Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[fp/bug]Foutjes in forumtopics bij tags

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:43

CoolGamer

What is it? Dragons?

Topicstarter
Wanneer ik naar de pagina van de tag "E3 2011" - overigens de enige tag met een hoofdletter - ga, krijg ik een overzichtje met topics.

Er staat: "9 producten gevonden", maar er staan maar 8 resultaten.

Ook is er een kolom met "Laatste reactie", echter hier staat wanneer het topic is gemaakt, niet wanneer de laatste reactie is geplaatst.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:58

crisp

Devver

Pixelated

Ik zie wel 9 topics (en geen topics uit besloten fora oid). Het woordje 'producten' is hier in ieder geval wel fout.

Intentionally left blank

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:43

CoolGamer

What is it? Dragons?

Topicstarter
Ik telde er toen echt maar 8. Ik had toen wel net de tag toegevoegd aan 1 van de topics. Zal dus waarschijnlijk iets zijn met caching. Maar als het na verloop van tijd vanzelf hersteld is het natuurlijk niet zo'n groot probleem.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:58

crisp

Devver

Pixelated

Dat is inderdaad cacheing. Ik heb 'laatste reactie' nu ook gefixed, maar ook die kan achterlopen door cacheing.

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.