Toon posts:

Harman Kardon HKTS 30

Pagina: 1
Acties:

• bounzzzzz
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-07-2022
Hallo Luitjes,

Ik heb me eigen rot gezocht hier en op internet.
Maar ik heb de HKTS 30 set van Harman Kardon op het oog.

Alleen ik kom verschillende types tegen;

HKTS 30
HKTS 30BQ
HKTS30 BQ/230

Op de Harman Kardon site staat alleen het type HKTS30.

Wie kan mij vertellen hoe dit in elkaar steekt?

Want volgens de Saturn zit er 100 euro verschil in tussen de HKTS30 en de HKTS30BQ/230 :?

• msjong
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 31-03-2022
Nou dat viel wel mee, het is allemaal een en dezelfde.

HKTS 30 is het model/naam.
BQ geeft de kleur aan.
HKTS30 BQ/230 is de product code, dat is wat anders dan de naam.

Hoe het kan dat er een prijsverschil is snap ik niet. Heb je daar een linkje van?

• bounzzzzz
Neej ik heb geen link van.....
Dit werd mij in de winkel verteld, ze hebben hem ook niet in het
Arsortiment hij zou besteld moeten worden.

Wel vreemd dat prijs verschil :?

• msjong
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 31-03-2022
Ja dat is zeker vreemd! Nou dan kan ik je niet verder helpen, heb van alles gezocht maar kan geen verschil vinden.

• bounzzzzz
Ja in ieder geval bedankt voor de moeite!!

Dan bestel ik wel de goedkoopse HKTS30 ;)

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee