Toon posts:

Hotmail account verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dirkpostma
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-06 16:05
Mijn vriendin heeft een hotmail account dat ze al jaren niet meer gebruikt, maar ze krijgt klachten van mensen dat zij spam zou sturen. Wellicht is haar account gehacked of iets dergelijks, maar het lukte haar niet om het account te verwijderen. Aangezien ik toch iets meer met computers heb dacht ik dat ik het wel eventjes zou doen. Maar, tot mijn grote frustratie lukt het mij ook niet.

1. ik ga naar www.hotmail.com
2. wordt doorverwezen naar ...live.com
3. Login, account services => account sluiten
4. Melding dat het nog niet meteen kan omdat er nog een hotmail email account gekoppeld is
5. Email account proberen te ontkoppelen, dat lijkt op een gegeven moment te lukken
6. Opnieuw proberen: ik log opnieuw in via www.hotmail.com, met redirect
7. Account services => account sluiten
7. Weer melding dat het niet kan omdat er nog een hotmail email account gekoppeld is

:-(

Heeft iemand recent succesvol getracht een hotmail account te verwijderen?
Zo ja, hoe heb je dat voor elkaar gekregen..?

Ter informatie hier een filmpje met screensshots die ik gemaakt heb:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-06 16:04
Onvoorstelbaar dat je zoveel tijd in een filmpje stopt, terwijl je die ook had kunnen stoppen in het maken van een simpel mailtje naar de Live helpdesk lijkt mij. :X

En klachten dat je vriendin spam zou versturen ? Kijken die ontvangers niet verder dan het naampje wat er getoond wordt ?

Abort, Retry, Quake ???

Acties:
  • 0Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03 21:03

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Het lijkt me eenvoudig: zodra je probeert in te loggen wordt de gedesactiveerde account weer geactiveerd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:49

FireDrunk

BBG'er
Hotmail != Live services... je kan zonder hotmail ook een live login hebben... Dus wat de TS zegt zou wel moeten kunnen, namelijk zijn hotmail account van zijn live profiel verwijderen. Maar ik denk dat Hotmail daar een beetje tegen beveiligd is... Mailtje naar de servicedesk lijkt mij de beste oplossing....

Even niets...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06:15

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

aZuL2001 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 17:38:
En klachten dat je vriendin spam zou versturen ? Kijken die ontvangers niet verder dan het naampje wat er getoond wordt ?
Dit is toch meest voorkomende probleem, ze zie 'from <naam>, en meteen boos op <naam>. Kijk je echter in de headers, willekeurige mailserver, willekeurige replyadres, noem het maar op. Beetje huidige mailprovider ziet dit ook vrij simpel als spam en je hebt nooit ergens last van.

Probeer trouwens eens bij stap 6 in te loggen via live.com, mogelijk dat je account weer wordt activated als je inlogt via hotmail.com.

Einde van de rit, mailtje naar Live support, die kunnen je vast verder helpen.
(hoe zou live support van Live heten? Live live support? :P)

[Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 07-06-2011 17:42]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dirkpostma
Valt me op dat ik (hier) kennelijk de enige ben waarbij het niet lukt? Een mail naar de MS helpdesk is al tijdje onderweg, heb ik gestuurd voor ik hier de vraag postte. Ik laat nog wel weten wanneer ik antwoord krijg van helpdesk.

Overigens heb ik het filmpje gemaakt als "bewijs" (en uit frustratie). Ik kon hier ook wel alle screenshots posten, maar fimpje maken met picasa gaat veel sneller.
Probeer trouwens eens bij stap 6 in te loggen via live.com, mogelijk dat je account weer wordt activated als je inlogt via hotmail.com.
Zelfde verhaal.
Live live support?
:P

[Voor 20% gewijzigd door dirkpostma op 07-06-2011 18:50]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06:15

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Niet zozeer enige ben waar het niet lukt, maar het komt denk ik gewoon niet vaak voor dat iemand zijn hotmail wil verwijderen vanuit zijn live account.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dirkpostma
Ik wil eigenlijk gewoon alles verwijderen. Hotmail, Windows Live, Windows Live Hotmail, Microsoft e-mailaccount, whatever, maar dat lukt ook niet. Live verwijderen kan niet zonder hotmail te verwijderen, hotmail verwijderen kan niet omdat alles telkens weer geactiveerd wordt als ik Live vervolgens wil verwijderen.

Ik denk dat MS het zelf ook allemaal niet meer snapt wat nu wat is Het lijkt er nu op dat zodra ik het "Microsoft e-mailaccount" sluit, dat dan ook meteen het Live account wordt gesloten. Maar zodra ik weer inlog, wordt alles (zowel Live als Hotmail) weer geactiveerd. Saillant detail is dat als ik antwoord wil van de helpdesk, dat ik dan moet inloggen om het te lezen, en dat daardoor de boel dus weer actief wordt :'(

Ik denk dat ik gewoon het Email-account moet sluiten, en daarna niet meer moet inloggen. Vervolgens 270 dagen wachten, vervolgens proberen in te loggen en hopen dat het dan niet weer geactiveerd wordt...

Sjonge jonge, wat een zooitje daar... :X

Acties:
  • 0Henk 'm!

• baasandre
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-06 19:52
Mijn vriendin heeft een hotmail account dat ze al jaren niet meer gebruikt, maar ze krijgt klachten van mensen dat zij spam zou sturen.

Waarom blokkeren ze dan niet die afzender ? Ontvangen ze toch ook niks meer? :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:00
Vriend van me had precies hetzelfde, die had geen Live services gekoppeld en kon dus wel zijn email adres opheffen. Als eindresultaat kreeg ik nog steeds spam. Add to spam list en je bent klaar.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee