Toon posts:

Spotify crasht na laatste update bij starten

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-06 12:42

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Topicstarter
Een goedenavond,

Sinds de laatste update crasht Spotify op mijn MacBook (late 2007, OSX 10.6.7) als ik het probeer op te starten. Er verschijnt een box waarin ik de nieuwe voorwaarden moet accepteren, maar zodra de tekst geladen is, crasht het hele programma. Ik heb al gezocht via de zoekfunctie, maar kan op het forum niets vinden hierover. Hebben meer mensen dit probleem en/of een oplossing? Ik heb het programma al opnieuw geïnstalleerd (ook met een reboot tussen deinstall en reinstall in), maar dit helpt ook niet... Aangezien ik mijn streaming muziek erg mis, hoop ik dan ook dat iemand dit probleem reeds heeft opgelost!

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Topicstarter
*kick*

Niemand hier met hetzelfde probleem?

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:43
Ik niet iig. Wat meer info zou wenselijk zijn, zoals de foutmelding bijvoorbeeld. Is je OS X wel up to date? Heb je sowieso wel gezocht op Google?

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-06 09:55
Had het probleem gisteren ook, maar nu ik hem net opstart doet hij het weer...

Ioniq 5 Connect+ 73kWh RWD SSG | 5670Wp PV

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Topicstarter
Er is geen foutmelding, het programma blijft hangen op het terms and conditions scherm. Ik draai OSX 10.6.7 met alle updates, als ik iets mis meld ik het graag, maar zou niet weten wat verder belangrijke informatie is...

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Topicstarter
Hmm, om de een of andere onduidelijke reden heeft Spotify na weken bijna dagelijks proberen besloten dat het opeens wel weer werkt. Deze mag dus dicht!

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee