Toon posts:

enquete onmogelijk in te vullen

Pagina: 1
Acties:
  • 902 views

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:44
Ik heb nu 4 keer de enquete geprobeerd in te vullen, maar iedere keer wordt ik eruit gegooid.
Heb de moed nu opgegeven.

Ik maak gebruik van FF4

Life is what happens while you're busy making other plans

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Eh, welke enquete?

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• frumper
Ik kreeg bovenaan zo'n mooie gele balk dat er een enquete was. Nu ben ik de beroerdste niet, en vul die meestal wel even in.
Ik krijg hem echter nu ook niet meer te zien...

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-05 15:43

psychoclown

Back in black

Hier in FF4 doet de enquete het prima.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX
Je hebt geen extensies draaien die eventueel roet in het eten kunnen gooien? Iets als noscript ofzo, misschien zelfs adblock, of wat dan ook?

Saved by the buoyancy of citrus

• JohnVanZetten
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-05 12:00

JohnVanZetten

Man on the run!

[X] Geschift | [_] Ongeschift

• frumper
nee, geen extensies. Komt vermoedelijk door een refresh die in de site ingebouwd zit.

• Lt-Crash
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18:47
Bij mij doet de enquête het ook prima als ik hem via de .Plans pagina wil gaan invullen, maar zodra ik deze op de frontpage krijg aangeboden lijkt deze tijdens het invullen te verdwijnen, precies op het moment dat de frontpage een auto refresh doet.

Browser: Firefox 4.0.1

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 08:36
Als ik het goed heb begrepen gooide de autorefresh wat roet in het eten. Volgens mij is dat nu opgelost.

Als je nu geen aankondiging meer ziet, kun je de enquête ook handmatig starten via plan: Tweakers.net gebruikersonderzoek

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ehm, kan het zijn dat er iets met de autorefresh is gedaan waardoor die niet meer werkt? Deze doet namelijk niet meer.

Geen gele balk over de enquête gehad trouwens, tenzij die verdwenen is door de autorefresh.

[Voor 28% gewijzigd door Raven op 09-06-2011 11:41]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Raven schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 11:39:
Ehm, kan het zijn dat er iets met de autorefresh is gedaan waardoor die niet meer werkt? Deze doet namelijk niet meer.
Ja, die heb ik uitgezet :P
Geen gele balk over de enquête gehad trouwens, tenzij die verdwenen is door de autorefresh.
'invites' worden slechts op gezette tijden gedaan om zodoende een groter beriek te krijgen (en het aantal responses wat te beperken). Via de .plan zou je iig wel een linkje moeten krijgen :)

Intentionally left blank

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:12
Wel vreemd dat de enquête van 24 vragen naar 18 vragen naar 24 vragen ging, terwijl ik vragen aan het beantwoorden was :P

En:
Een aantal antwoorden kwamen niet overheen met de gegevens uit je profiel.
overheen » overeen

[Voor 31% gewijzigd door Hahn op 09-06-2011 12:04]

The devil is in the details.

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Hahn schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 12:01:
Wel vreemd dat de enquête van 24 vragen naar 18 vragen naar 24 vragen ging, terwijl ik vragen aan het beantwoorden was :P
Het aantal vragen is in deze enquête heel erg afhankelijk van de antwoorden; de indicatie is dus ook niet meer dan dat...

Intentionally left blank

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

crisp schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 11:57:
[...]

[...]

'invites' worden slechts op gezette tijden gedaan om zodoende een groter beriek te krijgen (en het aantal responses wat te beperken). Via de .plan zou je iig wel een linkje moeten krijgen :)
Hmm, die wordt neem ik aan wel weer aangezet? ;)

Okee. Had .plan al gezien ;)

edit:
"Een aantal antwoorden kwamen niet overheen met de gegevens uit je profiel. Je kan eventueel hier je profiel bijwerken."
Alleen geen flauw idee wat :?

[Voor 15% gewijzigd door Raven op 09-06-2011 15:13]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Een aantal antwoorden kwamen niet overheen met de gegevens uit je profiel. Je kan eventueel hier je profiel bijwerken.
Wtf? Boeiend :P

En wélke gegevens komen niet overeen? Dat is ook maar de vraag... :+

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• Misha
Dat is een kwestie van naar je profiel gaan. Dan zie je het toch vanzelf? ;)

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Die is zo leeg mogelijk O-)

☻/
/▌

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Het enigste wat zou kunnen is geslacht of leeftijd (daar werd namelijk naar gevraagd), maar die kloppen, verder zou ik niet weten wat er verkeerd zou kunnen zijn.

[Voor 12% gewijzigd door Raven op 09-06-2011 15:49]

Oscar Wilde

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ah kijk, dan zal het wel opleiding zijn. Daar heb ik op mijn profiel niks ingevuld omdat ik niet meer studeer en dat zeer waarschijnlijk ooit nooit meer ga doen, tenzij ik ineens naar het HBO mag, maar dat verwacht ik niet.
/offtopic.

[Voor 36% gewijzigd door Raven op 09-06-2011 17:28]

Oscar Wilde

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

crisp schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 11:57:
[...]

Mag ie weer aan? Begin 't te missen :/ ;)

Oscar Wilde

• Misha
Hij komt over een klein uurtje. Je kunt het ook eventueel starten vanuit plan: Tweakers.net gebruikersonderzoek

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hoe kan ik vanuit daar de autorefresh van de FP aanzetten?

Oscar Wilde

• Misha
Driemaal rond draaien en twee keer op je achterhoofd slaan!

*had te vlug gelezen en dacht dat het over de enquete aanzetten ging*

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Raven schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 19:43:
[...]

Mag ie weer aan? Begin 't te missen :/ ;)
Als we genoeg respondenten hebben en de enquête uit kan zet ik de auto-refresh weer aan, promise ;)
Dit weekend zal je echter waarschijnlijk nog even moeten F5-en...

Intentionally left blank

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Okido :)
:/

Oscar Wilde

• NMe
  • Laatst online: 22-05 17:03

NMe

Quia Ego Sic Dico.

crisp schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 21:44:
[...]

Als we genoeg respondenten hebben en de enquête uit kan zet ik de auto-refresh weer aan, promise ;)
Dit weekend zal je echter waarschijnlijk nog even moeten F5-en...
Deze enquête is natuurlijk wel prachtig als munitie bij een lobby met het management voor devtijd om de frontpage mooi asynchroon te refreshen. :+

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• VVVJeroen
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Nu we het toch over het onmogelijk invullen hebben, en ik liever geen nieuw topic hiervoor aanmaak:
Is het mogelijk mogelijk de link in het gele blokje fatsoenlijk klikbaar te maken zodat je er met je middelste knop op kan drukken om het scherm in een nieuwe tab te openen, dat is handiger dan in een popup?
[Edit]
Ik ontdek zojuist pas dat het in een dynamische 'popup' ín de pagina komt daardoor lijkt me dit niet meer volledig relevant.

[Voor 17% gewijzigd door VVVJeroen op 11-06-2011 21:47]

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Goeie, irriteerde mij daar ook al aan.

Oscar Wilde

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

De enquete is gewoon niet gemaakt om los in een pagina te openen, hoewel het op zich geen slecht idee is om dat volgende keer wel te doen; dan heb je ook geen last van herladende frontpages en zo...

Intentionally left blank

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Anyway, nemen we mee voor een eventuele volgende enquete :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Inhoudelijke vragen over de enquête kan je stellen in dit topic of in de reacties bij de .plan. In dit topic gaarne alleen maar bugs met betrekking tot de enquêtetool zelf :)

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee