Ik ben sinds kort van baan gewisseld. Het is een leuke baan maar heeft als nadeel dat dit 130 km van mijn huis is. Daarom slaap ik regelmatig in een huisje op een camping in de Veluwe. Deze camping bevindt zich midden in de bossen, waardoor ik slechts 2 streepjes GPRS ontvangst heb (alle 3 de netwerken). Prima om te bellen, maar voor Internet is dit is zo tergend langzaam, dat het proberen niet eens waard is om internetverbinding te maken.
Ik heb al aangegeven dat ik bereid ben om meer te betalen voor Internet op de camping. De campingbeheerder wil hier echter niet aan. ("het is een natuurcamping, dit willen we graag zo houden"
)
Mijn vraag is dus of iemand een alternatief weet. De enige die ik kan verzinnen is Satelliet. Heeft iemand goede ervaringen met Internet over de Satelliet? Ik kan niet echt een partij vinden die een duidelijke website heeft met een mooi product er op.
Ik heb al aangegeven dat ik bereid ben om meer te betalen voor Internet op de camping. De campingbeheerder wil hier echter niet aan. ("het is een natuurcamping, dit willen we graag zo houden"

Mijn vraag is dus of iemand een alternatief weet. De enige die ik kan verzinnen is Satelliet. Heeft iemand goede ervaringen met Internet over de Satelliet? Ik kan niet echt een partij vinden die een duidelijke website heeft met een mooi product er op.