Wie kent dit probleem?
Macbook Pro 2011 2.2 15" Stock
Problemen met slaapstand
- Soms word hij wakker met een zwart scherm en de toetsen opgelicht. Het scherm blijft zwart wat ik ook doe.. Ik moet hem dan een harde herstart geven middels de powerbutton
- Soms word hij wakker en is alles zwart... dus zowel de toetsen als het scherm... wederom harde reboot
- Soms word hij wakker met een scrammbled screen... allemaal lijnen en glitches...soms doet hij het dan na enkele seconden, maar soms blijven de glitchen en wederom een harde reboot.
- Soms word hij wakker en is hij erg erg erg traag... reboot...
(een ander probleem wat er mee te maken kan hebben ..)
- Soms als ik van fullscreen filmpjes naar desktop ga, of net na een filmpje (ook apple site) de klep dicht doe, en ik doe hem weer open.. dan flikkert het scherm van zwart naar desktop naar zwart naar desktop... Soms duurt het even en doet hij het, maar meestal weer een hard reboot.
OF meer mensen moeten hier last van hebben... of ik heb een probleem macbook.
Als nou niemand anders dit probleem heeft dan ga ik hem terug brengen...
Allemaal problemen rondom de slaapstand..
Macbook Pro 2011 2.2 15" Stock
Problemen met slaapstand
- Soms word hij wakker met een zwart scherm en de toetsen opgelicht. Het scherm blijft zwart wat ik ook doe.. Ik moet hem dan een harde herstart geven middels de powerbutton
- Soms word hij wakker en is alles zwart... dus zowel de toetsen als het scherm... wederom harde reboot
- Soms word hij wakker met een scrammbled screen... allemaal lijnen en glitches...soms doet hij het dan na enkele seconden, maar soms blijven de glitchen en wederom een harde reboot.
- Soms word hij wakker en is hij erg erg erg traag... reboot...
(een ander probleem wat er mee te maken kan hebben ..)
- Soms als ik van fullscreen filmpjes naar desktop ga, of net na een filmpje (ook apple site) de klep dicht doe, en ik doe hem weer open.. dan flikkert het scherm van zwart naar desktop naar zwart naar desktop... Soms duurt het even en doet hij het, maar meestal weer een hard reboot.
OF meer mensen moeten hier last van hebben... of ik heb een probleem macbook.
Als nou niemand anders dit probleem heeft dan ga ik hem terug brengen...
Allemaal problemen rondom de slaapstand..