Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Duurt wel meerdere dagen maar kan ik zo 's avonds wel even mee bezig.
Mijn vraag is, als ik deze aanschaf onder het account waar ik Live op heb, heb ik deze auto's dan ook onder m'n 'gewone' non-Live account? Kan ik mijn gewone account aan het Live account koppelen?
Volgens kun je geen accounts koppelen. Maar ieder account kan bij de auto's in de shop. Ik heb zoiets vergelijkbaars. Heb een eigen account met heel de reutemeteut (Live, VIP & DLC). En daarnaast een account voor een huisgenoot die regelmatig een potje mee racet. Deze kan gewoon gebruik maken van "mijn" DLC...dôh schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 20:15:
Heb even een vraagje over Forza i.c.m. Xbox Live. Ik heb een Xbox Live account gemaakt, een hele tijd geleden. Nu gebruik ik deze niet zo vaak en heb ik Forza eigenlijk alleen met een ander account gespeeld, waarop ik geen Live heb. Nu zag ik het Meguiar's Car Pack en wil ik deze aanschaffen.
Mijn vraag is, als ik deze aanschaf onder het account waar ik Live op heb, heb ik deze auto's dan ook onder m'n 'gewone' non-Live account? Kan ik mijn gewone account aan het Live account koppelen?
[ Voor 10% gewijzigd door wuppie007 op 15-06-2012 09:26 ]
T is de nieuwe auto in game en in Autovista!
Wat let je? De R18 zit toch in t spel?ApOE schreef op zondag 17 juni 2012 @ 15:34:
Zou wel met een Audi R18 E-tron Quattro over le Mans willen scheuren
Zou daar zoveel verschil in zitten dan? Gedurende de 24 uur van Le Mans zat er namelijk niet heel erg veel verschil tussen de ultra en de e-tron quatro. Ik dacht dat de ultra heeft zelfs de snelste rondetijd neergezet.Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2012 @ 07:45:
Niet de hybride.
Verwijderd
Verschil zit 'm voornamelijk in de regen, daar doet de e-tron quattro het een stuk beterjanvanmil schreef op maandag 18 juni 2012 @ 09:22:
[...]
Zou daar zoveel verschil in zitten dan? Gedurende de 24 uur van Le Mans zat er namelijk niet heel erg veel verschil tussen de ultra en de e-tron quatro. Ik dacht dat de ultra heeft zelfs de snelste rondetijd neergezet.
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Hopelijk wel in FM5. Met dag/nacht en echte 24 heures du Mans en 24 stunden rennen Nurburgring
En als extraatje ook een soort timecompressie zodat je bijvoorbeeld 24 minuten doet over 24 uur maar wel met dag/nacht/dag overgang
[ Voor 37% gewijzigd door Player1S op 18-06-2012 17:48 ]
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5
Verwijderd
Awww yeah, de Viper is mijn droomwagen, als 12 jarige snotneus vond ik het al een geweldige auto.Jobbie schreef op zondag 17 juni 2012 @ 01:24:
De nieuwe Viper komt de 22e...! A.s. vrijdag dus. Kosten: helemaal niets!
T is de nieuwe auto in game en in Autovista!
Ik had altijd een model van een blauwe GTS met witte strepen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ik deel die mening wel op de manier dat de eerste corvette ook de mooiste was. Een combinatie van nostalgie en een voorliefde voor origineel gelaten sportwagens doet het hem voor mij. Er zijn natuurlijk uitzonderingen en er komen steeds vettere bolides bij.. maar ééntje was de eerste, en dat zal hij altijd blijvenL1nt schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 10:50:
Ik zal wel de enigste zijn maar de originele Viper blijft IMHO nog steeds de mooiste
[afbeelding]
edit:
Dit is een wreed plaatje

[ Voor 9% gewijzigd door Gammort op 20-06-2012 15:28 ]
Die moet in fm4 komen!!
Hoop dat ze de 2013 viper goed namaken, en vooral het geluid, wat een heerlijke roffel.
Ik heb gehoord dat er 9 man in totaal was, wat was zo'n beetje de eindscore en ben je het nog van plan te organiseren in de toekomst?Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 18:14:
Ik ben bezig met die race te organiseren van een paar posts terug.
2 clubs gaan zaterdagavond tegen elkaar strijden, wil er echt niemand mee doen van DGoT?
Het zou zeker vet zijn om met 3 clubs tegen elkaar te rijden.
Als DGoT mee zou doen, dan mogen jullie zelf een track met een car class uitzoeken.
XboxLive: Dave 130R
Verwijderd
Ik wil er nog wel eentje organiseren, maar ik zit de komende tijd met veel vakanties enzovoort, dus het gaat misschien wel een maand of 2 duren.
Is toch mooi dat het gewaagd was aan elkaar, vakanties is begrijpelijk ben er ook namelijk net van terug maar zal wel leuk zijn om t in de toekomst weer te doen.Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 19:36:
1ftr was iets beter, maar niet veel.
Ik wil er nog wel eentje organiseren, maar ik zit de komende tijd met veel vakanties enzovoort, dus het gaat misschien wel een maand of 2 duren.
Maar als je dus die neemt icm de season pass, ben je gelijk 4000 punten verder. Best wel naaierig, koop je een game braaf voor 55 euro, moet je nog eens 40 euro uitgeven (of 31 met geluk) om alle autos te hebben.
Na afloop van de season pass zijn uitgekomen ?
Ik vind het persoonlijk erg jammer dat er nog steeds betaald wordt voor autopacks terwijl de makers gewoon het tekort aan tracks hadden moeten oplossen. Of de AI patchen bv. Ik zou gewoon lekker wachten tot er een ultimate edition in de winkel ligt en die 4000 punten aan een paar goede arcadegames besteden. Maarja het zijn jouw punten natuurlijk
Zie hem namelijk niet bij de dodges staan... of is het geen dodge meer tegenwoordig (noobmode)
Weer redelijk aan het rivalen tegenwoordig aangezien er online niet al te veel mensen aanwezig zijn op het moment. Die summer rival is ook wel easy 1st maal. top 40% gaat door naar de volgende ronde.
UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5
Hij staat onder t merk Viperrgarretsen schreef op maandag 25 juni 2012 @ 11:42:
Heb die viper gedownload en ook rivals mee gedaan, maar kan het kloppen dat je hem niet kopen kan?
Zie hem namelijk niet bij de dodges staan... of is het geen dodge meer tegenwoordig (noobmode)
Weer redelijk aan het rivalen tegenwoordig aangezien er online niet al te veel mensen aanwezig zijn op het moment. Die summer rival is ook wel easy 1st maal. top 40% gaat door naar de volgende ronde.
Dit heb ik ergens gelezen waarom de Viper niet meer onder Dodge valt.
Maarja, 8,4 liter V10
[ Voor 3% gewijzigd door GAIAjohan op 25-06-2012 11:48 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Toch niet echt 1 van de auto's waar ik veel mee zou rijden.
Maar natuurlijk.
Je moet niks. Er zit niet iemand van Turn 10 of Microsoft naast je met een geweer en je dwingt die packs te kopen.418O2 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 10:15:
ik had dus 4200 punten voor 31 euro gekocht bij MS UK dus ik even kijken naar carpacks, want ik wou sowieso het Porsche Pack.
Maar als je dus die neemt icm de season pass, ben je gelijk 4000 punten verder. Best wel naaierig, koop je een game braaf voor 55 euro, moet je nog eens 40 euro uitgeven (of 31 met geluk) om alle autos te hebben.
Toch heb ik ze zelf wel allemaal gekocht behalve de Porsche pack. Die is me te duur en vind Porsche nou niet een must.
Heb zelf meer lol in een Golf 1 GTI, Astra OPC of andere door mij enigszins te betalen auto's
Ik begrijp de al maar voortdurende discussie over betaalde DLC niet zo goed. Niemand dwingt je om te kopen... Kijk anders eens voor de lol bij je statistieken, en kijk eens hoelang je al plezier hebt aan het spel. Deel je aankoop bedrag eens door de tijd. Nou ik zal je zeggen, er zijn genoeg hobby's die meer kosten! Hoewel ik ook liever zou zien dat natuurlijk alles gratis is, maar ja dan komt er nooit een Forza 5/Horizon...L1nt schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 10:39:
[...]
Je moet niks. Er zit niet iemand van Turn 10 of Microsoft naast je met een geweer en je dwingt die packs te kopen.
Toch heb ik ze zelf wel allemaal gekocht behalve de Porsche pack. Die is me te duur en vind Porsche nou niet een must.
Heb zelf meer lol in een Golf 1 GTI, Astra OPC of andere door mij enigszins te betalen auto's
Ik snap het wel, want 5-6 euro voor 10 auto's (eigenlijk 9 , want meestal is er 1 gratis ) is gewoon veel geld. En nu kan je veel zeggen , maar waar Forza 4 in tekort schiet is nieuwe circuits en niet in auto's. Nu weet ik ook wel dat ik niet verplicht ben om die packs te kopen en dat doe ik dan ook niet, maar ik baal wel dat ze niet eens de moeite nemen om wat tracks toe te voegen en waarschijnlijk meer dan de helft weer recyclen in Forza 5. Ik zal nu iig bij de volgende Forza wachten tot hij ergens in de aanbieding is en me niet laten verleiden tot 1st day aankoop.wuppie007 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 12:29:
[...]
Ik begrijp de al maar voortdurende discussie over betaalde DLC niet zo goed. Niemand dwingt je om te kopen... Kijk anders eens voor de lol bij je statistieken, en kijk eens hoelang je al plezier hebt aan het spel. Deel je aankoop bedrag eens door de tijd. Nou ik zal je zeggen, er zijn genoeg hobby's die meer kosten! Hoewel ik ook liever zou zien dat natuurlijk alles gratis is, maar ja dan komt er nooit een Forza 5/Horizon...
Het bedrag delen door aantal uur is natuurlijk voor iedereen anders, maar ik weet zeker dat ik meer uur spelplezier heb als ik de punten aan goede arcade games uit geef
Er zijn wel een paar auto's die ik graag los zou willen kopen , maarja 160 punten ! voor een digitaal autootje gaat me echt te ver. Die 2 packs die in de aanbieding waren voor 280 vond ik dan weer wel te doen.
Alleen doet iedereen het toch. Ik ook. Maar goed, ik wil natuurlijk wel knallen in een Ford Transit op de ring (jammer dat het een nieuwe is) of met een oude kever.
2011 McLaren 59 GT MP4-12C GT3

1973 AMC Gremlin X

2012 Ascari KZ1R

1998 Aston Martin V8 Vantage V600

1952 Hudson Hornet

1954 Jaguar XK120

1956 Lotus Eleven

2012 Mercedes-Benz SLK55 AMG

1995 RUF CTR2

2012 Spyker C8 Aileron

Had zo de hoop dat ze de nieuwe Opel/Vauxhall Astra OPC/VXR erin hadden gestopt
Tuurlijk dwingt niemand je, maar je krijgt wel vaak een melding dat iets DLC is en dat je het dus niet mag spelen. Of je ziet een compleet verkeerde skin naast je racen omdat jij niet voor die auto betaald hebt. En de Marketplace is compleet overbodig. En wat je zegt, "jammer dat het een nieuwe is", dus je krijgt niet wat je echt wilt en je kunt ook niet zelf een paar auto's uitkiezen, want dan betaal je gewoon de prijs van een paar packs. Het DLC-model van Forza 4 vind ik persoonlijk niet heel vervelend, maar ik schaar het nog steeds onder het kopje "klote-DLC".L1nt schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:36:
nogmaals, niemand dwingt je ze te kopen.
Alleen doet iedereen het toch. Ik ook. Maar goed, ik wil natuurlijk wel knallen in een Ford Transit op de ring (jammer dat het een nieuwe is) of met een oude kever.
Ik heb liever 1 pack met 3 of 4 carpacks met een regen-modus en wat nieuwe circuits voor 20 euro dan elke maand een nieuwe car pack voor m.i. redelijk veel geld en de belangrijke dingen laten zitten.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Deze laatste pack vind ik ook echt niets bijzonders en wordt de tweede die ik niet aanschaf.
Ben er momenteel toch niet veel mee bezig. Als ik een Fanatec setje heb, ga ik weer fanatiek (
@Gaiajohan: Goed je weer te zien, Johan. Ik hoop dat t allemaal weer goed gaat...
Ikzelf vind de car pack van deze week wat matig
De AMC met 5.0 V8 is aardig denk k

mcLaren boeit me niet zo

Ascari is wel leuk voor de heb
Aston Martin is tsja

Hudson Hornet lijkt me tof
Jaguar XK120 hetzelfde
Lotus Eleven, vreemde eend in de bijt. Weet ook niet tegen wat voor generatiegenoten je deze moet zetten. Verder wel een leuke auto.
Benz is vrijwel altijd

RUF CTR2 wil ik wel proberen
Spyker, gewoon omdat ie NL is
Overall:
Verwijderd
gefeliciteerd manGAIAjohan schreef op maandag 02 juli 2012 @ 23:15:
Ik ben nu opzich klaar met school, alleen nog afstuderen. Verder gaat het wel weer met me, de tijd zou zaken moeten helen.
Ikzelf vind de car pack van deze week wat matig
De AMC met 5.0 V8 is aardig denk k![]()
mcLaren boeit me niet zo![]()
Ascari is wel leuk voor de heb![]()
Aston Martin is tsja![]()
Hudson Hornet lijkt me tof![]()
Jaguar XK120 hetzelfde![]()
Lotus Eleven, vreemde eend in de bijt. Weet ook niet tegen wat voor generatiegenoten je deze moet zetten. Verder wel een leuke auto.![]()
Benz is vrijwel altijd![]()
RUF CTR2 wil ik wel proberen![]()
Spyker, gewoon omdat ie NL is![]()
Overall:
Dat bedoelde ik ook. Geen nieuwe als in bouwjaar. Maar gewoon wat old skool hothatches die we nog niet eerder in Forza hebben gezien. Daar haal ik nog het meeste lol uit in Forza, kleine gebakjes lichtjes tunen, en dan los.L1nt schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:54:
Nieuwe?? Ik wacht nog steeds op de Peugeot 205 1.9 GTI en soortgelijke oude hot hatches. Astra GSI? Zo'n ander gebakje met turbo (kom ff niet op de naam).
Verwijderd
Daarom was ik ook erg blij dat de nieuwe Viper gratis was, anders had ik er wel geld voor neergegooid.
Verder heb ik na het aflopen van de season pass niets meer gekocht... Wellicht dat ik de vorige nog aanschaf, al is het maar voor Yellowbird...
Ik denk dat we het voor FM4 verder kunnen vergeten: naast iedere maand auto's, verwacht ik niets...
welke upgrade in Forza zou je zelf niet kunnen doen dan? Enige dingen die ik tegenkwam die nogal extreem waren zijn de V8 in een chevy spark.L1nt schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 10:22:
Precies, dat is ook het leukste omdat je die ook zelf kunt kopen in het echt. En dan ook alleen de upgrades doen die je zelf in het echt ook kunt. Dus lager maken, strippen, rolkooi, uitlaat......
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Een swap die ik mis is een 5.0 V8 van de '93 Mustang voor de Ford Sierra..
Die auto is gewoon verkocht in Zuid Afrika als Ford Sierra XR8. Zelfs die 5.0 V8 heeft nog enorm veel ruimte over ander de kap..
Die Aston Martin is echt wel een sterk ding
Die Lotus rijd ook wel lekker op zich
de SLK is wel tof
de Hornet doet me denken aan Cars
Men kon kiezen uit RWD en 3 verschillende soorten AWD.
Dus waarschijnlijk is het gemodelleerde model dat T10 heeft een RWD. dus daarom kan die CTR2 wel goed zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door GAIAjohan op 04-07-2012 12:05 ]
Ik doelde meer op financieel niet mogelijk.ThunderNet schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 23:29:
[...]
welke upgrade in Forza zou je zelf niet kunnen doen dan? Enige dingen die ik tegenkwam die nogal extreem waren zijn de V8 in een chevy spark.
Tuurlijk kan ik een Golf V GTI blok in een Golf Mk1 GTI lepelen maar ik zou dat echt moeten laten doen. Heb niet de kennis en de ruimte om zoiets uit te voeren. Laat staan dat ik het financieel kan opbrengen.
Een Golf Mk1 GTI helemaal strippen op de bestuurdersstoel na lukt mij wel. Met wat hulp andere vering eronder kom ik ook heel ver mee. Ander type banden op de velgen? Is ook te doen.
Ik vind het leuker dat ik er een auto heb staan die ik daadwerkelijk zou kunnen hebben in die uitvoering. Hoewel een echt goede Golf Mk1 GTI ook een vermogen kost

http://raptr.com/Doppert/about
Je leest niet goed.Doppert schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 19:31:
Ik kwam vroeger in mijn jonge jaren, toen ik ook nog een Golf 2 reed, vaker op van die tunings-weekenden. Wat ik daar allemaal gezien heb aan engine-swaps houd ik niks meer voor onmogelijk.
De meeste dingen in FM4 zijn mogelijk. Mits je de kennis, tijd, ruimte en geld maar hebt.
Die dingen ontbreekt het er allemaal aan bij mij.
Ik limiteer mijzelf in de game soms tot dingen die ik in werkelijkheid kan. Een kameraad wil me wel helpen met de velgen en vering. Uitlaat wil hij ook wel doen maar een volledige engine-swap doet ie echt niet gratis of voor paar kratten bier.
- Mercedes Benz SLS
- Ferrari 458 Italia
- Aston Martin Virage
- Nissan 370Z
- VW Golf R
LCE is ook al aangekondigd:
- Steelbook
- Vip met car pack
- Dag 1 car pack
- 5 liveries
- iets over een festival iets en nog iets over een token pack
Ikzelf laat de pre-order lekker lopen en koop de LCE wel op release dag bij de MM voor €55 ofzo...
Die 5 autos krijgen wij in NL pas als ze ze als een pack te downloaden aanbieden, maar ook nog eens niet gratis nee gewoon dokken ervoor......
Ik ben er beetje klaar mee, alles wordt extreem uitgemolken, elke eurocent die ze kunnen pakken pakken ze.
Dus weet niet of ik uberhaubt de game haal.
Maar als ik hem haal wordt het sowieso lce, maar toch iets in me zegt stop er nou mee.
Fm4 ook die 5 preorder auto's later moeten kopen, terwijl ik al lce heb en alle dlc tot op heden heb.
Ze naaien je waar je bij staat en we laten het altijd toe.
Maja ik rant altijd bij elke nieuwe release van turn 10, want het zijn me toch stel geld wolven.....
M$ he
Toch jammer van zo'n mooi spel!
Verwijderd
Die belabberde AI zat ook al in deel 3. Vind ik zelf ook een van de grootste minpunten van de game. Echt clean rijden is er niet bij door de AI.la_fusion schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 13:23:
Door de aanbieding van de MediaMarkt sinds deze week eindelijk gestart met Forza 4. Forza 3 kon mij redelijk goed bekoren dus daarom 4 ook maar gepakt maar wat is dat irritant met die AI zeg.. Iedere race loop je weer een hoop schade op omdat de AI op onnozele momenten remt of veel te makkelijk is! Ik dacht dat dat in Forza 2 toch wel wat beter was.. Vooral het remmen blijft irritant want zo kun je er totaal niet vanuit gaan wat ze nu weer gaan doen..
Toch jammer van zo'n mooi spel!
http://raptr.com/Doppert/about
Verwijderd
want ik heb nu alles gereden in een mini en niets er bij gekregen geen bades of tietel.
wat heb ik fout gedaan.
Verwijderd
maar ik vind het een beetje triest dat dit de pre-order auto's zijn:
- Mercedes Benz SLS
- Ferrari 458 Italia
- Aston Martin Virage
- Nissan 370Z
- VW Golf R
Veel van deze wagens horen namelijk gewoon standaard in het spel (vooral de sls en de 458)
En die paar die het hierom niet kopen zal t10 en MS boeien, zon preorder deal levert ze veel meer op.
Waarom luisteren naar je fans of je faithfull customers geven wat ze willen, als ze ook een lekkere grote zak geld kunnen aannemen
De tijd dat developers deden wat een fanbase wil, is erg lang geleden, nu telt alleen elke dollar/euro/yen/pond whateva.
Denk dat fm4 langzaam doodbloed, net zoals fm3 destijds.
En denk dat het voor mij en zeker mn broertje de laatste forza game zal zijn die we (voorlopig) kopen.
Ze zullen echt eens wat minder greedy moeten worden en meer op de fans en diehard faithfulls richten.
Horizon is nu al in mijn ogen een naai spel, met die belachelijke preorder regeling.....
En fm5 wordt denk wel een next gen game.
Tenzij ze echt iets bizars komen met horizon of fm5 is het voor mij een no go.
[ Voor 15% gewijzigd door GAIAjohan op 20-07-2012 18:04 ]
Het probleem voor mij met Forza 4 is hetzelfde als bij Forza 3: het spel wordt enorm saai na een tijdje. Helemaal als je het hoogste niveau hebt gehaald, is er niets leuks meer aan.v8power67 schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 18:03:
Weet niet hoe het met andere zit, maar zelf speel ik amper nog fm4, of op de xbox.
Denk dat fm4 langzaam doodbloed, net zoals fm3 destijds.
En denk dat het voor mij en zeker mn broertje de laatste forza game zal zijn die we (voorlopig) kopen.
Ze zullen echt eens wat minder greedy moeten worden en meer op de fans en diehard faithfulls richten.
Horizon is nu al in mijn ogen een naai spel, met die belachelijke preorder regeling.....
En fm5 wordt denk wel een next gen game.
Tenzij ze echt iets bizars komen met horizon of fm5 is het voor mij een no go.
Ik had het persoonlijk leuker gevonden als je bijvoorbeeld eerst een licentie voor een klasse moet zien te halen d.m.v. speciale opdrachten voordat je verder kunt. Dat geeft net even wat meer drive om je best te doen.
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
[ Voor 17% gewijzigd door GAIAjohan op 23-07-2012 11:42 ]
Verwijderd
Hear hear, ik heb de game al sinds de Viper pack niet meer aangeraakt. Alleen Race 07 op de pc heb ik veel gespeeld. (25 man multiplayerMaikel64 schreef op maandag 23 juli 2012 @ 10:55:
[...]
Het probleem voor mij met Forza 4 is hetzelfde als bij Forza 3: het spel wordt enorm saai na een tijdje. Helemaal als je het hoogste niveau hebt gehaald, is er niets leuks meer aan.
Ik had het persoonlijk leuker gevonden als je bijvoorbeeld eerst een licentie voor een klasse moet zien te halen d.m.v. speciale opdrachten voordat je verder kunt. Dat geeft niet even wat meer drive om je best te doen.
Forza 5 moet echt wat meer dingen gaan bieden om het ook voor langere tijd interessant te houden.
GT5 ook hetzelfde mee, ook wel gezien.
Maar het spel wordt idd. wel saai als je het veel speelt.
Verandering van spijs doet leven,hè!
Verwijderd
2013 Ford Mustang Boss 302

2003 Aston martin DB7 Zagato

2012 Chevrolet Camaro ZL1

2013 Hyundai Genesis Coupe 3.8 Track

1962 Lincoln Continental

1989 Mercedes-Benz #63 Team Sauber-Mercedes C9

1984 Peugeot 205 T16

2013 Scion FR-S

1962 Triumph TR3B

2013 Lexus GS350 F Sport

Video:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=uiyNxp5kFa8&hd=1]

edit: Alhoewel ik me nu bedenk dat de Top Gear track alleen al genoeg reden is om tot kopen over te gaan
Tesla M3LR '21
Turn 10 are rewarding the Forza faithful with the ability to import or transfer cars that you own in Forza 3 to Forza 4, as well as rewarding your driver level with cars.
Every driver level in you have below in Forza 3 will reward you with the corresponding cars in Forza 4:
Forza 3 Driver Level 1 = Forza 4 will import: 2010 Abarth 500 Esseesse
Level 5 - 2010 Ford Focus RS
Level 10 - 2010 Chevy Camaro SS
Level 15 - 2010 Audi R8 5.2 FSI Quattro
Level 20 - 2009 Bugatti Veyron 16.4
Level 30 - #92 BMW Rahal Letterman Racing M3 GT2
Level 40 - #007 Aston Martin Racing DBR9
Level 50 - #9 Peugeot Sport Total 908
So, if you are level 50 in Forza 3, you will get 8 cars for free when you start Forza 4.
Also, if you have the following cars in Forza 3, you will also get them in Forza 4:
2010 Lexus LF-A
2010 Ferrari 458 Italia
2006 Subaru Impreza S204
2002 Mazda RX-7 Spirit R Type-A
1969 Chevy Camaro SS Coupe
2009 Chevrolet Corvette ZR1
2007 Ferrari 430 Scuderia
2007 Lamborghini Gallardo Superleggera
1982 DeLorean DMC-12
These cars come from:
Community Choice Classics Pack:
1982 DeLorean DMC-12
Hot Holidays Car Pack
2010 Ferrari 458 Italia
Stig Garage Pack, which was part of the Forza Motorsport 3 Ultimate Collection:
2010 Lexus LF-A
Forza 3 VIP Car Pack:
2009 Chevrolet Corvette ZR1
The remaining 3 are Forza 3 Unicorn cars:
2006 Subaru Impreza S204
2002 Mazda RX-7 Spirit R Type-A
1969 Chevy Camaro SS Coupe
These 3 FM3 unicorns will also be unicorns in FM4, as well as the following cars:
So, if you have Forza 3, be sure to get your driver level as high as possible, and make sure you own all of the above transferable cars in Forza 3 if you have access to them.
@Gajajohan
We aardige pack, maar weer veel teveel dikke (logge) Amerikanen, alhoewel de Sauber en de T16 wel must-have zijn. De Scion is ook wel tof, maar daar blijft het wel bij...
[ Voor 4% gewijzigd door SqueakyClean op 31-07-2012 22:03 ]

Ford Escort RS Turbo
Opel Kadett GSI 16v
VW Golf III GTI (de echte hebben we niet in FM4, we hebben de VR6)
Renault Clio Williams
Peugeot 309 GTI 16
Peugeot 306 GTI16
Nissan Sunny GTI-R
Seat Ibiza Cupra mk2
Daihatsu Charade Gtti
etc etc
En een Ford Capri..
[ Voor 3% gewijzigd door GAIAjohan op 31-07-2012 22:17 ]
Interessant! Zal nog wel even doorspelen en dan alsnog F4 kopen. Merci.Jobbie schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 22:00:
Ik zou eerst FM3 even doorspelen. Daardoor krijg je nl. in FM 4 mooie extra wagens!![]()
[...]
@Gajajohan
We aardige pack, maar weer veel teveel dikke (logge) Amerikanen, alhoewel de Sauber en de T16 wel must-have zijn. De Scion is ook wel tof, maar daar blijft het wel bij...
Tesla M3LR '21
De kever gekocht, en wat mee gespeeld, leuk ding. Verder valt me op dat de in game marketplace nog steeds bagger is

Hopelijk komt er ooit nog een T1 busje
En de daily credits het nog steeds niet doen!PurpleBlue schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 12:15:
... Verder valt me op dat de in game marketplace nog steeds bagger is...
Ben benieuwd hoe het online is op dit moment... Zal van t weekend wel kijken... Als ik m'n Fanatec stuur heb!

Welke race games spelen jullie nog meer?
Zijn er trouwens de afgelopen weken (week of zes) nog wagens door T10 gegeven?
[ Voor 9% gewijzigd door SqueakyClean op 01-08-2012 23:26 ]
Verwijderd
Als Toyota fanaat is dat toch wel weer fijn.
Verder speel ik ook F1 2011, kijk wel uit naar F1 2012 maargoed dat is een heel andere game natuurlijk.
En moet eerlijk zeggen, dat deze me langer kan boeien dan fm4, maar meer ook omdat ik fm3 ook grijs gespeeld heb, en fm3 en 4 veelste veel opmekaar lijken. Dus lijkt net of ik al jaren zelfde game speel.
Fm4 start ik dinsdag voor dlc weer op, speel het een uurtje, en ben het waarschijnlijk dan alweer zat.
De game verveelt me echt heel snel.
Ik wil echt nieuwe circuits, maar gaat niet meer gebeuren volgens mij.
En fm horizon met dat belachelijke preorder schema, laat ik ook aan me voorbij gaan.
Voortaan haal ik van turn 10 games gewoon de ultimate edition, een jaar later ofzo
GT5 wordt lastig, want ik heb geen PS.
F1 boeit me niet zo als racespel. Dirt moet ook tof zijn en Showdown is lekker goedkoop.
Komende week ga ik weer meer Forza spelen... Hopelijk zie ik jullie online!
Precies wat ik er over denk. Vind ook dat het wel wat meer moeite mag kosten om auto's vrij te spelen zodat het echt als een beloning voelt als je een nieuwe auto krijgt. Maar het ergste vind ik het ontbreken van nieuwe tracks en de ai dusvoor mij ook alleen nog maar ultimate editions en zo denken heel veel (game) vrienden er ook over.v8power67 schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 09:53:
Ik wil echt nieuwe circuits, maar gaat niet meer gebeuren volgens mij.
En fm horizon met dat belachelijke preorder schema, laat ik ook aan me voorbij gaan.
Voortaan haal ik van turn 10 games gewoon de ultimate edition, een jaar later ofzo
Naai de echte fan is nooit een goed motto

heb je een code gewonnen ofzo?

[ Voor 46% gewijzigd door GAIAjohan op 05-08-2012 15:01 ]

Verwijderd
Ik heb afgelopen zaterdag nog in een 86 gezeten bij de Toyota dealer nadat ik mijn Paseo'tje had langsgebracht voor een APK.GAIAjohan schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 23:24:
En mijn eerste plaatje met de Scion FR-S
[afbeelding]
Dat ding heeft wel een mooi interieur zeg, en in het echt vind ik 'm mooier dan op de foto's
Dat word sparen zodat ik over 5 jaar een leuke occasion op de kop kan tikken.
The September Pennzoil Car Pack
http://forzamotorsport.ne...tember_Pennzoil_Car_Pack/
2013 Viper #91 SRT Motorsport GTS-R
2013 Viper #93 SRT Motorsport GTS-R
1968 Alfa Romeo 33 Stradale
1960 Aston Martin DB4 GT Zagato
1958 Austin-Healey Sprite MKI
1953 Chevrolet Corvette
1965 MG MGB GT
1955 Mercedes-Benz 300 SLR
1967 Volkswagen Karmann Ghia
1983 GMC Vandura G-1500 (A-TEAM VAN AWHH YEAHHH)
2011 Citroën DS4
Dus idd niet mijn meest populaire pack, maar wel grappig.
Mja zit nu te kijken maar die alfa is wel heel mooi, de merc slr is ook mooi, de volkswagen is leuk, de van is uber, en de citroen is weer lelijk. Dus een rare zooi bij mekaar, maar wel grappig, ga minimaal 50% nooit gebruiken. Maar wie weet.