Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tommatje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-04 16:17
Ik heb een probleem met mijn Nokia C3, dat is dat de chap applicatie (voor MSN e.d.) gewoon niet goed werkt. Telkens loopt het scherm vast en blijft dan "hangen". Ik kan op de knopjes drukken wat ik wil, maar er gebeurt dan helemaal niks. De telefoon zelf loopt echter niet vast, als ik op verbergen duw dan kan ik wel gewoon andere dingen doen, maar de chat applicatie loopt dan gewoon vast.

Ik heb deze telefoon net nieuw en de nieuwste software staat er al op, want ik heb gecontroleerd op updates en die zijn er niet. (8.63)

Hoe kan ik dit oplossen? Wil graag chatten, daarvoor heb ik deze mobiel júist gekocht...

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 281290

Bij mij geeft hij 'Ongeldige toepassing' aan! Hij werkt bij mij helemaal niet meer...
Ik heb ook versie 08.63!

Fabrieksinstellingen werkt bij mij niet en heb helaas geen back-up!

Ik wil natuurlijk ook chatten, wie kan ons helpen?

• Tommatje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-04 16:17
Ik heb hierover contact gehad met Nokia via e-mail, zij adviseerden om een harde reset te proberen. Dit heeft bij mij helaas niet geholpen, misschien bij jou wel.

Daarnaast word aangeraden een Nokia Care Point te bezoeken, waar je telefoon nagekeken en zo nodig gerepareerd of "geflasht" kan worden.

Bij mij raden ze ook aan om naar een Nokia Care Point te gaan en daar na te laten kijken.
Dat ga ik maar eens een keer doen.

Ik wens je (Tommatje) veel succes met de Nokia C3-00. Hoop dat ze hem bij jou kunnen repareren.

Mvg,
Robin!

Heb mijn Nokia C3-00 eindelijk naar een Nokia Care Point kunnen brengen.
De eerste keer dat ik daar kwam hadden ze een update gedaan. Daar bleken ze andere updates hebben dan dat op de Nokia site staat aangeboden. Dit bleek niet te helpen, net als bij 'Tommatje' liep het scherm van de Chat app vast, maar de telefoon niet.

De volgende dag weer naar de Nokia Care Point gegaan, nu hebben ze hem opgestuurd. Ben dus waarschijnlijk mijn Nokia C3 een week kwijt.

Ik kreeg verder nog een aanbeveling: Update nooit zelf, kom langs bij Nokia Care Point (als je dichtbij bent) en wij doen het voor je!

Dit was mijn update.

Mvg,
Robin!

Hehe... vandaag mijn Nokia C3-00 weer terug gekregen!
Ik had hem 2 weken geleden op laten sturen omdat het programma Nokia Messaging Service for Chat (waarmee je op MSN kan) niet goed werkte. Hij liep vast.

Maar helaas, hij doet het nog steeds niet. Zou het dan toch aan het programma zelf liggen?
Wat is het volgende wat ik moet doen? Ik zou het niet meer weten.

Slechte zaak van Nokia. :'(
Volgende telefoon: geen Nokia meer!

Alle advies is welkom, maar ik denk dat ik alles gedaan heb wat ik kon doen. Helaas!
Misschien maar wachten op een update van Nokia voor mijn C3.

Mvg,
Robin!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:47
Is het mogelijk om de chat applicatie te verwijderen? En vervolgens op nokia.mobi de nieuwste versie te downloaden?

Groeten,
Wietse

Web Enrichment

Nee, volgens mij zit deze helemaal ingebakken in de firmware! Je kan wel controleren op updates op het programma, maar die zijn er niet.

Mail van Nokia gehad, moet de Nokia C3 nog een keer insturen en ze gaan hem dan naar hun Hoofd Reparatie Center, waar de Nokia C3 een reparatie beurt krijgt op de hoogste niveau.

Zal hem maar nog eens brengen en dan maar afwachten!

Dit was mijn update, hou jullie op de hoogte.

Mvg,
Robin!
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee