Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb zelf een iPhone 3G lopen op versie iOS 3.1.3
Ik zou hem graag willen updaten naar iOS 4 (voor groepen)
Maar ik wil mijn jailbreak niet kwijt. Is er een jailbreak voor 4.3.3 voor een iPhone 3G?

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMadsn0w
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-12-2020
hallo korisakura,

Zelf heb ik ook een iPhone 3G en die loopt gejailbreakt op versie 4.2.1.
4.2.1 is de laatst beschikbaar gekomen versie voor de 3G, en er komt hoogstwaarschijnlijk ook geen nieuwe update meer voor de 3G.
Ik kan je aanraden om de stap te doen.
Je moet hem gewoon updaten met itunes naar de recente versie (4.2.1) en daarna de ios software downloaden van het internet en door Redsn0w laten gaan. In Redsn0w de stappen volgen en binnen no-time is hij weer succesvol gejailbreaked.
Ik denk dat ik hierboven niks verkeerds heb gezecht aangezien jailbreaken niet illegaal hoeft te zijn.
Qua snelheid zal je er wel iets op achteruitgaan, maar de één vind het erg en de ander maakt het niets uit. Persoonlijk vind ik het wel meevallen.
Als je verder nog vragen hebt stel ze gerust ;)

[ Voor 10% gewijzigd door TheMadsn0w op 07-06-2011 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
gigap4 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 17:33:
hallo korisakura,

Zelf heb ik ook een iPhone 3G en die loopt gejailbreakt op versie 4.2.1.
4.2.1 is de laatst beschikbaar gekomen versie voor de 3G, en er komt hoogstwaarschijnlijk ook geen nieuwe update meer voor de 3G.
Ik kan je aanraden om de stap te doen.
Je moet hem gewoon updaten met itunes naar de recente versie (4.2.1) en daarna de ios software downloaden van het internet en door Redsn0w laten gaan. In Redsn0w de stappen volgen en binnen no-time is hij weer succesvol gejailbreaked.
Ik denk dat ik hierboven niks verkeerds heb gezecht aangezien jailbreaken niet illegaal hoeft te zijn.
Qua snelheid zal je er wel iets op achteruitgaan, maar de één vind het erg en de ander maakt het niets uit. Persoonlijk vind ik het wel meevallen.
Als je verder nog vragen hebt stel ze gerust ;)
Dankjewel, maar er zijn heel veel mensen die zeggen dat 4.2.1 de iPhone zoiezo veel langzamer maakt, maar dat valt dus mee? of ligt het eraan wat je erop hebt staan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01:59
Nou ja dat is dus erg subjectief over snelheid.
Ikzelf vond de 3G van mijn vriendin echt enorm traag worden, wat het gebruiksgemak nadelig beïnvloedde.

Persoonlijk zou ik het weer niet doen.. maar ja je kunt altijd nog terug naar 3.1.3 gaan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berreber
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-08 16:44
ik heb zelf ook een iphone 3g, en er is (vanuit mijn persoonlijke ervaring) niks mis mee om te updaten naar 4.2.1

If it ain't broke, don't fix it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01:59
Kortom, gewoon zelf proberen en dan merk je het snel genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berreber
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-08 16:44
Haha, ja :)

je kan hem altijd nog terugzetten met itunes, dus als het je niet bevalt.:)

!!LET OP!! Vergeet eerst niet een reservekopie te maken in itunes...!!

If it ain't broke, don't fix it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMadsn0w
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-12-2020
Blij dat er ook mensen zijn die hetzelfde denken als mij :P
Persoonlijk vond ik de vertraging in snelheid meevallen en ben blij met de huidige firmware.
Pagina: 1