Toon posts:

Geeft Developer License recht op normale release?

Pagina: 1
Acties:

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Ik heb, vermoed ik, een vrij simpele vraag maar kan het antwoord nergens vinden.

Heb je als (iOS of Mac OS) developer behalve recht op pre-releases/beta's ook recht op de volledige versies van de OS/iOS?
Dus: Als ik developer zou zijn kan ik dan als Lion daadwerkelijk uitkomt ook deze versie installeren en zit er dan een limiet op het aantal installaties?

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 10:59

Bosmonster

*zucht*

Lion kost geld, dus die kun je kopen. iOS is toch al gratis :P

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Bosmonster schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 20:24:
Lion kost geld, dus die kun je kopen. iOS is toch al gratis :P
Dat is dus de vraag. Is het zo dat in de Developer License alleen de SDK, Tools en Pre-Releases zitten. Of krijg je hierbij ook de final release van Lion?

iOS is inderdaad gratis. Ik kan inderdaad beter vragen of je als iOS developer ook toegang krijgt tot de Lion pre-release of alleen de iOS pre-releases?

Ik kan dit op developer.apple.com iig nergens vinden.

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Nee, je krijgt geen gratis Lion final.

[Voor 8% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 09-06-2011 15:33]

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
sajoku schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 15:31:
[...]

Dat is dus de vraag. Is het zo dat in de Developer License alleen de SDK, Tools en Pre-Releases zitten. Of krijg je hierbij ook de final release van Lion?

iOS is inderdaad gratis. Ik kan inderdaad beter vragen of je als iOS developer ook toegang krijgt tot de Lion pre-release of alleen de iOS pre-releases?

Ik kan dit op developer.apple.com iig nergens vinden.
Als iOS developer krijg je geen DP's van Lion daar moet je weer Mac developer voor zijn.

Ook Mac developers moeten gewoon betalen voor de Final. Een GM blijven draaien kan natuurlijk wel gewoon 8) . (De SnowLeopard GM en final waren dezelfde build bv)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-05 14:06

Underworld

+1 Inzichtvol

Donstil schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 16:15:
[...]

Als iOS developer krijg je geen DP's van Lion daar moet je weer Mac developer voor zijn.

Ook Mac developers moeten gewoon betalen voor de Final. Een GM blijven draaien kan natuurlijk wel gewoon 8) . (De SnowLeopard GM en final waren dezelfde build bv)
Dus dat betekend dat er geen verschil in zit en de final gewoon voor een developer gratis is?

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-05 16:25
Inderdaad ja. De GM/RTM is de versie die naar de fabriek wordt verzonden om te laten branden op retail-dvd's.

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-05 12:53
Lopen die niet na een tijdje af? Of was dat alleen bji iOS zo?

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-05 16:25
Mac OSX hoef je nooit te activeren oid dus verlopen zal moeilijk gaan lijkt me.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee