Toon posts:

Help!?!?!

Pagina: 1
Acties:
  • 404 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• steven1987
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-12-2022
Beste Mede Tweakers,

Ik ben aan het kijken voor een laptop voor ongeveer 1500 euro, Ken iemand mij advies geven?
Ik koop hem voornamelijk voor het game, Meer eigenlijk niet dus ik hoop dat iemand mij van advies kan voorzien =)

Groet Steven

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:01

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Berreber
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-02 13:16
zie : http://lmgtfy.com/?q=G73SW-TX207V

goede laptop voor rond de 1300

If it ain't broke, don't fix it

Acties:
  • 0Henk 'm!

• steven1987
Ken die video kaart Bf3 trekken?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:12
Als je BF3 wilt gaan spelen, kun je die €1500,- beter aan een desktop computer spenderen ...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• steven1987
Dat is het nouw juist die heb ik al =)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:57
steven1987 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 19:39:
Speel je daar toch op? opgelost ;)

Der zijn totaal nog geen minimale specs of wat dan ook vrij gegeven, dus of iets t draait weet je niet zeker. Daarbij is een desktop gewoon goedkoper kwa prestaties, en is makkelijker up te graden..

[Voor 34% gewijzigd door GoldenBatt op 07-06-2011 19:42]

Specs!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:22

Compizfox

Bait for wenchmarks

steven1987 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 19:39:
Je hebt BF3 al? Of een PC?

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:12
Wat zijn de specificaties daarvan dan? Volgensmij zijn de systeemeisen van BF3 nog niet eens bekend, dus je kunt nu wel gaan gokken maar je hebt er hoogstwaarschijnlijk niks aan.. Sowieso zijn laptops niet bedoeld om op te gamen. En ik denk dat je als BF3 uit is, je het het meest gaat spelen op je desktop ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Berreber
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-02 13:16
De laptop heeft een high end videokaart, alleen het feit zoals hier al eerder word genoemd, er zijn nog geen specs bekend van BF3 dus je moet die eerst hebben wil je het kunnen vergelijken.

If it ain't broke, don't fix it

Acties:
  • 0Henk 'm!

• steven1987
Dat klopt, Maar ik wil hem aanschaffen voor bf3 dus daarom:)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GoldenBatt
  • Laatst online: 18:57
gewoon wachten dus, is niks zinnigs over te zeggen.. En bedenk je wat gezegt is, een laptop is eigenlijk geen game machine, prestaties blijven altijd achter, tegen een ontzettende meerprijs. Beter koop je een dikke desktop (al heb je nu nog tijd om te sparen)

[Voor 7% gewijzigd door GoldenBatt op 07-06-2011 20:13]

Specs!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Op die Asus laptop moet je BF3 zeker kunnen spelen, alleen niet op de hoogste instellingen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ed800
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-05 21:28
steven1987 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 20:08:
Dat klopt, Maar ik wil hem aanschaffen voor bf3 dus daarom:)
als dus deze
Review van de videokaart zou je het prima moeten kunnen spelen, misschien niet alles op maximaal.
Maar wat is er mis met je desktop?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ed_L
  • Laatst online: 30-05 07:32

Ed_L

Crew Council
't Is natuurlijk al een jaar geleden, maar: Pollewob in "5850".

En je hebt het juiste topic al gezien.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee