Acties:
  • 0Henk 'm!

• Silasje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-05 11:38

Silasje

www.Entjes.eu

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb sinds vrijdag de LG 32LE4500 in de kamer staan. (binnenkort een uitgebreide review)

Alles werkt naar behoren. op 1 ding na. Op het moment dat ik er een CI+ module (zonder pasje van ziggo) erin doe, heb ik problemen.

Ik heb de deze handleiding gebruikt om de module te installeren.
Deze handleiding is voor een ander model TV. maar werkt in pricipe exact hetzelfde.

Op het moment dat ik de CI+ Module installeer, loopt de TV 5 authenticatie processen door. dit geeft die aan door 1/5, 2/5, 3/5 etc. Maar bij 3/5 blijft die hangen, hij geeft het volgende aan: "Authentication - 3/5 Complete" Dit blijft ervoor hangen. terwijl de vensters van 1/5 en 2/5 automatisch verdwenen. Ook krijg ik 4/5 en 5/5 helemaal niet te zien. :F

Dit is stap 15 in de handleiding btw. Stap 16 heb ik nooit gehaald.

Zijn er mensen die deze tv wel helemaal volledig met ziggo aan de praat hebben gekregen? HELLUUP! :'(

Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-05 07:23
Je moet ook gewoon de smartcard in de module doen... bij authenticatie gaat de TV d.m.v. de module de smartcard controleren en wanneer er geen smartcard in zit is er niets te controleren.. en loopt 't dus spaak ;)

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee