Toon posts:

KPN Interactieve TV via de rj45 ingang van de tv

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• weghorst
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:33
All,

Ik ben mij aan het oriënteren op een nieuwe tv met ook KPN interactieve televisie.

Wat ik mij nu afvraag is het volgende. Ipv de utp kabel in de decoder en dan via HDMI naar de tv, kan ik ook mijn netwerkstekker rechtstreeks in de RJ45 ingang van de tv drukken en tv kijken?

Scheelt toch weer een kastje en een afstandsbediening :-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Nee :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• weghorst
Maar het zou wel fijn zijn. Waarom niet?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Striker2k2
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-05 23:51
omdat tv's geen ingebouwde decoder hebben voor interactieve tv, werkt wel wel met kabeltv (dvb-c decoder icm met cam/smartcard)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Nee werkt niet. Je hebt namelijk een decoder nodig en bij KPN ITV kun je alleen de KPN decoder gebruiken. Je zult dus echt dat externe kastje moeten gebruiken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• weghorst
Had het er met een vriend over, het is niet meer normaal wat voor apparatuur je tegenwoordig hebt wat aan je netwerk hangt. En nu doe ik niet eens zo veel spannende dingen.

Een nas, xbox, interactieve tv decoder, tv (nu dus alleen om films van de nas af te spelen). En dan heb ik dus al bijna alle uitgangen van de router vol. Ideaal gezien zou ik nog een losse netwerk netwerk aansluiting in mijn woonkamer willen hebben en 1 op kantoor. Maar gezien de beperkte ruimte in mijn router moet ik dan een switch erbij plaatsen..
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee