Ik ben al een tijdje op zoek naar een mediaplayer met heel simpele eisen. Ik heb een NAS (Synology DS410) en het enige wat ik wil is een mediaplayer die alle formaten afspeelt voor een zo goed mogelijke prijs. Alle betere mediaplayers hebben allerhande extra onzin waar ik liever niet voor betaal: ik hoef er geen harddisk in te kunnen doen, ik hoef geen bittorrent client, enz. Als die opties er zijn: ok, maar ik heb liever een lagere prijs.
Volgens mij is mijn opstelling erg standaard, ik begrijp dan ook niet waarom het zo moeilijk is een dergelijk apparaat te vinden, er moeten heel veel meer mensen zijn die precies deze eis hebben. Waar ik tot nu toe ben beland is die nieuwe Mede8ter MED500X2. Mij lijkt dat dit ding (vrijwel) alles afspeelt en de prijs is goed (onder de 200 euro).
Iemand suggesties?
Volgens mij is mijn opstelling erg standaard, ik begrijp dan ook niet waarom het zo moeilijk is een dergelijk apparaat te vinden, er moeten heel veel meer mensen zijn die precies deze eis hebben. Waar ik tot nu toe ben beland is die nieuwe Mede8ter MED500X2. Mij lijkt dat dit ding (vrijwel) alles afspeelt en de prijs is goed (onder de 200 euro).
Iemand suggesties?