wat er moet gebeuren:
er word een pagina geladen waar iemand een kavelnummer kan kiezen en deze moet op de dezelfde paggina in beeld komen waar nog een kavel kan worden gekozen. ook moet deze gegevens bewaard wordenwanneer de gebruiker naar een andere pagina gaat (deze komen rechts boven in beeld)
*niet relevant*
bij dezen mijn code. ik heb als verscheidene dingen geprobeerd maar wat er gebeurd is dat wanneer ik up submit klik in het formulier er iedere keer weer "new session"komt te staan en mijn gegeven uit deze code:
niet worden verwerkt
coockies staan gewoon aan overal. iemand enig idee? ik heb al o.a. al geprobeerd om ini_set('session.save_path', '/tmp'); toe te voegen aan de code maar helaas zonder resultaat...
er word een pagina geladen waar iemand een kavelnummer kan kiezen en deze moet op de dezelfde paggina in beeld komen waar nog een kavel kan worden gekozen. ook moet deze gegevens bewaard wordenwanneer de gebruiker naar een andere pagina gaat (deze komen rechts boven in beeld)
*niet relevant*
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
| if($session){ session_start(); echo("new session"); } $session = true; if(!isset($_SESSION)){ ini_set('session.save_path', '/tmp'); session_start(); echo("new session"); } if(!isset($_SESSION["kavels"])) { $_SESSION["kavels"] = array(); } function getAddress(){ $protocol = $_SERVER['HTTPS'] == 'on' ? 'https' : 'http'; $url = $protocol.'://'.$_SERVER['HTTP_HOST'].$_SERVER['REQUEST_URI']; if(!strpos($url, ".php")){ $url .= "index.php"; } $url = explode("?",$url); return $url[0]; } if(isset($_GET["addKavel"])){ if (!in_array($_GET["addKavel"], $_SESSION["kavels"]) && $_GET["addKavel"] != "geen voorkeur"){array_push($_SESSION["kavels"], $_GET["addKavel"]);}else{$error = "Deze kavel was al geselecteerd";}; //header("Location: ".getAddress()); //back to where you came from to remove url-getdata } if(isset($_GET["removeKavel"])){ $_SESSION["kavels"] = array_diff($_SESSION["kavels"], array($_GET["removeKavel"])); //header("Location: ".getAddress()); //back to where you came from to remove url-getdata } |
bij dezen mijn code. ik heb als verscheidene dingen geprobeerd maar wat er gebeurd is dat wanneer ik up submit klik in het formulier er iedere keer weer "new session"komt te staan en mijn gegeven uit deze code:
PHP:
1
2
3
| foreach ($_SESSION["kavels"] as $kavel){ echo("<a href='?removeKavel=".$kavel."'>".$kavel."</a><br />"); } |
niet worden verwerkt
coockies staan gewoon aan overal. iemand enig idee? ik heb al o.a. al geprobeerd om ini_set('session.save_path', '/tmp'); toe te voegen aan de code maar helaas zonder resultaat...
[Voor 16% gewijzigd door MueR op 07-06-2011 11:47]