[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Nog eentje Zo perfect, zo goedkoop? PS3 controllerSebazzz schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 08:31:
Misschien een idee om de alarmbellen te laten rinkelen als men een url-shortener op het forum gebruikt en de topic/post niet te laten accepteren?
Dit zou een hoop botjes weghouden, ik kom er vandaag één tegen die het op die manier doet en laatst ook al één (zie: 0,99 dollar iPhone koptelefoon, zo geweldig!).

Ze staan ook al in de SM

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Bekende url-shorteners worden al 'embiggened', en als daar een bekende spamsite achter zit dan wordt de post alsnog geflagged als spam. Het is echter ondoenlijk om alle url-shorteners op te gaan nemen, en aan een url is ook vaak niet af te zien dat het om een shortener gaat. Een 'verbod' op shorteners lijkt me, buiten niet wenselijk, dan ook praktisch niet mogelijk.
Intentionally left blank
Ik heb de beheerders van is.gd (de gebruikte url shortener in kwestie) een spam-abuse mailtje gestuurd; naar eigen zeggen zijn ze daar erg streng op. Daarnaast heb ik is.gd ook toegevoegd aan onze embuiggen functie zodat deze ook niet langer door spammers gebruikt kan worden om onze eigen spamlist te omzeilen.
Dat lijkt me vooralsnog voldoende
Dat lijkt me vooralsnog voldoende

Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.