Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 409453

Topicstarter
Mijn oude printer is kapot gegaan, dus ik ben op zoek naar een nieuwe.

Ik heb gezocht op internet en heb een paar all-in-one modellen gevonden die mijn interesse gewekt hebben:

1. Canon PIXMA MX340 - http://www.canon.nl/For_H...onals/Inkjet/PIXMA_MX340/
2. Canon Pixma MX360 - http://www.canon.nl/For_H...onals/Inkjet/PIXMA_MX360/
3. Epson Stylus BX305F - http://www.epson-europe.c...tion-BX305F-EN.ilocal.htm
4. Epson Stylus BX305FW - http://www.epson.co.uk/St...4D90A14736114C12.acc1-new
5. HP Officejet 4500 - http://h10010.www1.hp.com...8086-3919445-3919451.html

De PIXMA 340 en de Stylus BX305FW hebben Wifi, de andere 3 niet. Dit is voor mij wel handig, maar niet noodzakelijk. De BX305FW en de BX305F zijn printers waarbij je de kleur-inktpatronen los kan kopen (blauw/rood/geel), wat me op zich wel prettiger lijkt. De printers van Epson zijn ook het snelst, en de BX305F is het goedkoopst.

Heeft iemand hier ervaring met (of een mening over) één of meerdere van bovenstaande printers? Zo niet, heeft iemand dan wel ervaring met een printer met losse inktpatronen voor kleur?

Ik sta ook nog open voor andere suggesties, ik heb alleen wel enkele eisen. De printer moet een all-in-one model (printen/scannen/kopiëren) zijn. Een fax-functie is niet nodig. Daarnaast moet de printer ADF (automatische documentinvoer) hebben. Mijn max prijs is €100,-. Het meeste zal ik tekst printen en kopiëren, maar ik print ook af en toe foto's uit op fotopapier en wil dan toch wel aardige kwaliteit hebben.

Alle advies is welkom. Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Berreber
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-02 13:16
Ik maak momenteel gebruik van de HP Photosmart Wireless B110A, het is een hele fijne printer zonder storing.
ook zijn de kleuren onafhankelijk te vervangen, ik moet eerlijk bekennen dat ik niet precies weet of deze printer d ADF functie bevat. persoonlijk heb ik met epson niet zulke goede ervaringen, dus daar kan ik ook niet al te veel over zeggen.

Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen.

If it ain't broke, don't fix it

Acties:
  • 0Henk 'm!

• brambo123
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-06 14:56
Hier hebben we een HP Officejet 4500, maar die hebben we pas een week...
Maar je kunt hem ook met wifi krijgen.
Zonder wifi: pricewatch: HP Officejet 4500 (CB867A)
Met wifi: pricewatch: HP Officejet 4500 (CN547A)

• brooks123
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-05 07:37
Ik ben een beetje op zoek naar hetzelfde, maar om een goede keuze te maken op basis van de meegeleverde specs is (voor mij) een beetje een onmogelijke taak. Het belangrijkste voor mij is het inkt-verbruik (terwijl ik weinig zal printen).

Ook ik heb slechte ervaringen met epson, vanwege hoog inktverbruik. Afzonderlijke inkt-tanks klinkt leuk, maar als er 1 leeg is bijv. geel) dan weigert de printer verder te printen voordat deze vervangen is (ook al wil je een zwart tekst docje printen).
Verder graag een printer waarbij de inkt-mondjes niet verstopt raken als je eens een week niet print.

Dus, voor mij:
- ADF
- niet snel uitdrogende mondjes
- of 1 cartridge met alle kleuren of afzonderlijk te vervangen maar ook afzonderlijk te gebruiken tanks

signature

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10:12
@brooks123 voor het niet uitdrogen van de koppen moet je de printersnemen met 2 inktcartridges deze hebben namelijk vaak de printerkop op het inktblok zitten. Droogt de inkt dan toch uit dan moet je er alleen een nieuw blok instoppen.

1x in de week printen is voldoende om inkt niet te laten uitdrogen.

• Berreber
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-02 13:16
Ik blijf nog steeds bij mijn aanbeveling, ik ben er heel erg tevreden mee, en hiervoor had ik een Brother printer en ten opzichte van die printer is de HP hardstikke zuinig.

If it ain't broke, don't fix it

• brooks123
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-05 07:37
@stijn1309 Dat om die specifieke redenen 2 tanks printer er beter tegen kunnen was mij niet bekend, al had ik wel zo een vermoeden door eigen ervaring. Tja, en 1x in de week printer voor het uitdrogen, ik print regelmatig een maand niet (of meer), en mijn simpele hp printer, D2660, die ik nu heb kan daar tegen.
Voor mij is HP beter dan Epson (veel) maar waar Canon staat weet ik niet vanwege geen ervaring.

signature

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee