Acties:
  • 0Henk 'm!

• Leejjon
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-04 09:16
Hallo,

Mijn telefoon is overleden aan waterschade (4e telefoon op rij die stuk ging). Het was een simpele nokia dumb phone die ik een anderhalf jaar geleden even snel gekocht had.

Ik ging altijd gewoon naar de winkel en koos er een uit zonder al te veel te vergelijken, maar nu wil ik ook wel een beetje kijken naar een smartphone. Die zijn over het algemeen wat duurder, dus het zou zonde zijn als ik veel geld eraan uitgeef en hij meteen weer stuk gaat. Ik heb mijn telefoon bijna altijd in mijn broekzak, soms met sleutels/kleingeld erbij.

Ik heb twee telefoons gehad die stukgingen door waterschade, de andere 2 gewoon op willekeurige momenten dat het scherm niet meer wilde.

Nu wil ik dus een telefoon die:
- Niet snel kapot gaat (vond de Motorola Defy wel aardig uit de review komen qua stevigheid). Ik zocht eigenlijk naar klapmobieltjes, die vond ik altijd handig omdat het scherm mooi blijft. Maar die lijken niet veel meer gemaakt te worden.
- Niet alleen touch screen als invoer methode heeft.
- Lang doet met de accu.
- Wifi, 3G internet mogelijkheden heeft.
- Het liefst iets met een JDK erop zodat ik een beetje kan klooien met eigen apps (ik ben een Java programmeur) Dus Android of iets met Java ME.

Post aub suggesties/ervaringen.

[Voor 6% gewijzigd door Leejjon op 07-06-2011 16:56]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Onafhankelijkk van wat je koopt: sleutels en kleingeld horen niet in een broekzak met een telefoon, wanneer je het scherm heel wilt houden, althans.
De Motorola Defy is van de huidige smartphones wel de meest rubuuste, de andere smartphones zijn meestal verre van stevig en robuuste telefoons (Sonim) zijn niet smart ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:03

Bullet NL

Eigen Wijs

Zoals je in Het algemeen beleid en de Forum FAQ kan lezen verwachten we op GoT een zekere vorm van eigen inzet. In je topic start blijkt dat je al een aantal eisen hebt waar je toestel aan moet voldoen. Op GoT kan je in de verschillende topics genoeg informatie vinden over toestellen welke nu al leverbaar zijn. Dit samen met de http://tweakers.net/pricewatch/ en het review deel van de website moeten users een aardige stap kunnen maken om tot besluit van aanschaf voor een toestel te komen.

Wanneer je tenslotte een keuze hebt kunnen maken staat het je natuurlijk vrij om deel te nemen in een topic van het toestel van jouw keuze en/of een topic te starten wanneer er nog geen is van het door jouw gewenste toestel.

Ik sluit dit topic omdat het een boodschappenlijstje is, ondanks je inspanning voldoet het dus onvoldoende aan het tonen van eigen initiatief.

Cogitationis poenam nemo patitur

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee