Toon posts:

Alle manieren van downloaden in een programma, mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

• Joseph
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-05 01:58
Momenteel ben ik bezig een download-server in te richten.

Het doel is simpel: 1 web interface voor het downloaden van NZB, Torrents, HTTP, FTP, enzodoor.

Nu weet ik dat je honderden mogelijkheden hebt voor torrents, nzb's, en andere methoden, Maar een programma wat alles combineert, ben ik nog niet tegengekomen. Zoeken voor dit is lastig, want je moet te veel zoektermen opgeven.

Het gaat mij om dus om een webinterface, die alles kan downloaden.
Bedankt voor alle input!

Edit: Het is wel voor Linux!

[Voor 3% gewijzigd door Joseph op 08-06-2011 14:01]

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:25
Strak plan!

Misschien zelf maken? Lijkt mij wel een leuk projectje eigenlijk.

[Voor 37% gewijzigd door Gamebuster op 08-06-2011 14:02]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:47

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Voor windows bestaan er al aantal (al weet ik niet 100% of die ook NZB's doen), mogelijk daaruit iets te halen valt? (via Wine?)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• kKaltUu
  • Laatst online: 11-05 09:39

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

torrenflux-b4rt?
Draai ik al een aantal jaartjes op een server zonder problemen.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:48
kKaltUu schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:03:
torrenflux-b4rt?
Draai ik al een aantal jaartjes op een server zonder problemen.
[afbeelding]
wou ik net posten doet precies alles wat je wilt

• Joseph
Uit 2008. Is er iets moderners?

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:47
Sef24 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:12:
Uit 2008. Is er iets moderners?
Wat mis je hier aan?

Nickname does not reflect reality

• Joseph
Veiligheid. Programma's die zo lang niet meer upgedate zijn zitten bomvol met lekken.

Edit: 30 seconden zoeken geeft al 4 straight-forward tutorials met hoe je binnenbreekt in een Torrentflux installatie. Ik heb niets te verbergen, maar toch ook geen zin in Fanatieke scriptkiddies die mijn server kraken en leegsmijten :X

Verder wat ventieldopje zegt :)

[Voor 61% gewijzigd door Joseph op 08-06-2011 14:23]

• Rmg
Sef24 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:18:
Veiligheid. Programma's die zo lang niet meer upgedate zijn zitten bomvol met lekken.
Kul argument leeftijd heeft niets met het aantal lekken in software te maken. vaak zit in nieuwe projecten meer exploits zelfs omdat daar gewoonweg minder ontwikkeltijd inzit.

[Voor 15% gewijzigd door Rmg op 08-06-2011 14:20]

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-05 11:44

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Maar wel met de protocollen, deze software zal niet alle nieuwe functies ondersteunen van elk protocol en uiteindelijk zelfs in de problemen lopen als sommige dingen niet meer ondersteunt worden ;)

Ik vind het dus wel terecht dat hij aan geeft dat deze software te oud is ;)

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

• Rmg
Ventieldopje schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:21:
Maar wel met de protocollen, deze software zal niet alle nieuwe functies ondersteunen van elk protocol en uiteindelijk zelfs in de problemen lopen als sommige dingen niet meer ondersteunt worden ;)

Ik vind het dus wel terecht dat hij aan geeft dat deze software te oud is ;)
naast dat http/ftp/nttp en bittorrent best wel vast staan dus niet zomaar van spec/features veranderen is Torrentflux-b4rt is alleen een gui die een aantal programma's aanstuurt

torrents -> bittornado, los up te daten indien nodig, voor die ene enkele private tracker die een of andere rare feature heeft (waarschijnlijk niet eens nodig)

nttp -> dat ligt al sinds jaar en dag vast... nzbperl wordt onderwater gebruikt wat ook al een bewezen product is

http/ftp -> dat ligt nog langer vast dan nttp, wget wordt intern gebruikt en die ondersteunt alles er is..

• Joseph
Ik vroeg of er alternatieven zijn. Niet een showcase hoe-goed-torrentflux-b4rt-wel-niet-is.

Dus, iemand die weet of er naast Torrentflux-b4rt nog meer gelijkwaardigen zijn? Torrentflux-NG kwam ik ook nog op, maar daar begreep ik niets van. Er stond zelfs niet hoe het te verkrijgen was.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Waarom niet SABnzbd en uTorrent gebruiken en dan eventueel iframes gebruiken om het in een enkele site te krijgen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Rmg
Sef24 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:35:
Ik vroeg of er alternatieven zijn. Niet een showcase hoe-goed-torrentflux-b4rt-wel-niet-is.

Dus, iemand die weet of er naast Torrentflux-b4rt nog meer gelijkwaardigen zijn? Torrentflux-NG kwam ik ook nog op, maar daar begreep ik niets van. Er stond zelfs niet hoe het te verkrijgen was.
... in het installatie forum van -ng

http://www.torrentflux-ng...m/viewtopic.php?f=6&t=794

• kKaltUu
  • Laatst online: 11-05 09:39

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Niets wat een .htaccess niet kan oplossen.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-05 13:25

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Kijk eens wat op freshmeat.net rond, daar is vast wel iets te vinden.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

• DutchNutcase
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

DutchNutcase

E = mc^2

Je zou ook sabnzbd en Transmission kunnen installeren en daar vervolgens een apache frontend omheen bouwen met misschien Media Front Page (ja, is nog alpha) als voorkant.

Luctor et Emergo || specs

• mjax
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05:55
Dus je gaat Download Station van Synology nabouwen? Misschien kun je die wel als inspiratie gebruiken.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee