Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• owner01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:15
Hallo,

Ik heb sinds vandaag htc desire s ziet er mooi uit enzo maar als ik bij ons thuis het wifi netwerk probeer te zoeken lukt dit niet. Ik heb ook alle instellingen opgegeven maar hij geeft aan niet binnen bereik. De router is de kpn experia box. Nu is dus de vraag hoe kan dit?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:09

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

owner01 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 16:16:
Hallo,

Ik heb sinds vandaag htc desire s ziet er mooi uit enzo maar als ik bij ons thuis het wifi netwerk probeer te zoeken lukt dit niet. Ik heb ook alle instellingen opgegeven maar hij geeft aan niet binnen bereik. De router is de kpn experia box. Nu is dus de vraag hoe kan dit?
En andere netwerken ziet hij wel?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• owner01
Ja was net bij tandarts en daar vond hij wel een netwerk

• Outerspace

Outerspace

owner01 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 18:29:
Ja was net bij tandarts en daar vond hij wel een netwerk
Je hebt je wifi misschien onzichtbaar ingesteld? Misschien dat hij daarom je wifi niet kan vinden.
Check je instellingen eens van je router.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• owner01
Mischien een achterlijke vraag maar hoe krijg ik dit want als ik ga naar http://192.168.2.1/ dan doet hij de printern en een laptop ziet het wel?

• Outerspace

Outerspace

owner01 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 18:57:
Mischien een achterlijke vraag maar hoe krijg ik dit want als ik ga naar http://192.168.2.1/ dan doet hij de printern en een laptop ziet het wel?
Is er niet een optie aanwezig om je draadloos te 'beschermen' (onzichtbaar maken is niet echt beschermen, maar goed)? De router en je printer hebben blijkbaar die verbinding al.

• owner01
Ik zal wel eens proberen met het installatie schijfje
Heb nu login screen maar zou het ww zo niet weten hoe kan ik dit weten?:P

[ Voor 41% gewijzigd door owner01 op 08-06-2011 19:35 ]

• owner01
werkt al kan slotje op

• Outerspace

Outerspace

Wat was uiteindelijk de oplossing? Misschien dat andere mensen dan ook nog wat aan deze thread hebben :)

Pagina: 1