Toon posts:

Fn knop toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

• LuckyLukeNL
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Ey

Ik heb een laptop (Asus n53JF) en zoals op elke laptop zit daar de welbekende FN knop op.
Bij mij is er echter een probleem.

Sinds kort doet de FN knop een beetje raar. Ik kan met de FN knop nog wel het scherm aan/uit doen en donkerder en lichter maken maar om de een of andere reden doet de rest het niet.

zoals

Geuild harder/zachter - rekenmachine - touchpad enable/disablen.
Ook de knoppen die boven mijn toetsenbord doen het niet. Dat zijn oa ook de geluid knoppen - windows media center knop en de performance knop.

Ik heb geen idee hoe het kan dat al die knoppen niet meer werken en sommige weer wel

Iemand enig idee?

Groeten Luuk

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-06 16:11

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

chipsetdrivers installeren?

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Dat klinkt als een driverprobleem; scherm aan uit en de helderheid gaat volgens mij buiten het OS om, de rest niet, hoewel ik twijfel over de touchpad.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-06 16:07

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Probeer eens van

http://www.asus.com/Noteb...rtainment/N53Jf/#download

de ATK "ATKACPI driver and hotkey-related utilities" opnieuw te installeren.

(en loop de downloads daar eens rustig door om evt nog meer soortgelijke applicaties te herinstalleren)

Check ook goed op virussen, want sommige keyloggers kunnen ook precies dezelfde symptopen veroorzaken.

[Voor 38% gewijzigd door leuk_he op 09-06-2011 10:21]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-03 22:49

crizyz

ne.t.weaker

Geen idee hoe dat bij asus heet (link hierboven heb je misschien wat aan), maar bij acer heet dat "launch manager". Dat doet precies wat je omschrijft. Misschien dat je daar wat aan hebt met het zoeken.

Edit: overigens moet dat programma met Windows mee opstarten, anders werkt het niet (duhh), dus als je toevallig laatst wat programma's uit de opstartlijst hebt gehaald, kan het ook daar aan liggen.

Edit2: trouwens, "ey" klinkt nogal onfatsoenlijk vind ik persoonlijk, en groetjes doen we niet aan op GoT. ;)

[Voor 45% gewijzigd door crizyz op 09-06-2011 10:31]

Crizyz op Steam

• Berreber
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-02 13:16
zoals al eerder werd gezegd zie drivers, en dan nog doen de normale functies van de knoppen het wel?

If it ain't broke, don't fix it

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

leuk_he schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 10:18:
Probeer eens van

http://www.asus.com/Noteb...rtainment/N53Jf/#download

de ATK "ATKACPI driver and hotkey-related utilities" opnieuw te installeren.

(en loop de downloads daar eens rustig door om evt nog meer soortgelijke applicaties te herinstalleren)

Check ook goed op virussen, want sommige keyloggers kunnen ook precies dezelfde symptopen veroorzaken.
Zelf een ASUS notebook gehad en pakte altijd de nieuwste notebook en downloade daar de nieuwste Power4Gear software van. En daarnaast kijk of je de nieuwste versie van al je drivers hebt :).

CM 690 II Advanced, Corsair 520Watt, Gigabyte X48t-DQ6,C2Q 9450, Sapphire 6790, 2x2048MB G.Skill(DDR3,7-7-7-18), Creative X-Fi Extreme Gamer, Logitech MX510 + MS Curve 2000, Samsung 957MB+T240, WD 500+160+200+500GB

• LuckyLukeNL
  • Niet online
bedankt voor de reacties, de download voor ATK driver en hotkey ..... kan ik niet installeren omdat hij zegt dat er al 1 is geinstalleerd. Verder geeft mijn ASUS Live updater ook niks aan.

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-06 16:18
ATK eraf halen en de nieuwe erop zetten? Het is gewoon een los pakket van ASUS wat verwijdert kan worden.

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
of toch een hardware issue waardoor bepaalde toetscombinaties met de Fn-knop kortsluiting geeft? Is er vocht in het keyboard gekomen?

~

• LuckyLukeNL
  • Niet online
weet iemand hoe ik die atk eraf haal?

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

ATK is een stukje software, dus bij Software danwel Programma's en onderdelen (we weten jouw OS niet, mijn glazen bol is stuk)

• Ossenaar
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-06 00:45

Ossenaar

Oss de Gekste !!!

Dit heeft te maken omdat je kortgeleden de software van Oberon games verwijderd hebt. De deinstallatietool van Oberon sloopt je registersleutel => HKEY_CURRENT_USER\Software

Voor meer info: Asus utility & bloatware guide

De kick van Electric!

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee