Hoeveel is deze site waard?

Pagina: 1
Acties:
  • 752 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04:18

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Topicstarter
Dat vraag ik me dus af. Hoeveel is deze site waard als hij af is? (dus alle pagina's met tekst vullen)
*spam*
Dit is wel mijn eerste website, en ik heb er lang over gedaan, dat telt wel mee...

[ Voor 7% gewijzigd door RobIII op 07-06-2011 18:24 ]

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Helemaal niks. Immers de site is enkel interessant voor de eigenaren van *spam*, niemand anders heeft er interesse in dus zal er ook niks voor willen geven.

Edit: Of bedoel je hoeveel is hij waard qua beloning voor het ontwerpen? Als je mij vraagt hoeveel iets waard is ga ik uit van 'voor hoeveel kan ik deze site verkopen', maar als het gaat om hoeveel jij er voor dient te krijgen als designer en bouwer?
Tja, dit maak in in 30 minuten in een CMS inclusief installatie, 10 euro?

[ Voor 55% gewijzigd door RobIII op 07-06-2011 18:24 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

2 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ellos
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 21:30
1 euro henk, 1 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315662

dat je ergens lang over hebt gedaan omdat het de eerste keer is maakt het niet meer waard, en wat bedoel je met waard? want als je de site verkoopt waarschijnlijk niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296939

Het ontwerp vind ik niet echt mooi, maarja, dat is persoonlijke smaak. Is er ook een CMS aan gekoppeld of is het enkel HTML?
Tsurany schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 18:07:
Helemaal niks. Immers de site is enkel interessant voor de eigenaren van *spam*, niemand anders heeft er interesse in dus zal er ook niks voor willen geven.

Edit: Of bedoel je hoeveel is hij waard qua beloning voor het ontwerpen? Als je mij vraagt hoeveel iets waard is ga ik uit van 'voor hoeveel kan ik deze site verkopen', maar als het gaat om hoeveel jij er voor dient te krijgen als designer en bouwer?
Dat wil ik wel eens zien!

[ Voor 1% gewijzigd door RobIII op 07-06-2011 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 286128

Mooie euroknaller dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Standaard Wordpress installatie, thema er overheen en menu's aanmaken en content plaatsen, dat kost niet veel tijd hoor, zeker niet als je bijvoorbeeld Artisteer gebruikt voor het design.

Natuurlijk zit in deze site flink wat werk, dat zal ik zeker niet ontkennen. Echter het gaat er niet om hoeveel uur je er aan besteed maar hoeveel uur een concurrent dat zou kunnen doen.

[ Voor 33% gewijzigd door Tsurany op 07-06-2011 18:17 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 286128

Tsurany schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 18:15:
Standaard Wordpress installatie, thema er overheen en menu's aanmaken en content plaatsen, dat kost niet veel tijd hoor, zeker niet als je bijvoorbeeld Artisteer gebruikt voor het design.
Artisteer inderdaad, denk dat je dit inderdaad met 30 minuten max. hebt gefixed daarmee :*).
Toevallig ook mee lopen kloten vandaag, kind kan de was doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:01

mace

Sapere Aude

activiteiten.php mist dus dat werkt alvast niet.

e: fotoalbum.php ook niet.

[ Voor 23% gewijzigd door mace op 07-06-2011 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Dit is alleen niet Artisteer denk ik, of hij heeft alle "copyrights" eruit gehaald...Als je dit zelf met een toetsenbordje zonder enige generator hebt opgebouwd, kan je dat in laten we zeggen 10 uur doen. Dan vraag je ongeveer € 10/€ 15 per uur (jij hebt er waarschijnlijk langer over gedaan en verdient minder, dus trekt elkaar in evenwicht), dus € 100/€ 150? Of je vraagt hoeveel ze je ervoor geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Tsurany schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 18:07:

Verdien jij maar 20 euro per uur tijdens het webdesignen enzo?

Verder aartslelijke site, dus persoonlijk zou ik er niet teveel voor over hebben.

edit: Deze spelfout neem ik 100 euro voor in rekening:
"Maded by: Floris"

[ Voor 6% gewijzigd door RobIII op 07-06-2011 18:25 ]

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ga maar even elders spammen ;) We doen hier niet aan sitechecks.

[ Voor 75% gewijzigd door RobIII op 07-06-2011 18:23 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.