeker het geld waard.

Toen ik twee keer zonder permadeath ging spelen, crashte het spel juist na het doodgaan, waarna er geen save was. Als die expres geïmplementeerd is, hulde, want eigenlijk hoort dit soort spellen niet echt een "resume" optie te hebben. Maar een save optie lijkt me dan wel aardig. (b.v. als je een nieuwe floor op gaat, de map opnieuw random verzonnen wordt etc.)

Of is er zoiets? Een soort tussensave na een etage of 5? Nog niet zo ver gekomen namelijk...

Topicstarter
djunicron schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 15:23:
Een ander pijnpuntje vind ik dat de icoontjes wel erg klein zijn. Ik moet vaak herhaaldelijk kijken welke soort mace ik nu eigenlijk heb opgepakt, omdat er slechts een paar pixel iets lichter zijn op de verschillende modellen.

Het spelt schaalt goed naar 1920x1080, maar de item icoontjes zien eruit alsof ze voor 800x480 bedoeld zijn.

Maar goed, de makers zijn dus van plan actief te patchen? Dat is wel erg prettig! Zeker voor deze prijs. Ik had niet durven klagen anders hoor. Het spel is zeker het geld waard.

Toen ik twee keer zonder permadeath ging spelen, crashte het spel juist na het doodgaan, waarna er geen save was. Als die expres geïmplementeerd is, hulde, want eigenlijk hoort dit soort spellen niet echt een "resume" optie te hebben. Maar een save optie lijkt me dan wel aardig. (b.v. als je een nieuwe floor op gaat, de map opnieuw random verzonnen wordt etc.)

Of is er zoiets? Een soort tussensave na een etage of 5? Nog niet zo ver gekomen namelijk...
puntjes die ze allemaal oplossen

zorgen dat je steam de game blijft updaten. ze zijn er erg druk mee

er zal ook een optie voor extra grote icoontjes komen.

• schwarzie2478
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 04-11-2022
Leuk spel!
Ik had mijn twijfels toen ik die screenshots zag van de kamers vol monsters,
maar dat valt goed mee!
Heb eerst een paar keer met permadeath aangespeeld, maar na één keer ver te geraken en dan knullig te sterven,
ben ik nu toch eerst even zonder aan het spelen om alles te verkennen.

All hail Krong

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Kan iemand mij uitleggen hoe "belongs in a museum" werkt? Zowel inventory als "grond" items, als onoppakbare (quest) voorwerpen aanwijzen doet niets voor mij. (geen xp, het item verdwijnt niet, de countdown voor de skill wordt niet geactiveerd)

Ben nu één keer op medium als "paladin" op niveau 4 gekomen, level 9 uiteindelijk, om dood te gaan aan een surround van mobs + special quest beest. Had alle teleport stuff al opgebruikt, jammer jammer. 14k punten.

Als wizard class ben ik tot nu toe nog niet over de 1000 puntjes gekomen, en ook als als unarmed skill three gebruiker lijk je geen kans te hebben, je zult wel een wapen mastery moeten gebruiken lijkt het. Ik weet dat ze niet heel erg moeten / willen balancen, maar ik vind het wel erg jammer dat een random char spelen vaak bijzonder slecht te doen is.

Anoniem: 348774

Belongs in a museum: spell selecteren en dan rechtermuizen op het item in je inventory.
Het item moet in je inventory zitten (dus niet op de grond of op je poppetje) en het moet een speciale naam hebben. Zo werkt het voor mij tenmiste!

Topicstarter
Anoniem: 348774 schreef op maandag 18 juli 2011 @ 12:01:
Belongs in a museum: spell selecteren en dan rechtermuizen op het item in je inventory.
Het item moet in je inventory zitten (dus niet op de grond of op je poppetje) en het moet een speciale naam hebben. Zo werkt het voor mij tenmiste!
speciale naam als in artifact dus (-;

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Anoniem: 63800 schreef op maandag 18 juli 2011 @ 14:31:
[...]

speciale naam als in artifact dus (-;
Ahh, dus het werkt alleen met "rares": die items die eigenlijk een normale drop zijn, met een fancy naam. Ik meen dat ik al eens een wand die iets als "The deterministic endpoint of life and recreation wand of stellarness" uit m'n inventory wilde wegsturen, maar dat werkte toen ook niet. Maar goed nog eens proberen dan maar.

Wat betreft die beloofde updates (op gaslight's forums), ik heb daar nog niets van gemerkt op steam. Zijn ze bijzonder klein (updates onder de ~24mb merk ik vaak niet: al klaar voordat ik de steam interface zie) of hebben ze gewoon nog niet plaats gevonden?

Topicstarter
djunicron schreef op maandag 18 juli 2011 @ 15:39:
[...]

Ahh, dus het werkt alleen met "rares": die items die eigenlijk een normale drop zijn, met een fancy naam. Ik meen dat ik al eens een wand die iets als "The deterministic endpoint of life and recreation wand of stellarness" uit m'n inventory wilde wegsturen, maar dat werkte toen ook niet. Maar goed nog eens proberen dan maar.

Wat betreft die beloofde updates (op gaslight's forums), ik heb daar nog niets van gemerkt op steam. Zijn ze bijzonder klein (updates onder de ~24mb merk ik vaak niet: al klaar voordat ik de steam interface zie) of hebben ze gewoon nog niet plaats gevonden?
ze hebben al 2 kleine updates doorgevoerd. maar de komende is wat groter en ze zijn inderdaad erg klein.
Game zelf is maar 180mb ofzo d-;

Deze zal op maandag canadese tijd gereleased worden als ze het voor mekaar krijgen

• lordfalco
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-05-2019
djunicron schreef op maandag 18 juli 2011 @ 10:34:

Als wizard class ben ik tot nu toe nog niet over de 1000 puntjes gekomen, en ook als als unarmed skill three gebruiker lijk je geen kans te hebben, je zult wel een wapen mastery moeten gebruiken lijkt het. Ik weet dat ze niet heel erg moeten / willen balancen, maar ik vind het wel erg jammer dat een random char spelen vaak bijzonder slecht te doen is.
ik kom juist alleen ver als wizard, heb dan de 3 support skills, waarvan ik die leywalker snel max en 1 punt ana bloodmagic(dat als ene mbo steft je mana krijgt). dan vind ik die viking en fire daarnaast de lekekrste damage spells. enige weaponmastery op me laatste was staff, maarja op niveau 3 uiteidnelijk dood door ene gifpijl in een wolk dat damage deed(puffball uitgeprobeert en daarna dus gif door een val):(

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-05 15:48
schwarzie2478 schreef op maandag 18 juli 2011 @ 10:05:
Heb eerst een paar keer met permadeath aangespeeld, maar na één keer ver te geraken en dan knullig te sterven,
ben ik nu toch eerst even zonder aan het spelen om alles te verkennen.
Permadeath maakt het toch een stuk interessanter :) Ik heb het nog niet uit gezet, maar het lijkt me dan nogal saai. Zijn er dan uberhaupt nog wel nadelen?

Kort: Voor het geld is het wel een geweldig spel :) Al vind ik het craften wat langdradig: zou wellicht wat leuker zijn als er meer inventory ruimte was. Gelukkig zijn er genoeg combo's te verzinnen zonder crafting.

• RoricNormannum
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-05 00:40
gister van steam dit spel maar eens gedownload voordat het diablo geweld los barst, wat een leuk spelletje voor 1,87 euro! :)

ik heb nog niet precies alles door en sommige items liggen op een eilandje waar je zo niet bij komt. Moet je daar een bepaalde skill voor hebben?

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-05 15:48
Ik ben de helft onderhand vergeten, maar inderdaad: er zijn meerdere magic skills met teleport geloof ik. En burglary heeft een soort sidestep (twee naar voren, een zijwaarts) waarmee je op zo'n eilandje kan komen.

• RoricNormannum
gisteravond mijn eerste monster zoo tegengekomen, dat was wel even gezellig :)

• LikeAKing
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-11-2020
Erm, wat is dit voor game en heeft het een verhaal? Of betekend dood gewoon new game.

[Voor 24% gewijzigd door LikeAKing op 23-12-2011 17:14]

• RoricNormannum
het is een beetje te vergelijken met diablo maar dan in een indie spelletje verpakt, verhaal is redelijk simpel, eng monster word sterker in kerker en jij bent de held...

doodgaan kun je instellen, permadeath houdt in dat je meteen overnieuw kunt beginnen maar als je het uitschakelt dan kun je weer naar je laatste game save

• LikeAKing
RoricNormannum schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 17:22:
het is een beetje te vergelijken met diablo maar dan in een indie spelletje verpakt, verhaal is redelijk simpel, eng monster word sterker in kerker en jij bent de held...

doodgaan kun je instellen, permadeath houdt in dat je meteen overnieuw kunt beginnen maar als je het uitschakelt dan kun je weer naar je laatste game save
Kan je naar dorpjes? Kan je levelen en wapens upgraden?
En zit er een klein verhaaltje in of is het meer sandbox gericht?

• ravw
LikeAKing schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 17:29:
[...]

Kan je naar dorpjes? Kan je levelen en wapens upgraden?
En zit er een klein verhaaltje in of is het meer sandbox gericht?
de eerste vraag nee geen dorpen wel verkopers.
de tweede ja en ja
en heel dun verhaal maar dat is niet belangrijk het is echt en leuke game en best moeilijk...

• LikeAKing
Dus vooral sandbox gericht zeg maar. Grote wereld & veel variatie?

• RoricNormannum
speelt zoals diablo 1, je zit steeds in dezelfde kerker en je kunt steeds een verdiepinkje lager... Die zien er trouwens wel allemaal anders uit.

Monsters niet zo bijzonder veel variatie maar ze houden je bezig, items zijn volgens mij geheel random dus hier zit de nodige variatie in.

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ja het is inderdaad als Diablo 1, maar gehalve dat je voor quests naar beneden wilt, is het hier continue een inschatting van "ben ik sterk genoeg voor een afdaling".

Er zijn wel quests en er ik zeker een hoop epische lore, maar alles moet je echt met een korrel zout nemen, in dit spel lijkt NIETS serieus bedoeld te zijn. En juist dat maakt het vermakelijk. De skills zijn allemaal ook niet serieus bedoeld maar wel functioneel of origineel, maar staan héél ver van die in Diablo af.

Als je van explorationen niet zo zeer actie houdt en rougelikes houd en de humor inziet, is dit spelletje z'n geld wel waard. Maar goed, ik heb uiteindelijk ook maar een uur of 3 of 4 gespeeld geloof ik. Maar wel hard gelachen af en toe, grote pluspunten voor DoD
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee