Toon posts:

Programma/instelling dat helpt beheer mail in Outlook expres

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• khdevries
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-10-2022
Ik zoek een spamprogramma voor Outlook Express, dat:
- mail voor mensen die in adresboek staan doorlaat
- alle andere mail automatisch als ongelezen in de map Verwijderde items plaatst.
Dan kan ik zo nu en dan checken of mail in de map Verwijderde items misschien geen spam was.

Weet iemand of zo'n programma bestaat?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:32
De naam van het topic is nogal afleidend van wat je eigenlijk wilt..

Je wilt alle mail, behalve die afkomstig van contacten blokkeren right?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Maak gewoon berichtregels voor de mensen van wie je de mail wel wilt ontvangen?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:08
Als je zoekt met de juiste termen (je wilt een programma dat werkt met een white list) kom je een heel eind.
Daar heb je zelfs geen extra programma voor nodig, zie: http://www.worldstart.com/create-an-email-whitelist/ en de vele duizenden links in google.

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

back in the day... ik herinner me mailwasher nog...
Maar eerlijk gezegd krijg ik tegenwoordig nauwelijks meer spam binnen

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• khdevries
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-10-2022
job schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 23:44:
Als je zoekt met de juiste termen (je wilt een programma dat werkt met een white list) kom je een heel eind.
Daar heb je zelfs geen extra programma voor nodig, zie: http://www.worldstart.com/create-an-email-whitelist/ en de vele duizenden links in google.
Wauw! Dat is 'm! Ik wist niet dat je in Outlook Express ook kon aangeven wat er moet gebeuren als de afzender niet <emailadres>. is.
In een halve minuut heb ik het nu voor elkaar gekregen. Geweldig bedankt.

Overigens ook bedankt voor alle andere reacties. Wat een geweldige site is dit toch, je stelt een vraag en krijgt razendsnel goeie antwoorden.

:)
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee