Toon posts:

Uitverkocht & prijsloos - maar wel bovenaan?

Pagina: 1
Acties:

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Sinds een aantal dagen volg ik de prijs in de Pricewatch van de Canon S95 camera.

Afgelopen maandag kwam met stip op plaats 1 binnen: Mediamarkt Rotterdam, voor 304 euro, levering binnen drie dagen.
Geinteresseerd klikken leidde mij naar een Mediamarkt pagina - echter, er staat daar geen prijs, maar de opmerking "Artikel is tijdelijk uitverkocht in onze webshop.". Geen mogelijkheid om dit artikel te bestellen via die pagina.

Dus:
in de pricewatch met een interessante prijs (10% goedkoper dan de volgende aanbieder);
Prijs wordt op de Mediamarkt-site echter niet genoemd;
Artikel is momenteel niet verkrijgbaar bij de webshop;
Artikel is niet bestelbaar.

Waarom staat deze bovenaan in de Pricewatch? Dit komt bij mij over als adverteren enkel om klanten te lokken, niet om te verkopen.

Dit heb ik overigens ook al twee keer via het meldpunt aangemeld, maar zonder resultaat. Ofwel jullie staan achter deze situatie, of m'n meldingen kwamen niet bij de juiste persoon terecht. :)

• Floppus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:14

Floppus

Customer Experience matters

Dat is inderdaad niet wenselijk. Ik heb hem vooralsnog verwijderd, maar bij een volgende synchronisatie zal het ongetwijfeld weer opduiken. Bij de vorige meldingen zal dat ook gebeurd zijn (er kan een keer iets fout staan, dan nemen we niet gelijk meer actie dan de prijs voor dat moment verwijderen).

Als hij weer terugkomt, denk ik dat ik even wat mensen moet gaan inseinen dat de feed die ze aanleveren niet klopt. Bedankt voor de melding in ieder geval :)

Download the most extensive Market Analysis on Customer Communication and Experience available anywhere (free, no sign up needed)

• Kraan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 25-06-2021

Kraan

Veteraan
Net als de prijs, moet de levertijd ook gewoon kloppen. Is dit niet het geval, dan vragen we je een melding te maken via de prijsmelder die als mouseover achter iedere prijs verschijnt.

We controleren dan je melding en als deze op dat moment nog steeds klopt, dan zorgen we ervoor dat de prijs verwijderd wordt en onmogelijk terug kan komen. De betreffende winkel moet dan de informatie in orde maken en vervolgens contact met ons opnemen om de prijs weer te laten tonen.

De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee