Toon posts:

Iphone start niet op na reset.

Pagina: 1
Acties:

Anoniem: 399311

Topicstarter
Hallo,

Sinds kort heb ik een iphone 3g 16gb overgekocht van een iemand.
Nu heb ik hem via de telefoon zelf gereset zodat al zijn bestanden eraf gingen, maar het probleem is dat hij niet meer opstart.
De telefoon komt namelijk niet verder dan eerst het appeltje als ik hem opstart en daarna het plaatje van het usb sterkkertje en het itunes logo, hierna gaat hij vanzelf weer uit.
Herstellen via itunes lukt niet naar 4.3.3 versie want dan geeft hij nadat hij klaar is fout 1015 aan!
ik heb gegoogeld en deze code betekend dat ik een nieuwere versie naar een oude update maar dit klopt niet want ik die het via het herstelbestand van itunes zelf.

Weet iemand de oplossing?

• TheDarkstar
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-02-2022
Je jailbreak ik mislukt. Even een custom ROM zoeken en instaleren. Let wel op dat je bij de voglende reset deze melding weer terug zult krijgen.

Topicstarter
bedankt voor je snelle reply!
hoe werkt dit precies? want ik heb nog nooit een iphone gehad. waar vind ik zon rom?

• Probub
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-05 10:19
op www.iphoneclub.nl is hier veel over te vinden. :)

• TheDarkstar
Ik heb ze zelf gewoon op isohunt en tpb gezocht. Via redsn0w kun je deze instaleren.

Is wel een pokkewerkje om te doen.... handig om op youtbue even te zoeken naar "iphone DFU modus".

Topicstarter
maar ik moet dan een herstel bestand van firmware 4.3.3 downloaden en deze bij redsn0w installeren?

• TheDarkstar
ik weet niet of er al een custom ROM voor 4.3.3 is, kan het helaas nu ook niet nakijken voor je ivm mijn werk en beperkt internet. Maar eerdere versies zullen ook geen probleem zijn denk ik.

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06 11:39

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Is het ook niet gewoon mogelijk om middels DFU modus de originele firmware opnieuw te installeren?

Kia e-Soul MY2020 64kWh ExecutiveLine

Topicstarter
--MeAngry-- schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 16:11:
Is het ook niet gewoon mogelijk om middels DFU modus de originele firmware opnieuw te installeren?
Nee dit lukt niet. Wanneer ik hem in DFU modus heb en ik herstel via itunes krijg ik de fout 1015.

• TheDarkstar
Je kunt de custom rom ook proberen via itunes of een oudere orginele rom door schift ingedrukt te houden terwijl je op het knopje herstellen drukt in i-tunes.

Topicstarter
TheDarkstar schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 16:29:
Je kunt de custom rom ook proberen via itunes of een oudere orginele rom door schift ingedrukt te houden terwijl je op het knopje herstellen drukt in i-tunes.
Dan zegt itunes,
de ihpone kan niet worden hersteld omdat het firmware bestand niet compatible is

• TheDarkstar
Dan zul je het toch via redsn0w moeten doen.

• mvandervelde
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-05 23:01
Ehm 4.3.3 gaat zowiezo niet werken.
4.2.1 is laatste versie voor de 3G.

Normaal pakt itunes automatisch de laatste versie, maar aangezien het niet werkt, zou je het handmatig kunnen proberen.

je kunt hier de IPSW downloaden voor 4.2.1 > Site

als je hem gedownload hebt, ga je naar itunes en hou je shift ingedrukt en klik je op herstel, je selecteert die IPSW die je gedownload hebt.

Daarna zou die in principe moeten werken.

Topicstarter
mvandervelde schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 00:41:
Ehm 4.3.3 gaat zowiezo niet werken.
4.2.1 is laatste versie voor de 3G.

Normaal pakt itunes automatisch de laatste versie, maar aangezien het niet werkt, zou je het handmatig kunnen proberen.

je kunt hier de IPSW downloaden voor 4.2.1 > Site

als je hem gedownload hebt, ga je naar itunes en hou je shift ingedrukt en klik je op herstel, je selecteert die IPSW die je gedownload hebt.

Daarna zou die in principe moeten werken.
na dit geprobeerd te hebben kreeg ik fout 3194

Topicstarter
Dus kort gezegd,

-de iphone blijft in herstelmodus hangen(het plaatje dat ik met de usb stekker em op itunes moet aansluiten)
hij geeft dit aan wanneer ik hem aanzet, op pc aansluit en wanneer ik em wil opladen.

-hij kan in DFU mode en dan herstellen via itunes maar dan krijg ik,
*als ik via de laatste update van itunes zelf herstel foutcode 1015
*als ik zelf een restore selecteer met shift ingedrukt fout 3194

trouwens na 2 dagen zoeken blijkt dat ik een 3GS heb ipv een 3G zoals de vorige eigenaar mij vertelde

[Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 399311 op 09-06-2011 13:44]

Topicstarter
het is verholpen door dit filmpje YouTube: ‪How to: Fix Error 1015 iPhone 3GS STUCK IN RECOVERY MODE 4.3.1. STEP BY STEP!‬‏
ik dank jullie in dit topic voor de hulp.
mag een slotje op!
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee