Toon posts:

Geen bios enter met logitech g19??

Pagina: 1
Acties:

• Daniel0416
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-10-2018
Beste mede tweakers ,

Sinds kort ben ik de gelukkige eigenaar van een Asrock 890gx Extreme3.Vol lof over dit bord hoor maar ik zit met 1 klein nogal irritant probleempje!

Ook ben ik in het bezit van een logitech g19 toetsenbord maar zodra ik in de bios van mijn moederbord wil gaat dit niet met mijn huidige toetsenbord!Dit werkt echter wel zodra ik er een oud wit ps2 bordje aan hang!Tevens ook al geprobeerd om op usb 2.0 en 3.0 te enteren maar tevergeefs!

Heeft iemand hier een oplossing voor?

(google en tweakers brachten geen oplossing)

Daniel

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Heb je toevallig zo'n debiele F-lock toets op dat toetsenbord zitten? Zo ja, probeer die eens in te drukken, anders kom je niet met F2 in je BIOS, aangezien je F2 toets geen F2-scancodes afgeeft zonder F-lock.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:01

Touchdomex

Meisje!

Is dat niet een biosinstelling ergens? Misschien eens kijken kijken met dat PS2 moederbord in je instellingen?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Daniel0416
Helaas.Zowel F2 als DEL kan ik met de g19 niet in de bios!Het rare is dat zodra ik IN de bios ben (met het ps2 bord) dat dan mijn g19 WEL gewoon in de bios werkt! :S

En een F-lock toest?Die heb ik volgens mij niet!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:01

Touchdomex

Meisje!

Daniel0416 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 00:47:
Helaas.Zowel F2 als DEL kan ik met de g19 niet in de bios!Het rare is dat zodra ik IN de bios ben (met het ps2 bord) dat dan mijn g19 WEL gewoon in de bios werkt! :S

En een F-lock toest?Die heb ik volgens mij niet!
Het kan best zijn dat hij voor het bootscherm nog geen stroom stuurt naar het toetsenbord/USBpoort. Daardoor kan je bios hem dus niet uitlezen want hij doet het nog niet. Zoals ik al zei kijk eens of er de instelling in je bios staat dat bij bootup je stroom op je usb kan zetten of dat je usb toetsenbord moet werken.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:44
Zoek even naar de optie "USB Legacy" of iets dergelijks, en anders de instelling of USB door het BIOS of door het OS beheerd wordt.

I'm a photographer, not a terrorist

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
Ik gebruik mijn G19 vaak om nieuwe computer te installeren // oude te herinstalleren en ik ben dit probleem nog nooit tegengekomen. Ik ben het met citruspers eens dat het waarschijnlijk te maken heeft met de instelling voor USB Legacy.

• Daniel0416
ok!Ik zal vanmiddag eens gaan rondkijken in mijn bios!Bedankt voor de tips alvast!

• Soundstorm2010
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-01 19:17
Yup.. ligt aan je USB legacy.. Het kan ook zijn dat je USB support niet aanstaat.. Kijk ook ff op je USB support kunt aanzetten, dat wil soms ook wel eens schele..

heb een g15 en never had problems :D

suc6

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My Specs // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

• Daniel0416
Inmiddels even in de bios gekeken en de usb legacy staat enable!Maar helaas , nog geen bios met m'n g19! :(
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee