Toon posts:

Speakerset XpertTouch 2.1 (Trust) werkt niet.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Klaas09
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-12-2018
Speakerset XpertTouch 2.1 (Trust) werkt niet.

Hallo allemaal,

Ik heb via Marktplaats een nieuw in doos speaker set gekocht, betreft de 2.1 "XpertTouch" van Trust.

http://i52.tinypic.com/4lm4ue.png

Het ziet er leuk uit vind ik, alleen na het uitpakken (zat echt nieuw in doos) en installeren, komt er amper geluid uit. Het werkt met een touchscreen, de grote cirkel op de sub is zeg maar de volume knop, en met de "mode" knop die in het midden zit, kunt je wisselen tussen Volume, Bass & Treble (Zichtbaar als de drie kleine stippen).

Allemaal leuk en aardig, maar dan werkt het niet. Ik heb hem correct ingeplugged, en het ligt ook niet aan de PC insturing, dit klopt allemaal. Ik heb hem zowel op mijn PC als op mijn Macbook geprobeerd...

Na wat omkloten ben ik er achter gekomen dat de touchknop waarschijnlijk niet werkt, deze wil wel omlaag, maar niet omhoog. En heel vreemd, als ik tussen volume, bass of treble switch met de "mode" knop, valt het geluid soms helemaal weg, als ik vervolgens naar bass ga en deze omlaag doe, komt er weer een klein beetje sound terug.

Ik ga er niet echt van uit, maar weet iemand toevallig wat het probleem is?
Mocht het zo zijn hoor ik het graag!

Tevens zoek ik advies over een goed 2.1 PC speakersetje voor mijn compu. Mijn budget is tot 65,-, maar liever wat lager. Met headphones uit, en volume regelaar op de speaker ipv sub. Iemand hier tips voor?

Bedankt voor het lezen, en voor de hulp!

Groeten Klaas!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Berreber
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-02 13:16
Die touchknop durf ik niet te zeggen, ik denk dat je er ook niet al teveel mee moet gaan auhoeren want dan sloop je hem denk ik nog verder.

wat ik overigens een goede speakerset vind :
pricewatch: Logitech Speakersysteem Z523

Hopelijk heb ik je kunnen helpen.

If it ain't broke, don't fix it

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:59

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Overige Hardware is voor vragen over computerhardware die nergens anders op GoT aan bod komen. Speakers zijn audiodevices (soms zowaar met HiFi-pretenties), dus horen vragen daarover in Audio & HiFi

Move OH -> AH

Soittakaa Paranoid!

• Maksietje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-08-2022

Maksietje

Keer je om en kijk vooruit

Omdat hij nieuw is heb jij natuurlijk het bonnetje erbij gekregen en kun je gewoon terug naar de winkel. Er zit namelijk gewoon garantie op.

Maar je kunt ook gewoon contact opnemen met de helpdesk, zie hier het linkje naar product.

http://www.trust.com/prod...tsupport.aspx?artnr=17460

Life is all about priorities!!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Misschien druk je juist te zacht? Ik kan me niet voorstellen dat Trust echte touch gebruikt.

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-05 18:00
staat hij niet te hard waardoor hij in de beveiliging schiet (hebben ze dat bij Trust? :Y) )

Stadia was beter....

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee