Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 387314

Topicstarter
Beste mede tweakers ,

Sinds kort ben ik de gelukkige eigenaar van een Asrock 890gx Extreme3.Vol lof over dit bord hoor maar ik zit met 1 klein nogal irritant probleempje!

Ook ben ik in het bezit van een logitech g19 toetsenbord maar zodra ik in de bios van mijn moederbord wil gaat dit niet met mijn huidige toetsenbord!Dit werkt echter wel zodra ik er een oud wit ps2 bordje aan hang!Tevens ook al geprobeerd om op usb 2.0 en 3.0 te enteren maar tevergeefs!

Heeft iemand hier een oplossing voor?

(google en tweakers brachten geen oplossing)

Daniel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:12
Heb je toevallig zo'n debiele F-lock toets op dat toetsenbord zitten? Zo ja, probeer die eens in te drukken, anders kom je niet met F2 in je BIOS, aangezien je F2 toets geen F2-scancodes afgeeft zonder F-lock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:18

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Is dat niet een biosinstelling ergens? Misschien eens kijken kijken met dat PS2 moederbord in je instellingen?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Helaas.Zowel F2 als DEL kan ik met de g19 niet in de bios!Het rare is dat zodra ik IN de bios ben (met het ps2 bord) dat dan mijn g19 WEL gewoon in de bios werkt! :S

En een F-lock toest?Die heb ik volgens mij niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:18

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Anoniem: 387314 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 00:47:
Helaas.Zowel F2 als DEL kan ik met de g19 niet in de bios!Het rare is dat zodra ik IN de bios ben (met het ps2 bord) dat dan mijn g19 WEL gewoon in de bios werkt! :S

En een F-lock toest?Die heb ik volgens mij niet!
Het kan best zijn dat hij voor het bootscherm nog geen stroom stuurt naar het toetsenbord/USBpoort. Daardoor kan je bios hem dus niet uitlezen want hij doet het nog niet. Zoals ik al zei kijk eens of er de instelling in je bios staat dat bij bootup je stroom op je usb kan zetten of dat je usb toetsenbord moet werken.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:44
Zoek even naar de optie "USB Legacy" of iets dergelijks, en anders de instelling of USB door het BIOS of door het OS beheerd wordt.

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-07 23:19
Ik gebruik mijn G19 vaak om nieuwe computer te installeren // oude te herinstalleren en ik ben dit probleem nog nooit tegengekomen. Ik ben het met citruspers eens dat het waarschijnlijk te maken heeft met de instelling voor USB Legacy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ok!Ik zal vanmiddag eens gaan rondkijken in mijn bios!Bedankt voor de tips alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-07 14:07
Yup.. ligt aan je USB legacy.. Het kan ook zijn dat je USB support niet aanstaat.. Kijk ook ff op je USB support kunt aanzetten, dat wil soms ook wel eens schele..

heb een g15 en never had problems :D

suc6

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Inmiddels even in de bios gekeken en de usb legacy staat enable!Maar helaas , nog geen bios met m'n g19! :(
Pagina: 1