Toon posts:

[iOS] Beta downloaden en installeren (Developer)

Pagina: 1
Acties:
  • 1.491 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-05 09:19
Ik ben sinds 2 weken geleden geregistreerd als iOS developer. Ik zag echter dat ik iOS5 beta kan installeren. Ten eerste; moet ik deze gewoon downloaden en kan ik zonder extra stappen restoren via iTunes naar iOS 5?

Ik sta qua device uiteraard geregistreerd bij Apple, heb ook al een app gesubmit.

Ten tweede wil ik weten hoe ik een tweede device die niets met mijn iTunes account te maken heeft kan toevoegen zodat hij ook iOS5 kan installeren. Gewoon bij de Provisioning onder Devices de UDID toevoegen? En hoeft diegene dan ook geen extra stappen te ondernemen?

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mastha-Hacker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-10-2021
Hi,

Je moet ook iTunes 10.5 Beta installeren. Dan kun je je iProduct upgraden naar iOS 5 en activeren.
En om meer iProducts te registreren voor developing gaat inderdaad via de Provisioning under devices:
http://developer.apple.com/ios/manage/devices/index.action (Login required)
Je kunt daar andere devices toevoegen.
De Provisioning files kun je op je iProduct zetten.
Uitgebreide how-to:
http://developer.apple.com/ios/manage/devices/howto.action

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-04 00:10

MoietyMe

zij/haar

Als je de .dmg van iOS 5 hebt gedownload:

1. Sluit iDevice aan
2. Ga naar iTunes en klik op het iDevice
3. Houd ⎇ ingedrukt en klik op restore. Selecteer vervolgens het .ipsw bestand van de .dmg en druk op ok
4. Je iDevice wordt nu voorzien van de beta versie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Loen
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:58
En dan nog wat:
zou je voor een biertje via paypal nog andere UDID's toe willen voegen? :)

Ik wil graag spelen met iOS 5 (gewoon nieuwsgierig aangelegd :)), maar 99 dollar is daar natuurlijk iets te veel voor :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• WybWyb
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:43
Iemand enig idee of het veilig is om deze van een downloadsite gedownloade .ipsw op mn iphone 4 te zetten? iPhone3,1_5.0_9A5220p_Restore
Of zijn deze iOS 5 beta's alleen bruikbaar in combinatie met een Dev account?

MBPr 13" - iPhone Xr - iPad Pro 12.9 - Apple Watch 42mm - A7 III

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mastha-Hacker
WybWyb schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:25:
Iemand enig idee of het veilig is om deze van een downloadsite gedownloade .ipsw op mn iphone 4 te zetten? iPhone3,1_5.0_9A5220p_Restore
Of zijn deze iOS 5 beta's alleen bruikbaar in combinatie met een Dev account?
Als je een officiele iOS 5 beta wil hebben, kun je die alleen via Apple downloaden. Dan weet je ook zeker dat die veilig is. En voor de iOS 5 beta heb je inderdaad een Dev-account nodig, of dient in iedergeval je iPhone geregistreerd te zijn bij een devver..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Osxy
  • Laatst online: 31-05 07:11

Osxy

Holy crap on a cracker

LET OP: Als je iPhone niet geregistreerd is brick je hem ermee, je kan NIETS meer met de device.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-05 16:25
Hoeveel iPhones kunnen er worden geregistreerd met 1 dev-account?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mastha-Hacker
filenox schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:33:
Hoeveel iPhones kunnen er worden geregistreerd met 1 dev-account?
100 stuks in totaal. (iPhone, iPod en iPad)

[Voor 5% gewijzigd door Mastha-Hacker op 07-06-2011 14:34]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• filenox
Mmm, ja als er iemand 1tje kan missen.... 't Zou heel vriendelijk zijn iig :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-05 21:57
filenox schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:36:
Mmm, ja als er iemand 1tje kan missen.... 't Zou heel vriendelijk zijn iig :)
Hier nog één :)

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
En hier nog 1 :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• WybWyb
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:43
Zijn er devs die iPhones willen registreren? Ik zou het echt super vinden om nu alvast iOS 5 te kunnen gebruiken/testen

MBPr 13" - iPhone Xr - iPad Pro 12.9 - Apple Watch 42mm - A7 III

Acties:
  • 0Henk 'm!

• filenox
WybWyb schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:38:
Zijn er devs die iPhones willen registreren? Ik zou het echt super vinden om nu alvast iOS 5 te kunnen gebruiken/testen
Ik was eerst dus ga maar op een ander bedelen 8)7 :+

[Voor 25% gewijzigd door filenox op 07-06-2011 14:39]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 286128
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
filenox schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:39:
[...]

[...]

[...]

Ik was eerst dus ga maar op een ander bedelen 8)7 :+
Anders wacht je lekker tot het einde van het jaar ;( .

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mastha-Hacker
Als er ook nog mensen tussen zitten die kunnen/willen programmeren op iOS/Mac voor nu 2 projectjes, send me a message! Dan kan er wat geregeld worden.

[EDIT]
Mac-computer required!

[Voor 10% gewijzigd door Mastha-Hacker op 07-06-2011 14:50]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dannydekr
Gezien het feit ik van bier hou kan je altijd PM'n ;) ik kan 80 mensen toevoegen.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-05 18:56

Snake

Los Angeles, CA, USA

Iemand reminders al kunnen toevoegen via Gmail, ik zou in Gmail een takenlijst moeten kunnen maken maar dat lukt niet.

Edit: gaat dus niet. Ik had Gmail als Exchange toegevoegd, maar Gmail ondersteund dat gewoon niet.

[Voor 31% gewijzigd door Snake op 07-06-2011 16:08]

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dannydekr
Even voor de zekerheid hier maar vragen:

Als ik mensen toevoeg zodat ze iOS5 kunnen proberen / beta testen. Moet ik dan alleen hun UDID toevoegen aan de Devicelist, of moet ik ze daarnaast ook koppelen aan de Team Provision profile?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-05 21:57
Dannydekr schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:39:

Als ik mensen toevoeg zodat ze iOS5 kunnen proberen / beta testen. Moet ik dan alleen hun UDID toevoegen aan de Devicelist, of moet ik ze daarnaast ook koppelen aan de Team Provision profile?
volgens mij is udid toevoegen aan de devicelist genoeg :)

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:29

B2

wa' seggie?

Dannydekr schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:39:

En diegenen het linkje naar de download van ios5 en itunes 10.5 beta sturen.
Of heeft iemand anders die al?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dannydekr
Nou, die links kan je enkel krijgen in het dev-center als je dus developer bent. Maar als je Googled staan er talloze alternatieve links schat ik zo in.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-05 14:50
Als je geen developer bent en je upgraded toch (via iTunes 10.5) krijg je dan een melding dat hij niet geprovisoneerd is? Of zie je dat pas als het 'te laat' is? (Ex developer hier, ben benieuwd of de provisioning van mijn apparaat is gehaald).

Why did the programmer quit his job? - He didn't get arrays.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:52
dus de update van 5.01 kan dus OTA op het toestel straks?

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-05 14:50
Als het goed is wel.

Why did the programmer quit his job? - He didn't get arrays.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JanvdVeer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-05 14:24
Hoe zijn de ervaringen so far? Is het een beetje stable release?

Terug gaan naar fw 4.3.3. schijnt nogal tricky te zijn volgens AppleInsider

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-05 11:30
Ik wil iOS op een andere iphone zetten maar ben benieuwd naar de consequenties.
Mijn vader wil ook iOS 5 en als dev kan ik m gewoon toevoegen maar de ongelovige heeft geen Mac maar een windows pc en aangezien itunes 10.5 alleen nog beta is voor de Mac wat zijn de consequenties?

Kan hij de restore gewoon via de oude itunes doen?
Of kan ik hem gewoon er op zetten via mijn Mac en dan synct hij nog met de oude itunes.

Hoe doen andere windows users dat? Of zitten hier alleen maar Mac users?

Overigens syncte mijn iPad 2 niet met itunes 10.5... na een google inspectie weer gelukkig wel.

iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mastha-Hacker
iOS 5 kan alleen via mac os x geinstalleerd worden. Voor het autoriseren van een gebruiker om iOS 5.0 te gebruiken, moet je een deviceID invoeren in iTunes Provisioning Profiles. Dan komt er een bestandje terug die in iTunes 10.5 geschoten moet worden. Dan kun je iOS 5.0 installeren en koppelen via iTunes 5.0 met een geldig provisioning profile. Je kunt niet terug naar iOS 4.3.3 als je iOS 5.0 hebt geinstalleerd. Je kunt alleen verder. Dit heeft volgens mij ook te maken met het feit dat je iTunes 10.5 hebt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gn!uz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-09-2018
Ben ik de enige die (wederom) problemen heeft met het activeren van het mobiele datanetwerk (3G) na het installeren van iOS 5 op een iPhone 4? WiFi werkt als een dolle maar 3G/Vodafone blijft een drama. Gek genoeg heb ik nu wel de personal hotspot optie. Dus zou je verwachten dat ik de IPCC carrier update niet heb geladen.. De (zakelijke) office netwerksettings staan er wel gewoon, maar verbinding ho maar! Onwerkbaar zo!

Iemand tips? Tnx

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dannydekr
Ik zelf heb totaal geen problemen met de beta. Alles lijkt te werken :) Was al bang dat Whatsapp het niet meer zou doen, maar ook met de nieuwe notificaties werkt het erg goed.
Voor de mensen die het niet snappen:

Je moet een dev-account hebben of jezelf door een developer op de devicelijst laten zetten.
Als dat gedaan is kan er vrijwel niets mis gaan. Je moet dan iTunes 10.5 beta downloaden en de iOS5 beta.
Werkt voor OSX en Windows, want voor beide is er de iTunes 10.5 beta die dus nodig is voor het activeren.

(als je meer wil weten over de device lijst en hoe je er op komt kan je een PM sturen ;) )

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dannydekr
Mastha-Hacker schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 19:56:
iOS 5 kan alleen via mac os x geinstalleerd worden. Voor het autoriseren van een gebruiker om iOS 5.0 te gebruiken, moet je een deviceID invoeren in iTunes Provisioning Profiles. Dan komt er een bestandje terug die in iTunes 10.5 geschoten moet worden. Dan kun je iOS 5.0 installeren en koppelen via iTunes 5.0 met een geldig provisioning profile. Je kunt niet terug naar iOS 4.3.3 als je iOS 5.0 hebt geinstalleerd. Je kunt alleen verder. Dit heeft volgens mij ook te maken met het feit dat je iTunes 10.5 hebt.
Dit is niet waar. Ik heb meerdere mensen toegevoegd op de device lijst zonder provisionprofiel gezeur. Schijnt prima te werken, nog geen klachten gehad.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gn!uz
Los van het feit dat mijn 3G niet werkt met Vodafone is dit wat mij betreft kwalitatief een zeer solide versie voor een 1e beta. Dat belooft nog wat. Heb nog weinig punten kunnen gevonden (waarschijnlijk omdat ik weer teveel tijd bezig ben met het oplossen van het carrier probleem).

@Dannydekr: Heb jij ook vodafone?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:21
iOS 5 werkt super op zowel mn iPad 2 als iPhone 4.
Maar ik kan de setting nergens vinden om de Camera.app op het lockscreen te krijgen op m'n iPhone!?
Iemand enig idee?

Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX :: Xbox Series X | TREQ One Simrig :: Fanatec GT DD Pro 8nm :: BJ Steel F1 Pro :: BMW GT2 v2 - Formula V2.5X | 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• B2
  • Laatst online: 21:29

B2

wa' seggie?

Ben nu alles aan het downloaden, zal zo eens mn iPhone 3GS en iPad2 van iOS5 voorzien.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dannydekr
Gn!uz schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 20:12:
Los van het feit dat mijn 3G niet werkt met Vodafone is dit wat mij betreft kwalitatief een zeer solide versie voor een 1e beta. Dat belooft nog wat. Heb nog weinig punten kunnen gevonden (waarschijnlijk omdat ik weer teveel tijd bezig ben met het oplossen van het carrier probleem).

@Dannydekr: Heb jij ook vodafone?
Ik heb T-mobile, maar qua bereik heb ik hier in de woonplaats sowieso sporadisch 3G dus kan het niet echt testen. Gewoon normale GSM-verbinding is prima zo te zien. Enige probleem wat ik heb is dat de default-wallpapers er niet zijn. Voor de rest lijkt alles te werken (tot nu toe, je weet het nooit..)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-05 11:30
Rivanov schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 20:12:
iOS 5 werkt super op zowel mn iPad 2 als iPhone 4.
Maar ik kan de setting nergens vinden om de Camera.app op het lockscreen te krijgen op m'n iPhone!?
Iemand enig idee?
2x drukken op je homebutton gelijk aan hoe je de ipod control buttons naarvoren kon krijgen.

Ik heb trouwens alleen itunes 10.5 voor de mac gezien?
Kent iemand de gevolgen voor een iPhone op iOS 5 en een windows pc (met een oudere itunes), iOS 5 erop zetten kan via mijn mac.

iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gn!uz
Nou het is een wonder maar het werkt inmiddels...
Pas nadat ik de SIM verwijderd had en herplaatst werd het 'juiste' profiel geladen.

Dus voor zakelijk Vodafone icm iOS5.
- SIM verwijderen/herplaatsen
- Personal Hotspot optie is nu verdwenen
- Reset netwerksettings naar office.vodafone.nl, flight-mode aan en weer uit en kan nu weer werken...

live.vodafone.nl werkt in mijn geval niet. Het kan aan mijn specifieke abbo liggen want dat is alles behalve standaard heb ik begrepen. Dus..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:21
nils7 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 20:21:
[...]

2x drukken op je homebutton gelijk aan hoe je de ipod control buttons naarvoren kon krijgen.

Ik heb trouwens alleen itunes 10.5 voor de mac gezien?
Kent iemand de gevolgen voor een iPhone op iOS 5 en een windows pc (met een oudere itunes), iOS 5 erop zetten kan via mijn mac.
Had het inderdaad gevonden. :)

Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX :: Xbox Series X | TREQ One Simrig :: Fanatec GT DD Pro 8nm :: BJ Steel F1 Pro :: BMW GT2 v2 - Formula V2.5X | 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JanvdVeer
Mastha-Hacker schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 19:56:
iOS 5 kan alleen via mac os x geinstalleerd worden.
Dit is onjuist. Ik heb zojuist op een Windows 7 machine met iTunes 10.5 (64bit) iOS 5.0 geïnstalleerd op een iPhone 4. Gewoon kunnen installeren, zonder error.

Wél heb is mijn UDID toegevoegd op de account van een developer, dat is correct :)
[b][message=36181229,noline]Je kunt niet terug naar iOS 4.3.3 als je iOS 5.0 hebt geinstalleerd. Je kunt alleen verder. Dit heeft volgens mij ook te maken met het feit dat je iTunes 10.5 hebt.
Het kan wel, meldt TUAW, door iTunes 10.3 / 10.2.x te installeren, iPhone in DFU mode te zetten, en gewoon een restore doen. Dat heb ik zelf overigens niet getest dus weet niet hoe betrouwbaar het is..

Overigens kan ik niet inloggen met mijn Apple ID in de cloud, iemand enig idee waarom? Of werkt dat gewoon nog niet? :p

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dannydekr
JanvdVeer schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 20:31:
[...]

Dit is onjuist. Ik heb zojuist op een Windows 7 machine met iTunes 10.5 (64bit) iOS 5.0 geïnstalleerd op een iPhone 4. Gewoon kunnen installeren, zonder error.

Wél heb is mijn UDID toegevoegd op de account van een developer, dat is correct :)

[...]

Het kan wel, meldt TUAW, door iTunes 10.3 / 10.2.x te installeren, iPhone in DFU mode te zetten, en gewoon een restore doen. Dat heb ik zelf overigens niet getest dus weet niet hoe betrouwbaar het is..

Overigens kan ik niet inloggen met mijn Apple ID in de cloud, iemand enig idee waarom? Of werkt dat gewoon nog niet? :p
Je Apple ID moet altijd een mailadres zijn :9 En idd, Windows 7 werkt gewoon (voor zover ik heb vernomen). Hetgeen degene hierboven allemaal vermelde klopt helemaal niets van? Je UDID op een Devicelijst krijgen is genoeg. Ik heb al meerdere mensen toegevoegd, tot nu toe geen klachten via deze manier.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JanvdVeer
Dannydekr schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 20:36:
[...]
Je Apple ID moet altijd een mailadres zijn :9
Nope, niet als je MobileMe hebt. Mét '@me.com' werkt het trouwens ook niet ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gn!uz
Dat werkt bij mij prima.. Is alleen nog niet volledig operationeel.
Overigens heb ik hier nog een 3GS waar ik ook mee wil gaan testen. Dus als iemand deze m'n UUID kan registreren, zou tof zijn!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gn!uz
Je apple-id is iets anders dan je mobile-me.. Je kan natuurlijk wel hetzelfde mailadres gebruiken maar voor je apple-id is toch echt wel een mailadres nodig..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JanvdVeer
Gn!uz schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 20:40:
Je apple-id is iets anders dan je mobile-me.. Je kan natuurlijk wel hetzelfde mailadres gebruiken maar voor je apple-id is toch echt wel een mailadres nodig..
Bij mij niet in ieder geval niet hoor.

Als ik inlog in iTunes, bij MobileMe, of bij My Apple ID, ik hoef nergens '@me.com' erachter te zetten. Vraag me niet waarom / hoe het kan, maar het is echt zo ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dannydekr
Misschien even wachten tot het synchroniseren helemaal klaar is? Zie op je screenshot dat hij nog bezig is met dingen overzetten..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:52
Er staat al 3,3 GB in the clouds van mijn toestel haha had dat niet eens door

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Queenfanmichel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 25-05 13:54
Om als develloper iOS 5 te installeren moet je ook iTunes 10.5 beta installeren, heb je dit gedaan en je hebt ook de nieuwste xcode (de beta) dan kan je gewoon via xcode je iPhone restoren naar iOS 5.

Maar via iTunes 10.5 kan het ook, voor een Mac gebruiker alt+herstel en voor Windows ctrl+herstel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

IOS5 ziet er allemaal weer goed uit, weet iemand waar je de volgorde in je notificatie menu kan wijzigen?

39

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-05 10:06

Hoedje

Moderator Apple Talk
Er komt nog een specifiek iOS5 topic. Verder kun je de beta als developer gemakkelijk downloaden, daar hoeven we geen topic voor te hebben :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee