Toon posts:

HDMi switch /splitter

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 271622

Topicstarter
Ik zoek een soort HDMI splitter/switch

Dit is de situatie

Panasonic tv --> hdmi
Iyama 24 inch monitor --> hdmi
Upcbox hdmi uitgang

Nu wil ik een splitter die gelijk achter mijn upcbox zit met een knop oid zodat ik kan switchen dat die het signaal naar mijn monitor stuurt en/of naar mn tv

Ik heb al een beetje rondgekeken maar ik vind eigenlijk alleen maar 3 inputs 1 output , en ik heb 1 input 2 output nodig

Iemand hier ervaring mee of die mij kan helpen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Dan zoek je toch echt verkeerd ;) Er zijn genoeg HDMI-splitters die van één HDMI-aansluiting meer maken: http://www.allekabels.nl/hdmi_kabels/hdmi_splitters.html

The devil is in the details.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• itsalwaysme
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-06 16:07

itsalwaysme

Graast voor DB

pricewatch: Aten VS 184 4-Port HDMI Splitter bijvoorbeeld?
1ste hit in de pricewatch op HDMI-splitter. Okee hij is wat duur.

Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
Levert het dan geen problemen op aangezien hij dan 2 outputs tegelijk doet en 60HZ (monitor) en 50hz tv tegelijk uitstuurt?
Of springt de tv dan automatisch op 60 hz ( panasonic viera 46g20)

[Voor 133% gewijzigd door Anoniem: 271622 op 07-06-2011 16:13]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• itsalwaysme
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-06 16:07

itsalwaysme

Graast voor DB

Wat wil je nu precies?
Hardwarematig kunnen switchen tussen de 2 schermen of het tegelijk aansturen van de 2 schermen?

Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
Ja het liefst hardwarematig maar als ik het naar beide outputs stuurt krijg ik audio mee over HDMi op mijn monitor en aangezien mijn PC via DVI erop aangesloten zit krijgt ik allemaal audio door elkaar en valt de mogelijkheid om tv te kijken en achter de pc te zitten weg of vergis ik me nu?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-06 23:00
je switched toch de source van je scherm. Dan komt er toch geen HDMI signaal meer op je pc scherm als je de DVI input kiest? dus daar heb je denk ik geen last van.

Stadia was beter....

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
Als dat zo is dan is het geen probleem, zou het verschil in HZ nog een probleem kunnen geven ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
Ik ben eruit, dankjullie wel voor alle hulp!
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee