Toon posts:

Tweakers.net op de E3

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:40
redactieblog: Tweakers.net op de E3

Ik zie wel de dagen waarvan verslag zal worden wordt gedaan, maar niet de data. Zeker onduidelijk wanneer het op maandag gepost wordt en op een maandag de show begin. Ik neem aan dat het 6 juni begint is begonnen?

On a positive note: super toll dat er flink wat (video)redactie aanwezig is d:)b

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 31-05 17:47

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Uhm ja, is het niet zichtbaar op de site dan dat de E3 is begonnen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:40
Wilbert de Vries schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:45:
Uhm ja, is het niet zichtbaar op de site dan dat de E3 is begonnen?
Kan ook pre-show nieuws zijn. En wanneer is het afgelopen?

[Voor 6% gewijzigd door PcDealer op 07-06-2011 11:09]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wilbert de Vries

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
PcDealer schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:08:
[...]

Kan ook pre-show nieuws zijn. En wanneer is het afgelopen?
De beurs zelf loopt van 7 tot en met 9 juni. Wij plakken daar qua reviews nog een weekje bij.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:30
Als ik een request zou mogen posten :$
Zou er misschien aandacht besteed kunnen worden aan TrackMania 2: Canyon (naast alle andere bekende games)?
Ik denk dat er een hoop tweakers zullen zijn die wel eens de game TrackMania Nations hebben gespeeld, en ben uiteraard zelf ook erg benieuwd naar dit spel :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wilbert de Vries

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
EDIT schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:10:
Zou er misschien aandacht besteed kunnen worden aan TrackMania 2: Canyon (naast alle andere bekende games)?
Ik denk dat er een hoop tweakers zullen zijn die wel eens de game TrackMania Nations hebben gespeeld, en ben uiteraard zelf ook erg benieuwd naar dit spel :)
We hebben er twee redacteuren rondlopen die inhoudelijk met de games aan de slag gaan. Op een totaal aanbod van tientallen games, zullen deze twee heren de komende dagen van al snel twintig games een preview schrijven. Ik weet niet of deze daar ook bij zit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:30
Vandaar ook mijn vraag, of deze eveneens behandeld zou kunnen worden :$ :)

[Voor 4% gewijzigd door EDIT op 07-06-2011 15:13]

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur® / Cryptocurrencies

Demotivational Speaker

Beter bekijken jullie ook even Tomb Raider. Misschien denk je "pff, weer een Tomb Raider, who cares", maar het is niet voor niets dat zowel IGN als Gamespot 'm tot de beste game van de E3 hebben gebombardeerd. Doe er iets mee ;)

If I had a dollar for every time I didn't know what was going on, I'd be like: "Why am I always getting all this money?!"

• JohnVanZetten
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-05 12:00

JohnVanZetten

Man on the run!

twitter.com/tweakjur of twitter.com/tweakerpaul
Waarschijnlijk zien je ze vraag dan eerder en zullen ze wel reageren of ze de gevraagde game oppakken ja/nee

[X] Geschift | [_] Ongeschift

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 30-05 16:40

Tweakjur

Redacteur
EDIT schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:10:
TrackMania zit niet bij de voorselectie. Wellicht dat we er tijdens de Gamescom tijd voor hebben...

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur® / Cryptocurrencies

Demotivational Speaker

.oisyn schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 10:54:
Beter bekijken jullie ook even Tomb Raider. Misschien denk je "pff, weer een Tomb Raider, who cares", maar het is niet voor niets dat zowel IGN als Gamespot 'm tot de beste game van de E3 hebben gebombardeerd. Doe er iets mee ;)
Hij komt niet meer he? :)

If I had a dollar for every time I didn't know what was going on, I'd be like: "Why am I always getting all this money?!"

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 25-03 22:23
Wat de E3 betreft moeten we ermee gaan stoppen. Er moet weer ruimte komen voor andere onderwerpen dan games. Maar de nieuwe Tomb Raider komt echt nog wel aan bod hoor :-) We hebben er op video al het een en ander over gezegd. De demo was echter wat kort om er zo uitgebreid over te kunnen schrijven als wij gewend zijn, dus ik wacht op wat meer info/beelden/speeltijd. Maar wat we gezien hebben is indrukwekkend en veelbelovend genoeg. Ik kijk er (zowaar - ben geen fan van de serie) naar uit!
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee