• a3aanm
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-03 12:33
Hallo

Na blij het "welcome back" pakket uit te hebben gepluisd had ik m'n console de gisteravond aan laten staan om de 7,3 Gig van infamous en de stuk-of-wat LBP te downloaden. Toen ik hem vanmorgen terugvond was hij niet automatisch uitgegaan zoals hij normaal wel doet. En stond hij te knipperen. Het groene lampje. Toen ik vervolgens ditzelfde lampje inhield gebeurde er niets. De stekker er dan maar uit. Opnieuw aangezet en voilà, beeld en geluid. Maar na opstarten voel mij op dat de games maar niet verschenen en ik niet werd aangemeld bij PSN. En na 30 seconden reageerde hij nergens meer op. Alleen op de PS knop op de dualshock.
En weer van voor af aan.
Ik ben bang dat hij overleden is maar zo doet hij toch niet helemaal...
Heeft iemand enig idee wat hier aande hand is? Zou ik hem zelf nog kunnen redden?(laat het waar zijn)

Dit is wat er bij mij ook gebeurt.
YouTube: ‪ps3 slim broken flashing green light of death‬‏

[Voor 10% gewijzigd door a3aanm op 08-06-2011 23:06]

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Klinkt niet goed. Misschien oververhitting als hij in een gesloten kast stond (daar is geen ventilatie mogelijk). Je zal vast nog wel garantie hebben.

Als ik 't me goed herinner kwam de PS3 Slim in september 2009, en volgens de Nederlandse wet heb je recht op een deugdelijk product wat vaak minimaal 2 jaar garantie betekent. Mogen ze moeilijk doen, dan kan je info halen van consuwijzer.nl (is van verschillende overheidsinstanties, dus info klopt).

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-05 15:43

psychoclown

Back in black

Gezien het een vraag/probleem betreft, verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• a3aanm
Dat is een goede tip. Het vervelende is alleen dat ik hem zelf niet nieuw heb gekocht en de vorige eigenaar mij de bon niet meer niet meer kon geven. Dat zal het lastig maken. Ik zal bellen en gelijk een reparatieservice proberen te vinden want ik geef mezelf niet veel kans. Ik ben ook bang dat hij te warm is geworden...

• a3aanm
Ik heb vanmiddag een afspraak bij een reparateur. Hij verwachtte hem te kunnen maken terwijl ik wacht. Ik ben benieuwd hoe. En wat er nu precies aan mankeerde.

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-05 15:11
Waarom probeer je de console niet opnieuw te flashen via usb?

• a3aanm
hoe moet dat? Ik kom wel in de "restore" als ik deaan/uit knop 10 seconden inhoudt maar dat heeft niet geholpen
Edit: excuus, GIYF!

[Voor 8% gewijzigd door a3aanm op 11-06-2011 11:31]

• a3aanm
Uiteindelijk is het de download geweest die niet helemaal lekker is gevallen.
Toen ik hem bij de reparateur bracht was er ineens niets meer aan de hand. Hij had hem via scart aangesloten dus ik dacht: dat is het! Thuis ging het weer mis. Geen reactie na 30 seconden. Kak! Toen alle stekkers eruit gehaald behalve beeld en daar was hij. Ik heb een backup gemaakt en een tijdje gespeeld. Niets aan het handje. Toen de download geannuleerd en de hdmi weer ingeplugd. Voilà, alles deed het weer. Iets later heeft hij op eigen initiatief het bestandsysteem gerepareerd. Hij gaat nu weer als een trein!
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee